کد خبر 1601474
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
دفاع وزیر بهداشت از برنامه سلامت خانواده

اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع که از اردیبهشت ۱۴۰۲ در کشور کلید خورد، با انتقادهایی همراه بوده است؛ اما وزیر بهداشت از این طرح دفاع می کند.

به گزارش مشرق، برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع، از اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۵۴ شهر بالای بیست هزار نفر کلید خورد و در ادامه بر تعداد شهرهای تحت پوشش برنامه افزوده شد.

در همین حال، برخی از کارشناسان و دست اندرکاران حوزه سلامت، نسبت به نحوه اجرای این برنامه انتقادهایی داشتند. اما، وزیر بهداشت معتقد است که این طرح موفق تر از برنامه پزشکی خانواده است.

بهرام عین‌اللهی گفت: طرح سلامت خانواده از طرح‌های انقلابی دولت سیزدهم بوده که برای اولین بار به عنوان یک طرح جهانی به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

وی افزود: در قالب این طرح، هر کد ملی، از یک مراقب سلامت بهره مند می‌شود و این طرح در ۱۹۵ شهرستان کشور اجرایی شده و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم، در کل کشور اجرا شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    آقای محترم بهداشت سلام لطفا برنامه ای قوی ومقتدر وهدفمند برای حفظ جمعیت موجود کشور تنظیم بفرمایید که در این برنامه ی شما تصادف نباشد مریضی نباشد قتل نباشد نمیشه که همش تبلیغ افزایش جمعیت کنید ولی برنامه ای برای حفاظت ونگهداری از این جمعیت نباشه هر روز عده‌ای از جمعیت به دلیل سهل انگاری مسولین از دست می روند متاسفانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس