.

یک مقام حماس با بیان اینکه جلوگیری اسرائیل از ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه، در این منطقه قحطی به بار آورده است، اعلام کرد بیش از ۷ هزار فلسطینی مفقود هستند.

به گزارش مشرق، «اسامه حمدان» عضو ارشد دفتر سیاسی حماس، شامگاه امروز (چهارشنبه)، جزئیات جدیدی از حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه اعلام کرد.

اسامه حمدان که امشب در کنفرانسی مطبوعاتی در بیروت حاضر شده بود، گفت: «دشمنان ما در تحقق هیچ یک از اهدافشان به فضل پایداری ملت فلسطین و شجاعت مقاومت ما موفق نخواهند شد».

این عضو ارشد حماس ادامه داد: «۸۰۰ هزار فلسطینی به علت ممانعت اشغالگران از ورود کمک‌های ضروری به نوار غزه، در یک قحطی واقعی به سر می‌برند. بیش از ۷۰۰۰ نفر که بیشترشان زن و کودک هستند زیر آوارها مفقود هستند».

حمدان همچنین گفت: «بیش از ۲۰۰۰ کشتار جمعی علیه غیرنظامیان در نوار غزه انجام شده که حدود ۲۱ هزار شهید بر جا گذاشته است. کشتارها، مقاومت در کرانه باختری را از انجام وظایف منحرف نخواهد کرد، چراکه نبرد طوفان الاقصی به معنای تمام فلسطین و آینده آن است».

او در عین حال افزود: «دولت آمریکا در کشتار مردم ما شریک است و از بازخواست حقوقی و اخلاقی مستثنی نخواهد بود. ما از دستگاه‌های امنیتی فلسطین می‌خواهیم سلاح خود را به سوی نیروهای اشغالی نشانه بروند. هر روزی که تجاوزات اسرائیل علیه مردم ما ادامه پیدا کند، این اقدامات خطری واقعی برای اسرایی خواهد بود که در نزد مقاومت هستند».

حمدان در پایان گفت که دولت آلمان با حمایت از جنایت کشتار جمعی فلسطینیان تاریخ نازی‌ها را به بدترین شکل تکرار می‌کند.

مجله آلمانی «اشپیگل»، روز گذشته، فاش کرد سازمان‌های دولتی آلمان با درخواست اسرائیل برای دریافت ده هزار گلوله توپ ۱۲۰ میلی‌متری هدایت‌شونده دقیق موافقت کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس