کد خبر 1568355
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات تصویب شد

در بیستمین نشست مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران (دوره دوم) با حضور نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و اعضای حقیقی جبهه اصلاحات جزئیات سند راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران با اکثریت آرا به تصویب رسید.

به گزارش مشرق، بیستمین نشست مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران (دوره دوم) با حضور نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و اعضای حقیقی جبهه اصلاحات در عصر روز یکشنبه اول بهمن ١٤٠٢ با حضور اعضا و به ریاست آذر منصوری برگزار شد.

در این جلسه، بررسی سند راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران در سال ۱۴۰۲ در دستور کار مجمع عمومی قرار گرفت و اعضاء با بیان دیدگاه‌های خود نسبت به متن تهیه شده از سوی کمیته راهبردها وارد بحث شدند و در نهایت جزئیات سند راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران با اکثریت آرا به تصویب رسید. لازم به یادآوری است کلیات این راهبرد، پیش از این در جلسه مورخ ١٠ دی ١٤٠٢ مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران مصوب شده بود.

متن کامل "سند راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران در سال ۱۴۰۲" به زودی منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    از دّم همه تایید صلاحیت شدند- فکر کردید مردم احمق اند که پله بشن برای رسیدن یه مُشت گشنه گدا به قدرت-کدوم یک از وزیران روحانی یا خود روحانی محاکمه شد؟ زد و بند کنید بین خودتون
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 0
    اصلاح طلبان فقط به مردم و کشور لطمه زده اند. اصلاح طلبان آیا حاضرند فوت بیش از 130،000 هموطن ایرانی در دولت روحانی بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا را محکوم کنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس