عقب‌نشینی لشگر ۳۶ ارتش رژیم صهیونیستی از غزه + فیلم

یک روزنامه صهیونیستی نوشت: تل آویو در باتلاق غزه گرفتار شده‌ و کرانه باختری هم به نقطه انفجار رسیده‌ است.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» درباره وضعیت کابینه «بنیامین نتانیاهو» نوشت: به میزانی که از جنگ اسرائیل (علیه غزه) می گذرد توهمات کابینه نتانیاهو هم بیشتر می شود.

این روزنامه چاپ تل آویو به دست برتر مقاومت فلسطین در جنگ و شکست رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: کاملا روشن است که هر روز، اسرائیل بیشتر در باتلاق غزه گرفتار می شود و کرانه باختری هم به نقطه انفجار رسیده است.

هاآرتص به ناتوانی رژیم صهیونیستی در آزادسازی اسرای صهیونیست اشاره کرد و نوشت: زمان برای نجات جان اسرا رو به اتمام است و باید اسرائیل در اولویت هایش تجدیدنظر کند.

این رسانه چپ‌گرای رژیم صهیونیستی نوشت: همه راهبردهای مطرح شده از سوی نتانیاهو در ۱۵ سال گذشته، ناکارآمدی خود را اثبات کردند.

هاآرتص، نتانیاهو را به «برنی مدوف» کلاهبردار معروف آمریکایی تشبیه کرد و نوشت: چیزی از دستاوردهای بزرگی که نتانیاهو و دارودسته‌اش، به آن افتخار می کردند باقی نمانده است.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود از ۱۵ مهرماه اقدام به بمباران شدید نوار غزه و سپس لشکرکشی به غزه کرده، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

بعد از عملیات روانی مقاومت فلسطین در انتشار ویدئوی جدیدی از اسرای صهیونیست و به موازات آن، شکست ارتش رژیم صهیونیستی در میدان نبرد و عقب نشینی از شمال غزه، فشار افکار عمومی در سرزمین های اشغالی بر کابینه نتانیاهو افزایش یافته است.

بیشتر رسانه های رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر مطالبی درباره شکست ارتش این رژیم در غزه و پیروزی مقاومت فلسطین منتشر و خواستار مذاکره با حماس و دیگر گروه های مقاومت برای آزادی اسرای صهیونیست شدند. مقاومت فلسطین نیز مذاکره را منوط به توقف کامل تجاوزگری رژیم صهیونیستی دانسته است.

این در حالی است که بیش از یکصدروز از جنگ رژیم اشغالگر علیه نوار غزه گذشت، اما دو هدف اعلامی این رژیم مبنی بر از بین رفتن مقاومت فلسطین و آزادی اسرای صهیونیست تحقق نیافته است. بسیاری از کارشناسان، ادامه این روند را برای کابینه نتانیاهو غیرممکن دانسته و معتقدند به زودی این کابینه سقوط خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • یزدان IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    اما شواهد و قرائن چیز دیگه ای میگه میگه غزه ای دیگه وجود نداره فقط یه چند نفری اون زیر مخفی شدن که اونام از گشنگی میمیرن
  • رضادشتابی IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    سازمان ملل شورای امنیت لکه ننگ جهان شد
  • RS ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    غزه کجاس دیگه؟دیگه وجود خارجی نداره
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      0 0
      چرا وجود خارجی داره خوب هم داره فقط بشین و با حوصله تماشا کن.تغییروزوال حکومت ها یک شبه اتفاق نمی افته اسرائیل بیچاره هم یه مدت لازم داره تا بپوکه
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    بروید کمکشون
  • حمید IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    سران اسرائیل کلاًبایدازبین برود ملت یهوداگرخواستندزنگی کنندبایدزیرپوشش دولت فلسطین زندگی کنندکشوری بنام اسرائیل نبایدباشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس