نتانیاهو در حین حضور در بیمارستان هو شد

صهیونیست‌ها با شعار و ناسزا نتانیاهو را در حین عیادت از مجروحان جنگ غزه همراهی کردند.

به گزارش مشرق، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با انتشار گزارش و تصاویری اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر امروز سه شنبه برای عیادت از مجروحان جنگ به بیمارستان توانبخشی شیبا در تل هشومیر در حومه تل‌آویو رفت.

به روایت این منبع رسمی صهیونیستی، او در این دیدار با نظامیان ارتش اسرائیل که در نقاط مختلف غزه و شمال (فلسطین اشغالی) یا یهودا و سامره (کرانه باختری) زخمی‌شده بودند، ملاقات و نحوه مجروحیت آنها را از زبان آنان شنید.

با این حال این حضور بدون حاشیه نبود و شماری از صهیونیست‌ها که از حضور وی در این مکان مطلع شده بودند تا داخل بیمارستان هم به به دنبال وی دویده و با استفاده از بلند گو ناسزاهای خود را نثار وی کرده و او را مایع ادامه کشته شدن اسرائیلی‌ها توصیف کردند.

یکی از شهرک نشینان صهیونیست هم که توانسته بود خود را پشت سر نتانیاهو به داخل بیمارستان برساند ، با استفاده از یک بلندگو از نتانیاهو ترسو خواست تا فورا با خروج اسرا از نوار غزه موافقت کند.

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی صهیونیست پست‌هایی از نحوه استقبال مردمی از نتانیاهو منتشر و در ذیل آن نوشتند: نمی‌توان چنین نخست وزیر بزدلی را پذیرفت، دیکتاتور اسرائیل صبح امروز برای یک شواف تبلیغاتی خود را به بیمارستان شیبا رساند.

اما بسیاری از مردم آمدند و در یک اقدام شجاعانه به وی خبر دادند مردم اسرائیل چه نوع نگاهی به وی دارند، در حالی که نتانیاهو با مسئولین بیمارستان می‌نشست 221 روز است که به خاطر او اسرا نمی‌توانند برای درمان به بیمارستان بیایند،‌ ای ویرانگر اسرائیل برو گمشو، سال دیگر روز تاسیس را بدون تو جشن می‌گیریم.

در ذیل یک کلیپ دیگر که فرار سریع ستون خودروهای نتانیاهو از بیمارستان را نشان می‌داد نوشته شده است: ببینید دیکتاتور چگونه از مردم خود می‌گریزد، این جنایتکار فراری از دست معترضین فرار ‌می‌کند.

دیگری نوشت: اصلی‌ترین هدف نتانیاهو آن است که چند عکس تبلیغاتی برای افکار عمومی تهیه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    11 0
    خیلی پلید هست این نتانیاهو
  • US ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    4 0
    خیلی پلید هست این نتانیاهو
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    1 0
    أَلا لَعْنَةُ اللّهِ عَلَى الظّالِمینَ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس