1 میلیون دانلود در فروشگاه گوگل و 4.5 ستاره در اپل استور برای کیف پول فانتوم! شاید این آمار در نگاه اول عجیب به نظر برسد، اما کیف پول فانتوم توسط کاربران اندروید 1 میلیون‌بار دانلود شده است. این کیف پول محبوب بلاکچینی، ویژگی‌های بسیار خاصی مانند سازگاری با کلیه سیستم عامل‌ها و امنیت بسیار بالا ارائه می‌دهد. ارائه این ویژگی‌ها در کنار برخورداری از یک بلاکچین اختصاصی، باعث شده تا فانتوم تبدیل به یک کیف پول محبوب در دنیای کریپتو شود.

کیف پول فانتوم، کیف پول کم کارمزد ارزهای مبتنی بر سولانا

البته این کیف پول یک ویژگی مهم دیگر نیز دارد که به دنیای متاورس مربوط می‌شود. به شما اطمینان می‌دهیم پس از خواندن این مقاله، به‌دنبال نصب و استفاده از کیف پول فانتوم خواهید بود!

کیف پول فانتوم؛ یک پروژه محبوب با بلاکچین اختصاصی!

در سال 2021 میلادی بود که زمزمه‌هایی از یک کیف پول جدید با نام کیف پول فانتوم شنیده شد. فانتوم کیف پول اختصاصی شبکه سولانا است که از آن می‌توان برای ارسال، دریافت، خرید و فروش و مدیریت ارزهای دیجیتال شبکه سولانا استفاده کرد. البته این کیف پول محدودیتی ندارد و امکان معامله سایر ارزها مانند بیت‌کوین، اتریوم و تتر نیز وجود دارد. کیف پول فانتوم کلیه قابلیت‌های کیف‌پول‌های دیفای مانند مانند تمرکززدایی، تراکنش سریع و امنیت بالا را با بهترین پشتیبانی ارائه می‌دهد.

والت Phantom طی مدت زمان بسیار کوتاهی محبوبیت بالایی کسب کرد که علت آن امنیت بالا و رابط کاربری ساده بود. این کیف پول بهترین گزینه برای افرادی است که به تازگی وارد بازار کریپتو شده‌اند. ناگفته نماند کیف پول فانتوم با کیف پول‌های فیزیکی Ledger سازگاری دارد. ارز فانتوم نیز مانند کیف پولش طرفداران بسیاری دارد؛ زیرا قیمت فانتوم بسیار برای سرمایه گذاری مناسب است.

کیف پول فانتوم، کیف پول کم کارمزد ارزهای مبتنی بر سولانا

بررسی ویژگی‌های کیف پول فانتوم؛ از امنیت تا سازگاری با سیستم عامل‌های مختلف

کیف پول فانتوم ویژگی‌های بسیاری دارد که مهم‌ترین آن پشتیبانی از انواع توکن‌های شبکه سولانا است. این والت ارز دیجیتال از ارز سولانا با نام سول و ارز فانتوم پشتیبانی می‌کند. البته ویژگی‌های کیف پول فانتوم به همین یک مورد خلاصه نمی‌شود و قابلیت‌های بیشتری دارد که به شرح زیر است:

  • امنیت بالا: امنیت یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک کیف پول دیجیتال است. کیف پول فانتوم برای حفظ امنیت تدابیری همچون رمزنگاری خصوصی، احراز هویت دو مرحله‌ای، تفکیک آدرس‌های عمومی و خصوصی در کنار سیستم شناسایی بیومتریک اثر انگشت یا تشخیص چهره، امنیت کاربران را در بالاترین سطح ممکن حفظ می‌کند.
  • قابلیت ادغام با DApps: کیف پول فانتوم امکان اتصال این والت به برنامه‌های غیر متمرکز روی شبکه سولانا را در نظر گرفته است. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد راحت‌تر در مبادلات غیرمتمرکز (DEX) یا بازی‌های بلاکچینی شرکت کنند.
  • نصب روی کلیه سیستم عامل‌ها: کیف پول فانتوم با کلیه سیستم عامل‌ها از جمله اندروید، iOS، ویندوز و انواع مرورگرها سازگاری دارند.

این ویژگی‌ها باعث شده تا کیف پول فانتوم طرفداران بسیاری داشته باشد. ناگفته نماند کیف پول فانتوم از SPL نیز پشتیبانی می‌کند و این مورد را می‌توان یکی از امکانات کیف پول فانتوم دانست.

خرید و فروش NFT؛ مهم‌ترین مزیت کیف پول فانتوم

مهم‌ترین ویژگی کیف پول فانتوم، قابلیت خرید و فروش و پشتیبانی از توکن‌های غیر مثلی است. اگر قصد خرید و فروش NFT در اپن سی یا بلار را دارید، فقط کافی است افزونه این کیف پول را نصب کرده و وارد بازار توکن غیر مثلی شوید. با استفاده از این کیف پول معاملات شما در کمتر از چند ثانیه انجام خواهند شد و برداشت‌ها یا واریزی‌ها کمتر از چند ساعت انجام می‌شوند.

توصیه می‌کنیم حتما قبل از خرید و فروش توکن‌های غیر مثلی کیف پول خود را به ارزش اثر شارژ کنید تا خرید راحت‌تری داشته باشید. برای خرید ارز به مقدار مورد نیاز بهتر است از نمودار قیمت اتریوم امروز استفاده کنید.

کیف پول فانتوم، کیف پول کم کارمزد ارزهای مبتنی بر سولانا

با کیف پول فانتوم، بدون محدودیت ارزها را معامله کنید!

کیف پول فانتوم علاوه‌بر ارزهای مبتنی بر سولانا، سایر ارزها را نیز پشتیبانی می‌کند. به‌زبانی ساده‌تر شما می‌توانید کلیه ارزهای دیجیتال از جمله شت کوین، میم کوین، آلت کوین و انواع توکن‌ها مانند توکن‌های غیر مثلی را معامله کنید.

ناگفته نماند در کیف پول فانتوم امکان سواپ یا تعویض ارزها نیز وجود دارد. از این خدمات می‌توان برای ترید، تبدیل ارزهای مختلف روی شبکه سولانا استفاده کرد. علاوه‌بر این، امکان انجام تعداد بالایی تراکنش با هزینه‌های کمتر از یک دلار برای کلیه کاربران شبکه سولانا فراهم شده است.

آیا متصل کردن فانتوم به صرافی‌های ایرانی امکان پذیر است؟

کیف پول فانتوم هیچ‌گونه محدودیتی برای اتصال به صرافی‌های داخلی و خارجی در نظر نگرفته است. شما می‌توانید به‌راحتی این کیف پول را به صرافی‌های داخلی متصل کنید تا محدودیتی برای انجام معاملات نباشد. البته حتما در نظر داشته باشید که صرافی قابلیت اتصال به کیف پول خارجی را داشته باشد.

با وصل کردن فانتوم به صرافی نوبیتکس سرعت معاملات را دو چندان کنید!

اگر به دنبال یک صرافی معتبر، سریع و امن ایرانی برای متصل کردن به والت فانتوم هستید، نوبیتکس بهترین گزینه است. این صرافی که لقب بهترین صرافی ایرانی را یدک می‌کشد، سال‌ها فعالیت درخشان و رضایت کاربری را در کارنامه خود دارد. علاوه‌بر این، صرافی ایرانی نوبیتکس را می‌توان به کلیه والت‌ها از جمله فانتوم نصب کرد و معاملات را با سرعت جهانی تجربه کرد. ناگفته نماند کارمزد صرافی نوبیتکس نیز بسیار کم بوده و نسبت به سایر صرافی‌های ایرانی به‌صرفه‌تر است. برای استفاده از این خدمات بی‌نظیر و پشتیبانی 24 ساعته، فقط کافی است نام «نوبیتکس» را در گوگل جستجو کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس