حمید رسایی گفت و گوی ویژه خبری

تلقی مصداقی عدم پیروی از تذکرات رهبری، حضور چهره‌های اختلاف‌افکن و دوقطبی‌ساز در برنامه‌های سیما هستند و ضلع دیگر ضد قهرمان این تلخ کامی بزرگ، رسانه ملی است.

سرویس سیاست مشرق - نمایندگان مجلس خبرگان رهبری صبح پنج‌شنبه هفدهم اسفند با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در بخشی از سخنان راهبردی‌اشان با تذکری مهم سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه‌انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند را موجب تلخ شدن شیرینی تشکیل مجلس جدید خواندند و با تذکری علنی به افرادی که قرار است به عنوان نمایندگان جدید به مجلس وارد شوند، فرمودند: منتخبان مجلس جدید مراقبت کنند و نگذارند شیرینی تشکیل مجلس در کام مردم و فضای سیاسیِ با طراواتِ کشور تلخ شود، ضمن اینکه اگر مجلس دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌بندی‌های گوناگون شود، از کار اصلی خود باز می‌ماند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به توصیه‌های مکرر امیرالمؤمنین‌علیه‌السلام به فرمانداران خود در خصوص رعایت تقوای الهی، یکی از ضرورت‌های قطعی برای مسئولان و دست‌اندرکاران جمهوری اسلامی را تشرّع و پایبندی آنها به مراقبت از حلال و حرام و اجتناب از دروغ و غیبت و تهمت خواندند و افزودند: همچنان‌که در امور شخصی موظف به رعایت تقوا هستیم، در محیط سیاسی و کاری هم باید با رعایت تقوا، از محرّمات اجتناب کرد.

از این اشاره و تذکر کم‌سابقه و راهبردی رهبرانقلاب آن‌هم چند ماه مانده به آغاز به کار مجلس جدید نگذشته بود که حمید رسایی نماینده منتخب تهران در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری حاضر شد و بر خلاف توصیه‌های راهبردی معظم‌له در همراهی مجری و عوامل این برنامه نخستین تلخ‌کامی پساانتخابات را کلید زد تا مهر تاییدی بر ضرورت تذکر علنی رهبر انقلاب باشد.

آنچه از رسانه ‌ملی بعید به نظر می‌رسید این است که با علم به سوء گیری این نماینده منتخب، با سرعتی مثال زدنی پس از بیانات رهبری و تذکر ایشان، تلخ کامی مورد نظر و نگرانی رهبر انقلاب از دریچه رسانه ملی عمومی شد.

چرا صداوسیما نخستین گام را برای «تلخ کردن کام مردم» برداشت؟

با توجه به میزانسن طراحی شده در برنامه‌های گفت‌وگو محور اخیر سیما، تلقی مصداقی عدم پیروی از تذکرات رهبری، حضور چهره‌هایی نظیر رسایی، رائفی‌پور و ثابتی در برنامه‌های سیما هستند و ضلع دیگر ضد قهرمان این تلخ کامی بزرگ ، رسانه ملی و مدیران معاونت‌ مربوطه هستند.

فارغ از اینکه اظهارات رسایی مصداق دمیدن در یک دوقطبی بزرگ در مجلس انقلابی پیش‌رو است، سحر امامی مجری برنامه در همراهی با مهمانش از خط قرمزهای عرفی سیما عبور کرده و در انتحاری رسانه‌ای، آتش دوقطبی میان رسانه‌ها و مجلس آینده را کلید می‌زند. اصرار مجری برنامه به تشدید این دوقطبی به حدی بود که حتی حمید رسایی نیز پاسخ یکی از سوالات این مجری را بی‌پاسخ گذاشت و او برای رسیدن به جواب مورد نظر، به سراغ مهمان دیگر برنامه رفت و البته در آن سو نیز ناکام ماند.

چرا صداوسیما نخستین گام را برای «تلخ کردن کام مردم» برداشت؟
حمید رسایی در ادامه دو قطبی سازی های با انتشار توییتی اینگونه القا کرد که سپاه و دستگاه امنیتی در دوره‌های گذشته انتخابات دخالت کرده‌اند. موضوعی که مورد اعتراض بسیاری از کاربران قرار گرفته و برخی هم مدعی شدند این اظهارات می‌تواند صلاحیت رسایی برای نمایندگی را زیر سوال ببرد و باید از سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار گیرد.

در تحلیل برنامه گفت‌وگوی خبری شب گذشته به نظر می‌رسد مجری برنامه و افراد پشت صحنه قصد داشتند تحرکات آینده‌ نماینده منتخب را با تخریب رئیس و هیئـت رئیسه مجلس فعلی، به سوی مقاصد حزبی هدایت کرده تا گزاره حضور افراد تازه وارد به مجلس، در هیئت رئیسه تقویت شود.

نکته جالب در این گفت‌وگو این است که مجری و طراحان پشت صحنه اصرار دارند که رسانه‌های منتقد نماینده منتخب، حامیان رئیس مجلس فعلی هستند.

از سوی دیگر این پرسش مطرح است ، آیا مجری این میزان از آگاهی را ندارد که رسانه‌های نامبرده شده از سوی رسایی نزدیک به کدام جریان هستند یا اصرار دارد تا روی آنتن به نوعی نام افراد و نهادها برده شود تا به مقصود مورد نظر دست‌اندرکاران برنامه برسند؟



مجری در ادامه با روش بسیار فانتزی و شبیه طنز این سئوال را با محسن زنگنه منتخب تربت حیدریه مطرح می‌کند که رسانه‌های نامبرده شده به کدام نهاد وابسته هستند .

در مقابل پاسخ زنگنه موجب مضحکه شدن رسانه ملی می‌شود. او پاسخ می‌دهد دغدغه فعلی او ، مسائل روستاییان، دامداری و کشاورزان هست و وابستگی رسانه‌های نامبرده شده توسط مجری و رسایی هدف دغدغه‌اش نیست.

آنچه رسایی تحت عنوان فحاشی منتشر شده از جانب دو رسانه مطرح می‌کند مصداق اتهام است و مجری برنامه حتی از مهمان خود سئوال نمی‌کند که محتوای منتشر شده در رسانه در نقد عملکرد این نماینده مصداق فحاشی بوده است یا خیر؟!

چرا صداوسیما نخستین گام را برای «تلخ کردن کام مردم» برداشت؟

با این حال متعلق به کدام نهاد بودن و حامی قالیباف بودن از چه درجه اهمیتی برخودار است؟ این کد فرامتنی از رسانه‌ای پمپاژ می‌شود که به صورت آشکار خواهان تقویت یک دوقطبی ضد ملی در مجلس شورای اسلامی است. در حالی که رفتار و مشی رسانه‌ای هیچگاه مورد پذیرش بدنه‌ رسانه‌های رسمی نبوده است.

با آنچه در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری رخ داد می‌توان به این نتیجه رسید که پس از اشارات رهبری به نماینده‌ای تریبون داده می‌شود که می‌تواند نخستین تلخ کامی پسا انتخابات را تبدیل به یک پروژه رسانه‌ای کند.

چرا صداوسیما نخستین گام را برای «تلخ کردن کام مردم» برداشت؟

آنچه در طول این برنامه رخ داد را می‌توان هم افزایی رسانه ملی، مجری و عوامل پشت صحنه برنامه تفسیر کرد.

این اشتباه از سوی صداو سیما بارها تکرار شده و سوءگیری‌هایی از این دست برنامه‌های سیاسی را به انحراف کشانده‌است. نمونه دیگر آن نیز حضور یکی از منبری‌های معروف در شب انتخابات بود که او نیز با حمله مستقیم به رئیس مجلس و سپس فراگیرشدن پروژه‌ای آن در فضای مجازی همین خط انحرافی را طی کرد.

یا در مورد دیگری در برنامه به افق فلسطین، مجری برنامه با سوالی خارج از محتوای برنامه، رئیس سازمان اوقاف را به سمت موضع‌گیری از همین جنس و سپس توزیع گسترده آن در فضای مجازی هدایت کرد.

این روش البته صرفا مربوط به این دوره نیست. به عنوان مثال در فصل نخست برنامه «دیروز امروز فردا» چنین عملیات روانی سیاسی برخلاف توصیه‌های رهبری کارسازی شد.

در روزهایی پسا 88 رهبر انقلاب با یک تاکید موکد به این گفتمان راهبردی اشاره داشتند که مسئله اول کشور جریان انحرافی نیست. اما تیم نزدیک به رسایی و همفکرانش از تریبون‌های مختلف در سیما اصرار به برجسته‌سازی مخالفت با جریان انحرافی را داشتند که همین اصرار علی رغم توصیه رهبر انقلاب به ایجاد یک دوقطبی مخرب منجر شد.

با میزانسن طراحی شده در برنامه گفت و گوی ویژه خبری، حمید رسایی، رسانه ملی و مجری برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری وهدایتگرانشان مخاطب تذکر زودهنگام رهبر انقلاب بوده‌اند.

در صورت تکرار چنین محتواهایی در برنامه‌های سیما که امروز توسط عناصر نزدیک و همفکر با برخی تازه‌راه‌یافتگان به مجلس هدایت می‌شود، حاکمیت بوسیله تریبون رسانه‌ ملی، وارد یک شکاف سیاسی عمیق خواهد شد. آیا مدیران سیما حاضرند با علم به این اتفاق رفتار یکسویه خود را در مورد منتخبانشان در مجلس ادامه دهند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 205
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 69
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    به نظر نمیاد شما هم برای رضای خدا و لبیک به فرمایشات رهبری انقدر داغ کرده باشید
    • US ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      237 9
      احسنت، درست زدی رو خال! دردشان از چیز دیگرست. بساطشان (فعلا) بهم خورده، بقیه اش فقط بهانه هست که از "دودستگی" و "گفته های رهبری" حرف میزنند.
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      31 4
      احسنت
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      32 5
      موافقم
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      12 2
      بهرحال همه برادری و مسلمانی را رعایت کنید قدرت اگر ماندنی بود نزد بنده میماند و به شماها نمیرسید درخت ااااااااااااااانقلاب را تقویت کنید ریشه کینه کدورت را از دلها برکنید همه ما رهسپار باقی هستیم خداپسندانه عمل کنیم در همین چند روز حوداثی برای کاندیداها و منتخبین رخ داد یک نفر مرحوم شد دنیا ارزش ندارد
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      16 6
      رسایی تا به حال برای فتنه و انحراف و برجام شاخ شده بود حالا ...
    • کارشناس IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      14 6
      همه طرف های موضوع سودای قدرت انحصاری دارند.
    • JP ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      6 37
      رسایی نباید پرده دری می کرد
    • JP ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      6 39
      آقای رسایی وقتی نمی تونه به اعصابش کنترلی داشته باشه چه چوری می خواد تو مجلس مفید واقع بشه اونجام می خواد بجنگه
    • JP ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      3 5
      این نظر شماست
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      62 4
      رسايي اتفاقا بسيار متين و خوشرو و با آرامش صحبت کرد. کل فيلم را هم که از دسترس خارج کردند!
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      5 0
      رسایی یه واقعیت ساده رو بخاطر اصرار مجری علنی کرد
  • حسین IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    18 5
    پس همه رسانه ها به خط کنید
    • NL ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      11 9
      همه افتادن به جون هم
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      82 5
      موجب محبوبیت بیشتر رسایی می شوند.
    • حمید IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      13 0
      در عهدنامه مالک اشتر نسبت به کارگزاران خائن چنین دستور می دهند:«...اگر يكي از آنان دست به خيانت زد و گزارش بازرسان تو هم آن خيانت را تأييد كردند، به همين مقدار گواهي قناعت كرده، او را با تازيانه كيفر كن، و آنچه را كه از اموال در اختيار دارد از او باز پس گير، سپس او را خوار دار و خيانت كار بشمار و قلاده بدنامي به گردنش بيفكن. اسم این کار می‌شود تفرقه؟ امام علی طبق فرمایشات شما تفرقه افکن می‌شود که ؟
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    رسایی کارش درسته و در برنامه هم اخلاق را رعایت مرد و مخالفینش حرف مفت زدند.
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      2 11
      این هم نظریه
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    رسایی من موندم چطور رای اورده؟آدم بی اخلاق بی سواده عصبانی مدعی توخالی و تهی تمام کسانی که به ایشون رای دادن فردای قیامت باید پاسخگو باشن
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      از رای ندان مردم رای اورد وگرنه اینو .... هم راه نمیدن
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      94 12
      از رای ندادن مردم رای اورد مثلا مردم در دنیا و ایران چه تحفه هایی انتخاب کردند بایدن ترامپ ماکرون سوناک هیتلر صدام و ...
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      131 8
      همیشه بی سوادها دم ازبی سوادی باسوادها می زنند تادرمقابل علم ودانایی آنها کم نیاورند خرد می کنند تالقمه را اندازه ی دهانشان کنند .بااین حساب رسایی ها درصحنه هستند وبه وظیفه ی شرعی وعرفی خود عمل می کنند
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      75 15
      رسایی بی سواده؟ جریان شناس ربع قرن اخیر تاریخ سیاسیه
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      54 6
      به دور ازهر نوع اغراضی این مجلس شامل حال انقلابی های دوآتیشه بود وطبق آمار رای می آوردند چون نیاز جامعه آنهارا می طلبید .مردم به دنبال یک تحول انقلابی اسلامی بودند .این مدت که مسکرات ومخدرات وبی اخلاقی ها وضدارزش ها وبی عفتی ها ولرزش بنیان های خانواده جامعه را مکدر کرده بود آحاد جامعه بیشتر دنبال کسانی بودند که معنویت از دست رفته رابه جامعه برگردانند وروح جامعه راصیقل دهند .مردم از اقتصاد ناراضی نیستند مردم از بی اخلاقی ها خسته شده اند .
  • حسین IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    30 26
    وقتی برادر رئیس صدا و سیما به وطنش خیانت کرده و فراری چه توقعی از داداشش باید داشت.
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      4 1
      عملکرد رئیس صدا و سیما قابل نقده. اما چیزی که گفتی ربطی نداره. برادر و خواهر تو عین تو هستن؟!!
    • حامد US ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      نابغه، ۱- رييس صداوسيما منصوب رهبر است یا فرد دیگر؟ ۲- رهبر بدون اطلاع از سابقه افراد رییس صدا وسیما رو انتخاب کرده؟ ۳- فکر نمی کنید شما باید رییس صدا و سیما رو منصوب کنی ؟ به نظر می رسد فکر می کنید شما صلاحیت تان از رهبری بیشتر است.
  • بابک IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    از این مجری محترمه، نیروی انتظامی می‌تونه واسه بازجویی در پرونده های پیچیده استفاده کنه. واقعا حیف هستن ایشون
    • alir IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      7 52
      دقیقا- ایشان بازجو هستند
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    25 12
    اگه امثال رسایی حرف نزنن ک.....
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    رسایی ماله کش نیست بخاطر اون ناراحتید
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      1 26
      این چه حرفیه؟
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    14 88
    رسایی بره به همون طرفداری از احمدی نژاد بپردازه
    • تک تیرانداز DE ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      3 1
      هر وقت به اندازه احمدی نزار یک میلیون مسکن برای مردم بی سرپناه ساختی اون وقت بیا تیکه بنداز.
  • تحلیلگر IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    132 9
    رسما دارید اعلام می کنید خفه شوید...! یعنی حق نقد عملکرد ناامیدککنده قالیباف در 4 سال گذشته را نداریم...!!!
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      4 112
      نقداگر مغرضانه نباشد چه اشکالی دارد .حُسن قالیباف عملکرد جهادی اوست وگرنه خودش هم می داند هرکسی که بخواهد خوب کار کند باید مورد هجمه های دوست ودشمن قرار بگیرد .واسه همه فرش قرمز پهن نکردند .گلی که در زمستان بروید تک گل خوشروست و نشان از بهار است
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    15 42
    باید همیشه مراقب افراد نفوذی بود
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    1 118
    لبه دیگر این قیچی خاتمیست که داره فصا سازی می کنه انصاف را بخونید و این تحفه های سیاسی گه اقتصاد ی که برای پابر جایی بهشون نیاز دارید تحفه های سیاسیون را جمع کنید و بندازید تو زندان
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      48 2
      برو بابا؛ معلوم هست چی میگی؟
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    76 7
    لطفا از رهبری کمتر خرج کنید
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    5 81
    من بودم میزدم تو صورت مجری واصح می گم جمعشون کنید بدون رودر بایستی اینها و پرویز امینی عبدالکریمی و امثال رسایی وخاتمی را همه را جمع کنید
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      62 6
      وقتی دوغ رسایی رو با دوشاب خاتمی قاطی میکنی معلومه که تحت تاثیر پروپاگاندای چناری ها هستی
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    15 81
    متاسفانه همه اونهای که از همه بیشتر ادعای ولایت مداری دارند اول از همه دستورات رهبری را زیر پا می گذارند بهتر است توبه کنید. واقعا خجالت نمی کشید
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    رسایی خودشیفته و منشا اختلافات
  • ماریه IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    13 64
    من به رسایی رای دادم اما سپاه باید شکایتش را بکند و رسایی بتواند در دادگاه دخالت سپاه در انتخاب ها را ثابت کند اگر نتوانست خودش از نمایندگی مجلس انصراف بدهد
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      120 5
      تقوا داشته باشید اینکه از حرف ایشان نتیجه ی «دخالت سپاه در انتخابات دوره های قبل» شود درست نیست. تنها نتیجه قاطعی که میتوان از حرف آقای رسایی گرفت این است که «در این دوره عده ای درون سپاه به دنبال دخالت بودند و کلیت سپاه با آن مقابله کرد».
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      3 62
      موافقم
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      3 136
      احسنت
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    مشرق بگو چرا ناراحتی. ب قالیباف حمله شده 😒🤣
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 2
      چی شد شنگولی
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    بهتر است اعتبار نامه اقای رسایی در مجلس تایید نشود و الا چهار سال تنش و هوچی گری را باید در مجلس شاهد باشیم
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 2
      یا رب روا مدار گدا معتبر شود گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود ---------
  • سید IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    بی انصاف نباشید ، برنامه خوبی بود ، ظاهرا شما اصرار دارید دوقطبی ایجاد کنید. مشرق جان از شما بعیده !!!!
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    5 129
    اولا : همه حتی دوستان و نزدیکان اقای رسایی میدانند که ایشان بسیار تند و غیر قابل کنترل است . شاکله سیاسی و غیر منطقی بودن ایشان اقتضاء دور زدن و عبور از رهبری را هم دارد . ثانیا : برای یافتن طراحی اینگونه برنامه های اختلاف افکن بدنبال عقبه وجریانی که اکنون در صدا و سیما حاکم است و تصمیم میگیرد بگردید . خانم امامی که مجری بود در اینگونه مسائل فقط واقعا مجری برنامه ان عقبه است .
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    8 94
    فقط باید به حرف رهبری گوش کرد و فرمایشات ایشان را اجرایی نمود و بس
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      2 74
      موافقم
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      46 1
      و صد البته نباید سخنان امام خامنه‌ای را به نفع یک عده یا جریان تفسیر و مصادره کرد. اگر شخصی یا نماینده‌ای ادعای انقلابی‌گری دارد اما روش زندگی او با سخنان رهبر عزیز سازگار نیست بی‌جهت نام انقلاب و انقلابی را به پای او ذبح نکنید
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      84 0
      رهبری اگر یکبار از مجلس خواسته اختلافات را کنار بگذارند صد بار گفته اند مسئولان باید ساده زیست باشند نه اینکه برای تابعیت کانادا و امریکا واحیانا اسرائیل مسابقه بگذارند خواهشا ارزشه ای اقا را مدنظر قرار دهید و کانادا را ماله کشی نکنید
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    92 2
    از رهبری خرج نکنید. به جای اینکار فرمایشات ایشان را ملاک عمل قرار دهید
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    10 1
    باید قلم مسموم سفسطه بار و اختلاف افکن را شکست
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      احسنت
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    6 17
    همون بهتر که رسایی انتخاب نشد
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    21 2
    خدا رو شکر خدا رو صد هزار بار شکر که ردی از اصلاح طلبها نیست
    • امین IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      تمام نابه سامانی های موجود زیر سر تفکر اصلاح طلبی ست . البته این اصلاح طلبی که میگم فرای انواع و اقسام حزب ها و جناح های اصول گرا و اصلاح طلب هستش . هر شخص و هر جماعتی که بنام اصلاح فساد بکنه . و خلاف رای و نظر امام جامعه عمل بکنه
  • حسن IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    9 14
    وقتی حقوق مردم را رعایت نمیکنید و هرکس که دلتون میخواد تایید صلاحیت میکنید منتظر عواقب آن باشید دنیا رو حساب کتاب است
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    5 56
    قالیباف یکی از مدیران خبره این نظام است ولی برخی حواشی باعث شد مردم دودل شوند. در هر صورت آرزوی موفقیت برای ایشان داریم
    • حامد US ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      يك كار مثبت از قاليباف
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    21 2
    رسایی اخلاق و انصاف را رعایت کرد مجری فرامین اتاق فرمان را اجر می کند با گوشی مدوم او را وادار می کردند که رسایی را تحریک کنند
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    10 2
    رسایی اخلاق و انصاف را رعایت کرد مجری فرامین اتاق فرمان را اجر می کند با گوشی مدوم او را وادار می کردند که رسایی را تحریک کنند
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      5 108
      زیاد باهات موافق نیستم دوست عزیز ! این مجری اصلآ مشکل دارد به نوعی دچار موارد عدم تعادل روحی و روانیست این فرد گرفتار مشکل خود شیفتگی و دیده شدن به هر قیمتی دارد و در برخی موارد اتاق فرمان و پدر جد اتاق فرمان هم حریف او نمیشوند ! کافیست سوابق ورود او به شبکه خبر و مشکلاتی را که به وجود آورد را بررسی کنید او دارای یک پرونده فطور حراستی و اخلاقیست ! اون کسانی که این مجری را برای این برنامه در نظر گرفته اند باید شدیدآ مواخذه شوند که چرا چنین شخص دریده و شروری را برای این برنامه در نظر گرفته بودند !
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      1 1
      ۱۰:۰۶ تعادل روحی تو و اربابان آمریکایی، صهیونیستی، خاتمی فتنه‌گر و مسعو رجوی هرزه نداره. این مجری شریف زیاد شما شیاطین رو رسوا کردی. ۱ مورد هم علیه ایشان حرف مستدل ندارید. حتی ۱ مورد. فقط زر زرهای کلی و بی‌مصداق
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 43
    فقط اجرایی کردن دستوران مقام معظم رهبری
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      خودت رو مسخره کن، البته نیازی هم نیست کلا مسخره هستی
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    14 2
    بخاطر اینه شما صدا و سیما رو نمیشناسین. اوضاعش خیلی خرابه. ما چنتا خانم آشنا داریم که اونجا کار میکنند. حتی دین هم ندارند چه برسه اعتقاد به رهبر
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      7 2
      مسئولین محترمی که میتوانید اثر گذار باشید عاجزانه تقاضا میکنیم شما را به خدا و خون شهدا قسم به داد صدا و سیما برسید . و این مرکز بسیار مهم و تاثیر گذار را به ریل خدمت به انقلاب و اسلام و فرهنگ و اخلاق و معنویت بازگردانید . واقعا وضع صدا و سیما خیلی خراب است . خواسته یا ناخواسته بد حجابی ها - اباحه گری ها - عادی شدن اختلاط زن ومرد - گفتگوهای غیر اخلاقی - قبح زدایی از ارزشها و... از بخش قابل توجه برنامه های صدا و سیما نشات میگیرد . افراد زیادی در صدا و سیما قدرت دارند و برنامه میسازند که واقعا هیچ اعتقادی نه تنها به انقلاب بلکه به اسلا و ارزشهای اخلاقی ندارند . انان نفوذ کرده و با امکانات بیت المال کارهای خودشان را میکنند .
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      5 0
      دقیقا من با مادر یکی از دانش آموزان مدرسه دخترم که هم خودش وهم همسر مجری صدا وسیما بودند مدتی دوست وهم صحبت شدم افکارش خیلی مخرب وعریان بود خوشم نیومد کم کم از اوکنار کشیدم
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 23
    یقینا اگر اعتبار نامه اقای رسایی و امثال او تایید شود مجلس 4 سال باید به حاشیه سازی هایمخرب انان سرگرم شود .
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    12 3
    همیشه حس بدی به اصلاح طلبها داشتم و دارم
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    16 2
    به رای مردم احترام باید گذاشته شود
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      4 0
      موافقم
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    4 3
    صدا و سیما اشتباه کرد
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    4 2
    نباید پرده دری صورت می گرفت
  • مهدی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    14 3
    آقا بیا و قبول کن حالا که انتخابات تموم شده ایشون منتخب مردم در مجلس است و کمی در اتهام زنی بیشتر مواظب زبونت باش.
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    6 4
    این جریان سازمان یافته و سیستماتیک کار میکنند نفوذشون هم همه جا هست اینها کوشکی ها و شهبازیها و .... همه یک جریان هستند همه پیروان یه خط فکری که رئیس جمهور دو دوره پیش که سردسته بود سابقه مخالفت با رهبری داشتند
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    9 1
    مجری قشنگ مشخصه دوست داره حرف مورد نظرشو بشنوه
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    8 13
    سوال اینه کسی که چهار سال پیش رد شد چه اتفاقی افتاد اینبار تائید شد ؟ هنوز همون شخصیت است
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      10 0
      چهار سال پیش تایید شد و شد نفر 32 تهران
    • !! IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      2 0
      میزان همیشه ؛ حال فعلی افراده !!
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    146 7
    مشکل و جرم رسایی اینه نمیخواد اهل تملق و چاپلوسی باشه. زنده باد رسایی و امثال رسایی
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      1 39
      باید انتفاع کل جامعه را در نظر گرفت .انتفاع شخصی یا حزبی راباید کنار گذاشت .افراط وتفریط لبه تیز یک قیچی هستند میانه روی کنید ودرمسائل سیاسی واجتماعی وسواس به خرج ندهید مراقب فتنه های ریز ودرشت وموشکافانه باشید به خدا توکل کنید
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    7 0
    خخخخ خب چرا ناراحت می شید.
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 0
    اشتباهات پشت سر هم مردم رو از اینی که هستند ناامید تر و دلسردتر می کنه
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 3
    بحث این نیست که اینا حق میگن یا ناحق چه اونها چه شما که الان با این متن عصبانی به نظر میان دنبال منافع سیاسی خودتون هستید ولی قبول کنید اونها جوانتر و خلاقتر و بسیار حرفه ای تر از شما هستند و دارن همرو حذف میکنند
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    7 0
    سحر امامی اتفاقی اونجا مجری نشده است یا خیلی از مجریها تو خیلی از شبکه های دیگه
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 2
    باید جلوی این بی حرمتی ها گرفته شود
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 1
    صدا و سیما را باید نجات داد
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    4 1
    این جور برنامه ها مردم رو دچار سردرگمی میکنه
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 1
    این جور برنامه ها دشمنان رو پرروتر میکنه
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 2
    ببنیم واکنش مسئولین در قبال این بی حرمتی چی خواهد بود
  • BE ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 2
    جنگ بود و جنگ
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 1
    به نظرم تا دستش پر نباشه و مطمن مسلما ازین نهاد ها و این افراد نام نخواهد برد و چنین توئیتی نمیزنند
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 0
    واقعا حیف نیست برخلاف فرمایشات مقام عظمی رفتار میشه !!!
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    17 1
    اینها توپشون پره و دنبال حذف باندها و قبیله ها هستند البته اگه به نفع مردم بشه ، مردم پشتیبانی خواهند کرد
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 0
    خوب سپاه پاسداران مسلما یکدست نیست اختلاف فکری بین رده های بالا وحود دارد بعضیا یه خط فکری رو حمایت میکنند بعضیا خط دیگه و...
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 3
    آقای رسایی خیلی بی پروا حرف زدند
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    5 8
    مملکتی که رائفی پور خط دهی به مجلس آن را معین کند چه شود! صاحب نظر در همه مسائل اقتصادی و سیاسی و آینده جهان و ظهور و تفسیر قرآن و تحلیل تاریخ اسلام و مسیحیت و یهودیت و بودائیت و ... تحصیلاتش چی هست؟
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 1
      بعضی ها به علت عدم درک فناوری و استفاده نادرست از آن، بواسطه گوگل و ویکیپدیا دچار توهم دانایی شدند. این افراد را گوگلیست می نامند.
    • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      3 1
      من اتهام به آقای رائفی پور نمی زنم .ایشان مطالعات اجتماعی قوی از متن جامعه دارند وتحقیقات گسترده ای در علوم اجتماعی دارند وکاملا پیگیر وفعال درمسائل اجتماعی وسیاسی هستند .نمیگم هیچ اشتباهی ندارند آدمها جایزالخطا هستند ولی خوب ایشان را ازدریچه ی یک دلسوز؟مملکت می نگرم
  • سوسان IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 0
    یکدیگر را تحمل کنید تا مردم بهترین را انتخاب کنند
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    1 30
    رسایی نباید اینجوری صحبت می کرد
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      27 0
      اصلا شما فیلم رو کامل دیدی که رسایی چه طور صحبت کرد، و بعدش نظرات می دی که چه جور باید صحبت می کرد یا نباید صحبت می کرد؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    23 2
    حمید رسایی، مرد آزاده ای و صریح صحبت کردند
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    45 2
    چرا با حقیقت مخالفین دقیقا رسایی درست گفت و کار صدا وسیما هم درست بود
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 2
    اصلا این برنامه نباید پخش می شد
  • روجا IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    4 61
    تاسف آور است که روحانی نمای تنش افزا و فتنه گری چون حمید رسایی به مجلسی که به فرموده امام خمینی ره : مجلس عصاره فضائل ملت است ‌ راه یافته است در این بشر فضیلتی وجود ندارد.!
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    4 2
    صدا و سیما مسیرش رو گم کرده
  • HK ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 73
    نگران نباشید مگر چند درصد از مردم صدا و سیما را مورد توجه دارند؟! تنها برنامه‌ای که از این تلویزیون ملا پسند مورد توجه اکثر ملته، برنامه رمضانی زندگی پس از زندگی هستش که در تمام شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی مورد بازدیده و مورد علاقه مردم، که امیدوارم احمقانه صاحب قدرت این را هم حذف کنند تا ما فقط از شبکه‌های اجتماعی ببینیم.
  • حسین IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    4 9
    رسایی هنوز به مجلس نرفته اینقدر دریده است واویلا از روزی که بره تو مجلس ...
  • یوسف IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    12 3
    لطفا کمتر از رهبری خرج کنید
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    اختلافات ریشه در طعنه به رقیب سیاسی مجهول دارد مجری صدا وسیما سعی به گفتگویی در حد ممکن شفاف دارد چیزی که وظیفه اوست نه بیشتر
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    20 3
    قایم شدن پشت رهبری تاکتیک تکراری شده.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 1
    هیچ انسانی مقدس و کامل نیست
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 1
    صدا و سیما خیلی ضعیف داره عمل می کنه
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 0
    به نظرم مجری برنامه دامنه آتیش را گسترده تر می کرد
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 13
    صدا و سیما نباید اجازه می داد قبح قضیه اینجوری علنی ریخته شود
  • مهران IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    13 2
    با سلام من فقط میدانم که اصلاح طلبان از حضور آقای رسایی در مجلس ناراحتند.
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 1
    متاسفم برای همه مون با هم
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    1 0
    باید به این اختلافات خاتمه داد
  • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 20
    جالب اینجاست که این افشاگری ها در رسانه ملی رخ داد خدا رحم کند به مجلسی که هنوز تشکیل نشده و معلوم نیست عاقبتش چه شود !
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 10
    تو این موقعیت چرارو عصاب مردم می رید بابا بسکنید این دعوا دعوای قدرته والا همه میدونیم هر کسی چه شخصیت دارن و خیلی ها خلاف نصیحت مقام ولایت صحبت کردن و این نشانه بی نزاکتی است
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    16 1
    دهان منتقد را نباید بست
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 1
    بیشتر ازاین مردم را عاصی نکنید
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 3
    یکی از بی پرده ترین گفت گو های تاریخ صدا و سیمای ایران بود
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    6 2
    مردم هیچ حزبی را نمیخوان مردم آرامش و اقتصاد آرام را می خواهند
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 2
    از این حرکت‌های جدیدتان خیلی بوی خیرخواهی به مشام نمی رسد! اگر کار طرف مقابل غلط بوده اما دمیدن در این اختلافات و روشن نگهداشتن شعله اختلاف و دو دستگی هم بعید است به صلاح جامعه باشد و برای رضای خدا!...
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 1
    سخنان رهبری رو به نفع خودتون تغییر نگنین لطفا
  • نادر IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 18
    همینه دیگه .وقتی پای منافع جناحی وگروهی میاد وسط .منافع ملی میشه کشک..متاسفانه با سابقه ای که آقای رسایی داشتند واخلاق تند مزاج وبی پرده وهتاکی به خیلی از مسئولین. بازهم شورای نگهبان تاییدش کرد .امیدوارم مجلس اعتبارنامه ایشون را رد کنند
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    6 0
    جنگ زرگری
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      منقل را دریاب و این مسائل را رها فرما
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    اون شخص که نوشته صدا و سیما ی فلان شخص و غفلت عمدی زشتره شما مگه توی درون اون شخص ی و اشتباه یک شخص رو پای همه میذارند؟ با تمام احترام به قشر نویسنده اون توییت که خودمم از اون هستم
  • احمد AT ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 1
    صداو سیما را بایس از بهاییها و یهودیهای پنهانی پاک کرد این کار بایس با تفحص و جویش در باره خانواده های کارمندان و تصمیم گران انجام میشد گه نشد ولی حالا یک التزام است بدیهی است این افراد میخواهند ایران را از درون خراب کنند
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 0
    رسایی، قالیباف و ... همه سربازان رهبر هستند.
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      مثل تو که سرباز مریم و رضا و سایر بیوطنان هستی
  • US ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 0
    همه به جان هم افتادند
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 0
    با سلام از منتخبین مردم خواهش می کنم اعتقادشان به اسلام و انقلاب و خدمت به مردم را با بلوغ سیاسی و دوری از حاشیه ها نشان دهند. مطمئنا شاخص خادمین ملت در اولویت قرار دادن کارهای کسور و دوری از قدرت طلبی و حاشیه های مربوطه خواهد بود.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 12
    سرکار خانم امامی شما که همه را سیم جین می‌کنی، از کودکی همینطور بودی یا زمانی که وارد صدا و سیما شدی؟
  • حمید IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 0
    سلام نباید از واقعیت فرار کرد و حرف ایشان کاملا درست بود حالا اگر عده ای این حرفها به هر دلیل مذاقشان خوش نمی آید کاری نمی شود کرد جز دعا برایشان
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    1 8
    رسایی آدم عصبی است تصمیمات انسان عصبی نابخردانه و از روی کینه است این نتیجه قعر مردم با انتخابات و ورود نام تهران به مجلس است مشت نمونه خروار است
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    26 1
    چنار و پاچنار آدم رو یاد داستان ضحاک میندازه! چه میکنه این حرص به قدرت و دنیا و چه عاقبتی...
  • عابدلی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 4
    رسایی نیاز مجلس است. اما نه در مقام حتی ریاست کمیسیونی. رسایی رادیکال ضرورت دارد. البته به ایشان رای ندادم. اما زنگ تلنگدر هاست. تخصص خاصی از ایشون نمی‌دانیم فقط رادیکالی بودنش برای جلوگیری از خواب رفتن مجلس خوب است به قالیباف رای دادم
  • اکبر.ب AT ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 1
    در صدا و سیما پر از نفوذی های بهایی و صهیونیست است. انها بعد از انقلاب میدانستند که ایران انها را به خطر می اندازد و در انجا لانه گذاشتند این صدا و سیما بایس با تحقیقات امنیتی پالایش بشود
  • DE ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    1 2
    نباید گذاشت حکومت از مردمش جدا بشه نتایج بدی پیش خواهد آمد
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    33 2
    اتفاقا خوب شد تا کی باید مبهم حرف بزنید رک بگید کام ملت هم تلخ نشد کام تسنیم تلخ شد بزار بشه
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    1 17
    رسایی دارد محبوب منافقین ، فتته گران ، آشوبگران، سلطنت طلبان ، لیبرالها و دشمنان رنگارنگ داخلی و خارجی ، نظام و اسلام و انقلاب و ایران می شود.!
  • سعید علیخانزاده IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    1 5
    افتضاح رسانه ای مجری حتی عرف های کاری صدا و سیما روهم رعایت نکرد رفتار خاله زنکی زشت
    • DE ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 25
      مصاحبه این خانم بیشتر شبیه غیبت بود،زیراشخص سوم و چهارم را دعوت نکرده بود که بتونن از خودشون دفاع کنن. حتما برای این رفتار غیر حرفه ایش جریمه نمیشه! افسوس
  • رضا IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 1
    فکر میکنید مردم نمی فهمن
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 1
    این دعوا دیگه دعوای تقسیم قدرت هست
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    1 22
    اصطلاح طلبها با همه شمتیله بازیشون یه نجابتی ته ذاتشون دارن ولی این جماعت تاره وارد اونو ندارن، حالا ببینید این ها چه داستانی برای مملکت ایجاد میکنن.
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      79 0
      از عمد برعکس میگی! رقصیدن شیاطین در عاشورای سال ۸۸ و قتل مؤمنین در اغتشاشات ۱۴۰۱، فقط دو نمونه از هطار نمونه خط‌دهی افسادطلبان است. خودتو به گیجی بزنی مخاطب گیج نمیشه. خودت گیج‌تر میشی
  • هرمز IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    14 2
    دلار از ۶۰ تومن گذشت، سکه از ۳۷ میلیون، اونوقت داری از چی حرف می زنی؟
    • ترمز IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      شما طایفه دلال منقلی هم که هرچی میشه قیمت دلار و سکه رو به میان میارید
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    19 1
    اگر تغییر در هیئت رئیسه مجلس رخ ندهاوضاع فعلی نیز در کشور تغییر نمی کندد،
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 12
    هرچی رهبر میفرمایند دراین شرایط(اقتصادی،ماه مبارک رمضان واعیاد،سواستفاده های دشمنان وجنگ...)کام مردم راتلخ نکنید،یکتعدادبیشتراختلاف افکنی میکنندومیخواهندبیشتربه مردم فشاربیاورندو جریمه کنند!؟
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 3
    دلسوزان واقعی کشور کنار رفتند.
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    16 0
    قبول کنید یا نکنید آقای رسایی منتخب مردم و فعلا در خط انقلاب است. حالا که اصلاح طلبها رفتند یه گوشه ای زانوی غم به بغل گرفتند به نظرم شماها دارید در آتش اختلاف و تفرقه می دمید. همان کاری که ضد انقلاب می خواد.
  • محسن IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    9 0
    چون صداوسیما از نفر اول منتخب تهران دعوت کرده شد صداوسیمای جبلی؟
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    8 0
    من نمیدونم رسایی چیکارتون کرده ولی دمش گرم اعصاب همتون رو ریخته بهم ازاصولگرا تا اصلاح طلب
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    8 0
    کدام شیرینی ؟ خانواده های زیادی شرمنده بچه های خود دراین روزها هستند .
    • برانداز علاف زاده IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 31
      آره حتما یکیش هم تو هستی. 20 کیلو حداقل اضافه وزنت شاهد صحت ادعایت هست. خوب میخورید خوب میخرید و دلار و طلا خودتان و خانم هاتان در خانه دارید و غر میزنید هرکس نداند فکر میکند از گرسنگی دنده هایت زده بیرون
  • US ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    منتظر باشيد
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    طبیعیه .
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 22
    مجری به این بی عقلی در هیچ جای دنیا پیدا نمیشه
  • طاهری IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    صدا و سیمای ج ا ایران وظیفه اشه بزن تو دهن آمریکا و اسراییل.
  • سیدمحمدمهدی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    حسبنا الله و نعم الوکیل مرگ بر منافقین و صهیونیسم نژادپرست استثمارگر استعمارگر .
  • سیدمحمدمهدی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 124
    نصر من الله و فتح قریب مرگ بر آمریکا مردم فریب درود بر رزمندگان اسلام و سلام بر شهیدان اسلام ناب محمدی کسانی که برای حفاظت از نام الله مخلصانه قدم در راه خدا و خدمت و دفاع مقدس از خلق الله نهادند و در این راه از جان و مال و ثروت و آبروی خود گذشتند . حسبنا الله و نعم الوکیل من واقعا برای اشخاص متاسف هستم که این گونه اسم رئیس قوه مقننه آورده می شود . در حقیقت این آب ریختن به آسیاب دشمن و آتش زدن خرمن انقلاب اسلامی ایران دور از انتظار بود که احتمال زیاد افراد تفرقه افکن از بی تجربگی این مجری استفاده کرده است. در ثانی فضای زندگی مردم واقعی است و نه مجازی و توهم توطئه داشتن بنده درخواست دارم بهتر است افراد در زندگی واقعی مردم قدم بزنند و مرور نمایند از لاطائلات فضای تفرقه و شیطانی بپرهیزند در ثالث اگر جرمی کسی مرتکب شده بهتر است پلیس فتا مطلع شود نه فضای پاک و واقعی مردم عزیز ایران اسلامی.
    • سیدمحمدمهدی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      سلام اول معذرت خواهی می کنم از صحبت بی پرده در مورد مجری محترم برنامه . ((منظور بنده کمترین کم تجربه انتخاباتیک بود حالا برنامه قبل از انتخابات و یا بعد از این امر حیاتی .)) از مهمان برنامه انتظار نداشتم جواب سوال محترمانه و هوشمند مجری محترم رو اینطور پاسخ دهند . در ثانی چرا مهمان برنامه نام افراد را اینگونه بیان کردند. آن هم رئیس قوه مقننه ، زیرا تمامی نظرات را خوندم. و اینگونه بیانم رسید خدمت برسانم که : اول صدا و سیما بسیار متهورانه و خلاقانه و خداپسندانه پا در زمینه کمک به ملت جمهوری اسلامی ایران در انتخاب اصلح گذاشتند . دوم : مجری برنامه قابل و مقبول احترام تمامی افراد جامعه هستند و در نتیجه شخص مهمان در برنامه زنده باید محترمانه به سوالات مجری محترم برنامه پاسخگو می بودند ، نه اینکه در عوض پاسخ‌گویی شروع به سوءاستفاده در راستای مطامع فکری خود بنماید زیرا صدا و سیما متعلق به تمامی آحاد جامعه است و سوءاستفاده از وقت و احترامی که برای مهمان برنامه قائل می شود خیانت به انسانیت و دینداری ملت جمهوری‌اسلامی ایران است . و من الله التوفیق برای صدا و سیما ارزشی آن هم از نوع روزافزون.
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    10 0
    یا شخص حرف درست میزنه یا نه که اگه حرف درست نمیزنه باید بازخواست و محاکمه بشه و اگه درسته طرف مقابل باید بازخواست و محاکمه بشه. منتهی مردم نامحرم هستن و نباید مسائلزگ روشن بشن ! من نمیدونم چرا مخفی کاری سیاسی از مردم اسمش میشه رعایت اخلاق !!!
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    11 0
    قایم شدن پشت چهره منفور
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    سیرک خوش بگذره
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      منقل خوش بگذره
  • آرش چویل IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    20 0
    کار رسانه شفاف سازی هست
  • آرش چویل IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    22 0
    ثابتی و .. احتمالا در آینده اینها رو بیشتر شفاف سازی میکنند . آقای رسایی تازه شروع کرده و دمشم گرم .
  • DE ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    فتنه گره
  • محمد DE ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    39 0
    هرکی خلاف نظرش حرف بزنه فتنه گره
  • مهدی IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 1
    اینا اومدن دنبال حزب و حزب بازی و سهم جناح خودشون ،دنبال حقوق ملت نیست ظاهرا
  • US ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 1
    بی نظم ترین، بی قانون ترین ،بی کفایت ترین جا همین صدا و سیما با مدیران نالایق هست
  • IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    یه لحظه فکر کردم اومدم تو خبرآنلاین
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    87 1
    رسانه ملی همین اشتباه رو زمان فتنه مهسا امینی کرد با دعوت از دوقطبی سازها و حنجره های دشمن مثالش پزشکیان. یادتونه که در اوج دروغگویی دشمن صدا و سیما با دعوت از پزشکیان چه کمکی به روایت دشمن کرد. چرا اون موقع کسی صداش در نیومد در توبیخ صدا و سیما!!! متاسفانه خیلی سال صدا و سیما از فرمایشات فرمانده کل قوا سرپیچی میکنه و اینبار صدا وسیماگویا با سرعت نور خواست جلوی حضرت آقا قرار بگیره. تاسف بار بود اما قرار نیست اینجا هم یکطرفه به رسایی حمله بشه. بعدشم خدا نکنه تحریک و اصرار مجری به آقای رسایی دستوری بوده باشه
  • یزدان DE ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 1
    به جان هم افتادن خیلی هم عالی
  • علی امینی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 9
    صداسیما مجری های قدرتمند وباسابقه خودشو میگذاره کنار
  • رضا IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    50 0
    از شما بعید بود کجای حرفهای این آقایان خلاف صحبت آقا بود؟
  • siavash IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 10
    فرهنگ و دانش و منش آقای رسایی مصداق بارز تایید نااهلان است وبس. سنگ را بستن و ..
  • سیدمهدی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    اوووه چه گرد و خاکی !!
  • مهدی CH ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    انگار تازه دارید متوجه... عمیق مملکت می‌شید.
  • علی DE ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    25 0
    درود بر رسایی
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    24 0
    تشکیل مجلس به اصطلاح انقلابی بیشتر برای دولت شیرین است تا ملت ، کدام شیرینی با این وضعیت اقتصاد و اشتغال و تورم در این چند سال اخیر فرصت دادید مردم لحظه ای کام شون شیرین بمونه
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 9
    ان شاء الله که جناب قالیباف و حزبشان این دوره به وعده هایی که دادند صادقانه عمل کنند
  • سید محمد IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 6
    بعضی ازنمایندگان این دوره درست مثل همین شیخ دوبهم زن وبیسواد دنبال آشفته کردن مجلس ومملکت هستند وچون سوادی ندارند وتخصصی ندارن میخان با هوچی گری ومغلطه کاری خودشان رامطرح ورسانه ای کنند
  • Puyamotlaq IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    سلام اول معذرت خواهی می کنم از صحبت بی پرده در مورد مجری محترم برنامه . ((منظور بنده کمترین کم تجربه انتخاباتیک بود حالا برنامه قبل از انتخابات و یا بعد از این امر حیاتی .)) از مهمان برنامه انتظار نداشتم جواب سوال محترمانه و هوشمند مجری محترم رو اینطور پاسخ دهند . در ثانی چرا مهمان برنامه نام افراد را اینگونه بیان کردند. آن هم رئیس قوه مقننه ، زیرا تمامی نظرات را خوندم. و اینگونه بیانم رسید خدمت برسانم که : اول صدا و سیما بسیار متهورانه و خلاقانه و خداپسندانه پا در زمینه کمک به ملت جمهوری اسلامی ایران در انتخاب اصلح گذاشتند . دوم : مجری برنامه قابل و مقبول احترام تمامی افراد جامعه هستند و در نتیجه شخص مهمان در برنامه زنده باید محترمانه به سوالات مجری محترم برنامه پاسخگو می بودند ، نه اینکه در عوض پاسخ‌گویی شروع به سوءاستفاده در راستای مطامع فکری خود بنماید زیرا صدا و سیما متعلق به تمامی آحاد جامعه است و سوءاستفاده از وقت و احترامی که برای مهمان برنامه قائل می شود خیانت به انسانیت و دینداری ملت جمهوری‌اسلامی ایران است . و من الله التوفیق برای صدا و سیما ارزشی آن هم از نوع روزافزون.
  • محمد IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    1 21
    دو سال است رئیس و معاون سازمان صدا و سیما صحبت از تحول میکنند، تحولی که هیچ تغییری ایجاد نکرده جز دفع حداکثری و جذب حداقلی. مدیرانی که حتی در درون سازمان نتوانسته اند ذره ای عدالت گرایی را اجرا کنند در بندهای تحول خود صحبت از عدالت گستری در سطح جامعه را دارند.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 7
    پیشنهاد میکنم به کلّی اینترنت را قطع بفرمایید و فقط به مراکز علمی و نظامی اجازه دسترسی بدهید. باشد که بازار کتاب و نشریات و مطبوعات رونق بیشتری بگیرد.
    • DE ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
      0 0
      تو اینترنت خودتو قطع کن ، چرا واسه بقیه نسخه تجویز میکنی تو اینترنت نداشته باشی فکر کنم واسه همه بهتره
  • TR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    24 1
    خدا رو شکر که دکتر رسایی عزیز و انقلابی رای اورد تا بساط اختلاس و بی حجابی و اینترنت شیطانی برای همیشه برچیده بشه...
    • DE ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
      0 0
      درود بر رسایی انقلابی انشالله یه مجلس انقلابی داشته باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس