صهیونیست‌های معترض مسیر منتهی به خانه نتانیاهو را مسدود کردند

منابع رسانه‌ای عصر امروز (شنبه) از مسدود کردن مسیر منتهی به اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی توسط معترضان خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه که از شب گذشته مقابل منزل نتانیاهو در قیساریه دست به تظاهرات زدند، مسیر منتهی به خانه او را مسدود کردند.

شهرک نشینان معترض به ادامه جنگ که خواستار بازگردندن هرچه سریع‌تر فرزندان خود از غزه و استعفای نتانیاهو هستند، شب گذشته نیز مقابل خانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحصن کرده بودند.

آن‌ها اعلام کردند تا بازگشت فرزندان خود به تحصن ادامه خواهند داد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه اعلام کردند دیگر هیچ اعتماد و باوری به نتانیاهو و کابینه او ندارند و خود باید برای بازگرداندن فرزندانشان دست به کار شوند.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود از ۱۵ مهرماه اقدام به بمباران شدید نوار غزه و سپس لشکرکشی به غزه کرده، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

بعد از عملیات روانی مقاومت فلسطین در انتشار ویدیویی جدید از اسرای صهیونیست و به موازات آن شکست ارتش صهیونیست‌ها در میدان نبرد و عقب نشینی از شمال غزه، فشار افکار عمومی در سرزمین های اشغالی بر کابینه نتانیاهو افزایش یافته است.

بیشتر رسانه های رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر مطالبی درباره شکست ارتش این رژیم در غزه و پیروزی مقاومت فلسطین منتشر کردند و خواستار مذاکره با حماس و دیگر گروه های مقاومت برای آزادی اسرای صهیونیست شدند.

این در حالی است که بیش از یکصد روز از جنگ رژیم اشغالگر علیه نوار غزه گذشت، اما ۲ هدف اعلامی این رژیم مبنی بر از بین رفتن مقاومت فلسطین و آزادی اسرای صهیونیست تحقق نیافته است.

بسیاری از کارشناسان، ادامه این روند را برای کابینه نتانیاهو غیرممکن دانسته و معتقدند به زودی این کابینه سقوط خواهد کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    کیه که بگه من شک دارم!مشخصه تاپایان سال این رژیم ازچشم جهانیان میفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس