کد خبر 1567286
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
شمار شهدای غزه به ۲۴۶۲۰ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای غزه به بیش از ۲۴ هزار نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد شمار شهدای غزه تا این لحظه به ۲۴۶۲۰ نفر رسیده و و تعداد افراد زخمی نیز ۶۱۸۳۰ نفر است.

ساعاتی پیش نیز «اسامه حمدان» از مقامات جنبش حماس در یک کنفرانس خبری در بیروت، اظهار داشت که بیش از ۶۰ هزار نفر در نوار غزه مجروح شدند که از سفر به خارج برای درمان محروم هستند.

حمدان افزود: بیش از ۸۰۰ هزار نفر در غزه با جنگ گرسنگی و قطحی روبرو هستند. دشمن صهیونیستی بیش از ۲۰۰۰ کشتار و جنایت را در نوار غزه مرتکب شده که طی آن ۳۱ هزار نفر شهید و مفقود شدند.

این رهبر حماس در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که دولت بایدن را مسوول جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی می‌دانیم. گردان‌های قسام، گروهان‌های قدس و دیگر گروه‌های مقاومت همچنان نبرد را با قدرت و اقتدار اداره می‌کنند.

حمدان بر ضرورت تشدید رویارویی با اشغالگران صهیونیست در کرانه باختری تاکید کرد و از سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان دعوت کرد به مقاومت بپیوندند.

وی افزود: حملات آمریکا و انگلیس علیه یمن را محکوم کرده و از مواضع انصار الله و ارتش یمن تقدیر می‌کنیم. دشمنان ما در تحقق هیچیک از اهداف‌شان به فضل پایداری ملت فلسطین و شجاعت مقاومت ما موفق نخواهند شد

وی گفت لازمه هرگونه عملیاتی برای آزادی اسرا، توقف کامل جنگ در غزه است. حمدان گفت ما رویکرد و نگرش خود را به قطر و مصر اعلام کردیم اما رژیم صهیونیستی همچنان در این زمینه تعلل می کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت دولت آلمان با حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر به گذشته نازیستی خود بازگشت.

اسامه حمدان تاکید کرد که تلاش های دولت آمریکا برای تحمیل رویکرد و نگرش رژیم صهیونیستی برای بعد از جنگ، بیانگر شکست و درماندگی سیاسی آنها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس