کد خبر 1559426
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
انصارالله یمن: ترور سید رضی نشانه شکست و سردرگمی رژیم اسرائیل است

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای ترور سردار«سید رضی موسوی» از مستشاران برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سوریه را نشانه‌ای از شکست رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد.

به گزارش مشرق، در بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن آمده است: ترور سردار سرتیپ رضی موسوی مستشار نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط دشمن اسرائیلی را محکوم می‌کنیم. این ترور در امتداد جنایات دشمن اسرائیلی و آمریکایی علیه امت ما است.

جنبش انصارالله یمن اضافه کرد: این جنایت ترور نشان دهنده شکست و سردرگمی رژیم صهیونیستی است که درحال دریافت ضربات دردناکی در جبهه‌های مختلف است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: شهید موسوی یکی از مردان مقاومت بود که عمر خود را صرف مقابله با پروژه آمریکایی و اسرائیلی کرد. وی همچنین نقش برجسته‌ای در زمینه مقابله با گروه‌های تکفیری مورد حمایت آمریکا و اسرائیل در سوریه ایفا کرد.

شهید سردار سید رضی موسوی از مستشاران برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یار و همراه شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت، وی روز دوشنبه در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    3 1
    شهادت هنر مردان خداست ولیاقت میخواد خوش به سعادتش ✌️🤲

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس