ارتش رژیم صهیونیستی: ۳ نظامی دیگر کشته شدند/ کشته‌شدن ۱۶۱ نظامی

گردان‌های قسام اعلام کرد در ادامه ضربات خود به ارتش رژیم صهیونیستی، نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در منطقه البلد در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه در کمینی سخت گرفتار کرده است.

سرویس جهان مشرق - روزنامه عبری زبان «هاآرتص» نوشت برخی مسؤولان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به خبر هدف قرار دادن ۹۰۰۰ مبارز فلسطینی گفته‌اند «بیشتر آنها غیرنظامی بودند و تنها دلیل برای کشتن آنها این بود که آنها وارد مناطق تیرباران نامرئی شدند که سربازان ارتش ترسیم کردند.»

افشای جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از آن انجام شد که شبکه خبری «الجزیره» تصاویری را از ترور چهار جوان فلسطینی بی‌دفاع در خان‌یونس توسط موشک‌های ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

در همین رابطه یکی از افسران ارشد ارتش این رژیم گفت این اتفاق بی‌نهایت خطرناک است، آنها مسلح نبودند و در منطقه‌ای که در حال حرکت بودند، خطری برای نیروهای ما ایجاد نمی‌کردند.

هاآرتص در ادامه نیز نوشت آنچه در مورد این چهار جوان فلسطینی رخ داد، تنها یک نمونه از نحوه قتل فلسطینی‌ها در نوار غزه با آتش ارتش بود.

این روزنامه عبری زبان ادامه داد هیچ دستورالعمل مکتوبی درباره مناطق تیرباران در پایگاه‌های ارتش وجود ندارد، اما این به معنای آن نیست که این مساله برای سربازان ناآشنا است و گواه آن تحقیقی است که در خصوص قتل سه تن از اسرای صهیونیست در محله الشجاعیه انجام شد.

«آویگدور لیبرمن» رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنا» در گفت‌وگو با رادیو ارتش رژیم اشغالگر درباره اینکه آیا در صورت دعوت از وی به کابینه جنگ به آن خواهد پیوست یا خیر اظهار کرد: جنگ تمام شده است و اکنون یک عملیات امنیتی در جریان است.

وی درباره جنگ در غزه گفت: از ۶ روز به ۶ ماه رسیدیم، این کابینه نمی‌تواند به پیروزی دست یابد.

لیبرمن از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی بارها از عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرده است.

وی حتی خواستار سرنگونی نتانیاهو و کابینه وی شد و گفت که این کابینه دیگر نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را رهبری کند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین در کنار دستاوردهای نظامی، منجر به نمایان شدن کوه یخ اختلافات سیاسی میان مقامات رژیم صهیونیستی شده است؛ طوری که کمتر روزی را می‌توان دید که صهیونیست‌ها به یکدیگر نمی‌تازند.


تحولات سرزمین های اشغالی - صد و هفتاد و هفتمین روز جنگ

آمریکا در حال بررسی فروش تسلیحات جدید به ارتش رژیم صهیونیستی/ تحلیلگر نظامی اسرائیلی: فشارها بر نتانیاهو در حال افزایش است و اعتراضات خانواده‌های اسرای اسرائیلی بر مذاکرات تاثیرگذار خواهد بود

نشریه آمریکایی پلیتیکو به نقل از منابع آگاه اعلام کرد دولت بایدن در حال بررسی فروش تسلیحات گسترده شامل جنگنده‌ها و موشک‌های زمین به هوا و هوا به هوا به رژیم صهیونیستی است. منبع مذکور اشاره کرد که دولت بایدن قصد دارد حدود ۵۰ جنگنده F۱۵ و ۳۰ موشک هوا به هوای AIM-۱۲۰ را به رژیم صهیونیستی بفروشد. شبکه "سی ان ان" هم به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که این بزرگترین قرارداد فروش تسلیحات نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر خواهد بود.

کمین سخت رزمندگان مقاومت برای نظامیان اشغالگر در منطقه البلد/ یک فروند بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی نظامیان خودی را هدف قرار داد/ آمریکا در حال بررسی فروش تسلیحات جدید به ارتش رژیم صهیونیستی+ عکس و فیلم

آموس هرئیل تحلیلگر نظامی اسرائیلی در روزنامه هاآرتص تاکید کرد که فشارها بر نتانیاهو در حال افزایش است و اعتراضات و تظاهرات‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی بر مذاکرات تاثیرگذار خواهد بود.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته، ۶۰۰ نظامی این رژیم کشته شدند. ارتش همچنین تعداد کشته‌های خود از آغاز حمله زمینی به غزه را هم ۲۶۴ نفر اعلام کرده است. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که از آغاز جنگ تاکنون بیش از ۶۸۰۰ نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

نظامیان اشغالگر اسرائیلی صبح امروز دوشنبه به منزل خواهر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در شهرک تل السبع در النقب در جنوب فلسطین اشغالی یورش برده و او را بازداشت کردند. رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" و پلیس به منزل صباح عبدالسلام هنیه (۵۷ ساله) یورش برده و او را بازداشت کردند.

کمین سخت رزمندگان مقاومت برای نظامیان اشغالگر در منطقه البلد/ یک فروند بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی نظامیان خودی را هدف قرار داد/ آمریکا در حال بررسی فروش تسلیحات جدید به ارتش رژیم صهیونیستی+ عکس و فیلم

عقب نشینی ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی از بیمارستان شفا/ گزارش های میدانی حاکی از آن است که بیمارستان شفا از خدمات دهی خارج شده است

محمود مردوای از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفتگو با شبکه قدس تاکید کرد که فعلا طرح جدیدی برای آتش‌بس در غزه دریافت نکردیم. مرداوی تصریح کرد هر طرحی که متضمن قواعد اساسی تعیین شده توسط حماس مبنی بر توقف جنگ، بازگشت بدون شرط آوارگان و خروج نیروهای اشغالگر از غزه، ورود کمک‌ها و بازسازی غزه نباشد، شانسی حقیقی برای رسیدن به توافق وجود نخواهد داشت.

شبکه ماهواره‌ای الاقصی به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی از اطراف بیمارستان شفا به سمت جنوب شهر غزه عقب‌نشینی کردند. خودروهای زرهی اسرائیلی در جریان عقب‌نشینی از بیمارستان شفا اقدام به شلیک کورکورانه و بی‌هدف کردند.

کمین سخت رزمندگان مقاومت برای نظامیان اشغالگر در منطقه البلد/ یک فروند بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی نظامیان خودی را هدف قرار داد/ آمریکا در حال بررسی فروش تسلیحات جدید به ارتش رژیم صهیونیستی+ عکس و فیلم

در همین راستا، خبرنگار الجزیره هم از عقب‌نشینی کامل اشغالگران اسرائیلی از داخل و اطراف بیمارستان شفا پس از حدود دو هفته محاصره و حمله به این بیمارستان خبر داد. کمیته‌های اضطراری به شهروندان فلسطینی هشدار داد برای بررسی اوضاع بیمارستان شفا عجله نکنند، زیرا احتمال وجود کمین یا تک‌تیراندازان اسرائیلی در اطراف بیمارستان وجود دارد.

در پی عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر اسرائیلی از بیمارستان شفا پس از دو هفته حمله و محاصره، منابع پزشکی فلسطینی تاکید کردند که اجساد صدها شهید در این بیمارستان و خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف آن روی زمین افتاده است. این منابع تاکید کردند که ساختمان‌های بیمارستان شفا به کلی به آتش کشیده شده و این بیمارستان به طور کامل از خدمت خارج شده و حجم ویرانی در آن و مناطق اطراف آن بسیار زیاد است.

آخرین تحولات میدانی نبرد طوفان الاقصی/ کمین سخت رزمندگان مقاومت برای نظامیان اشغالگر صهیونیست در منطقه البلد/ یک فروند بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی به اشتباه گروهی از نظامیان اسرائیلی را در غزه هدف قرار داد

حزب الله لبنان اعلام کرد دو مرتبه پایگاه اسرائیلی "رویسات العلم" در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است. حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد مقر فرماندهی گردان لیمان در ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حمله راکتی قرار داده است.

منابع عبری زبان از فعال شدن سامانه گنبد آهنین در شهر اشغالی حیفا خبر دادند. این منابع تاکید کردند که در شهر حیفا صدای انفجار شنیده شده است.

فیلم حمله به ایلات

گردان‌های قسام اعلام کرد مرکز فرماندهی ارتش اشغالگر صهیونیستی در غرب محله تل الهوا در غزه را با گلوله‌های خمپاره درهم کوبیده است.

گروهان‌های قدس اعلام کرد مجاهدان این گروهان‌ها هنگام عقب‌نشینی ارتش اشغالگر صهیونیستی از بیمارستان شفا در غزه، یک تانک مرکاوا ۴ اسرائیلی را در تقاطع الولاده در نزدیکی این بیمارستان با راکت ضدزره هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد در ادامه حمایت از مردم غزه و پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از زنان و کودکان و سالخوردگان، هدفی مهم و حیاتی را در اراضی اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داده است. مقاومت اسلامی عراق بیان کرد که به هدف قرار دادن مواضع دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داد. گفتنی است که روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم از وقوع انفجارهایی مهیب در شهر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داده است. رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند که صدای ۴ انفجار مهیب در این منطقه شنیده شده است.

صحنه رویارویی مبارزان مقاومت با ارتش رژیم صهیونیستی

روزنامه عبری زبان "جروزالیم پست" اعلام کرد یک فروند بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی به اشتباه گروهی از نظامیان اسرائیلی را در غزه هدف قرار داده است که طی آن تعدادی از این نظامیان زخمی شدند.

گردان‌های قسام اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در منطقه البلد در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه در کمینی سخت گرفتار کرده است. قسام تاکید کرد مجاهدان این گردان‌ها ابتدا برای گروهی از نیروهای اشغالگر در این منطقه کمین کرده و یک نفربر را با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند سپس یک گروه ۷ نفره دیگر از نظامیان اسرائیلی را هم در همین منطقه با راکتی دیگر هدف قرار دادند و بلافاصله پس از رسیدن نیروهای پشتیبانی دشمن، با سلاح سنگین با آن‌ها درگیر شدند و همه این نیروها را هم به قتل رسانده و مجروح کردند.

روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد کنست رژیم صهیونیستی دقایقی قبل تعطیلی شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را به طور نهایی تصویب کرده است. منابع عبری زبان اعلام کردند کنست در شور دوم و سوم پیش‌نویس قانونی را به تصویب رسانده که اجازه تعطیلی رسانه‌های خارجی در اراضی اشغالی را می‌دهد. به موجب این قانون نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌تواند هر رسانه‌ خارجی که تهدیدی برای امنیت این رژیم باشد، را تعطیل کند.

ادامه حملات موشکی حزب الله به سرزمین های اشغالی

مذاکرات واسطه های قطری و مصری با صهیونیست‌ها در غزه پیشرفتی نداشته است

منابع آگاه به مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کردند که مذاکرات واسطه‌های قطری و مصری با هئیت اسرائیلی در قاهره پیشرفتی نداشته است. این منابع تاکید کردند که هیئت اسرائیلی اختیاراتی ندارد و در تلاش برای بازگشت به طرح قبلی آمریکا در خصوص بازگشت تدریجی تعداد کمی از آوارگان به شمال نوار غزه است.

به گفته این منابع، این طرح متضمن بازگشت آوارگان دو هفته پس از برقراری آتش‌بس موقت، به میزان ۲۰۰۰ نفر در روز و در مجموع ۶۰ هزار نفر خواهد بود. به موجب طرح پیشنهادی آمریکا، آوارگان به جای بازگشت به خانه‌های خود به اردوگاهی که قرار است برای اسکان آنان ساخته شود، منتقل خواهند شد.

کمین سخت رزمندگان مقاومت برای نظامیان اشغالگر در منطقه البلد/ یک فروند بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی نظامیان خودی را هدف قرار داد/ آمریکا در حال بررسی فروش تسلیحات جدید به ارتش رژیم صهیونیستی+ عکس و فیلم
سرکوب معترضان توسط پلیس رژیم صهیونیستی

هزاران اسرائیلی امشب با برپایی تظاهراتی گسترده مقابل ساختمان کنست در قدس اشغالی خواستار استعفای فوری نتانیاهو و برگزاری انتخابات مجدد شدند. بسیاری از معترضین پس از این تظاهرات اقدام به تحصن مقابل ساختمان کنست کردند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که شهرک‌نشینان صهیونیست مقابل منزل آریه درعی رهبر حزب شاس و از اعضای ائتلاف دولت رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زده و خواستار انحلال دولت نتانیاهو و برگزاری انتخابات هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    1 4
    صهیونیست‌ها در حال انتقال تجهیزات جنگ الکترونیک (جنگال) به دیمونا در منطقه نِگِو در جنوب اسرائیل هستند. تاسیسات اتمی دیمونا، انبار تسلیحاتی اتمی اسرائیل نیز محسوب می‌شود. این تصاویر که به عنوان تلاش اسرائیل برای مقابله با پاسخ نظامی ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق تعبیر شده را می‌بینید. یعنی برای مرعوب کردن ایران و عدم پاسخ به اسرائیل بمب هسته‌ای خود رو آماده کرده ، ایران باید این بمب اتمی رو می ساخت
    • علیرضا IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      5 4
      ازکجا میدونی ساخته نشده؟ .از کجا میدونی سلاح هیدروژنی ساخته نشده ؟از کجا میدانی خریداری نشده؟ فکر میکنی ما میشینیم تا اسراییل دست برتر در منطقه را داشته باشه؟
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      3 1
      یانکی نشان اگر بمب اتم تأثیر داشت برا شوروی داشت همینطور آمریکا که در افغانستان و عراق شکست خورد و همینطور برا رژیم بدزاده پس بمب اتم بمب اتم نکن که فقط در سال ۱۹۴۵ آمریکای خونخوار می‌توانست از آن استفاده بکنه
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    6 2
    این اسقاتیلی همشونم دودین انگار معلومم نیست چی چی لا به لاش میزنن فازم بر میدارن که شکست ناپذیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس