سردار فدوی : پیروزی راهبردی مردم فلسطین بزرگتر از دستاورد عملیاتی است

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیروزی راهبردی مردم مظلوم فلسطین در مقابله با جنایات رژیم کودک کش و سفاک صهیونیستی، بزرگتر از پیروزی عملیاتی و تاکتیکی است.

به گزارش مشرق، سردار پاسدار علی فدوی روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در محل سالن شهید جنگروی سپاه در شهرستان ری اظهار کرد: مسئولیت‌ها پایدار نیستند و مهم آن است که با استفاده از این فرصت، مسئولان چگونه به تکالیفی که بر عهده آن‌ها گذاشته شد، عمل می‌کنند.

سردار فدوی : پیروزی راهبردی مردم فلسطین بزرگتر از دستاورد عملیاتی است

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور سردار سرتیپ علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار بهرام حسینی مطلق رئیس اداره طرح عملیات امنیتی و انتظامی ستاد کل نیروهای مسلح ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه ری ،فرماندهان لشکری و کشوری و ائمه جمعه و جماعات شهرستانهای استان تهران برگزار شد .

در این آئین سردار پاسدار احمد ذوالقدر جای خود را به سردار پاسدار قربان محمد ولی زاده داد.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: به برکت خون‌ شهدا، انقلاب اسلامی باید تکالیفی که بر عهده‌ مسئولان گذاشته می‌شود را طوری انجام داد و دل، زبان و عمل انسان طوری عمل کند که پیش از آنکه از دنیا برود، یقین داشته باشد رستگار خواهد شد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پشتوانه بسیار قوی در سپاه پاسداران که به برکت خون ۴۰ هزار پاسدار شهید به دست آمده است، خاطرنشان کرد: در این مسیر، روز گذشته شهید سیدرضی موسوی، پاسداری دلداده و مجاهد به خیل شهدای سپاه پاسداران افزوده شد.

سردار سیدرضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران باسابقه سپاه پاسداران در جریان حمله روز گذشته (دوشنبه) رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

سردار فدوی : پیروزی راهبردی مردم فلسطین بزرگتر از دستاورد عملیاتی است

سردار فدوی تاکید کرد: ۸۱ روز است که جبهه و محور مقاومت انقلاب اسلامی و دلدادگان آن در جبهه حق، رویاروی جبهه باطل ایستاده و گلوی رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فشرده است، ۴۵ سال است که اهداف انقلاب اسلامی شفاف‌تر و عظیم‌تر در جغرافیای بزرگتری تحقق یافته و استمرار می‌یابد.

وی تصریح کرد: ۸۱ روز است که مردم بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا علیه جنایات رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی تظاهرات می‌کنند و اینها از برکات اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و دائما اذهان و چشم‌های مردم دنیا به حقایق روشن می‌شود.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این پیروزی راهبردی را بسیار بزرگتر از پیروزی عملیاتی و تاکتیکی خواند و گفت: تلاش ۱۱۵ ساله جبهه غرب برای تطهیر چهره رژیم صهیونیستی از بین رفت و مردم دنیا تصاویر واقعی خبیثان را دیدند.

سردار فدوی : پیروزی راهبردی مردم فلسطین بزرگتر از دستاورد عملیاتی است

سردار فدوی بیان کرد: بر اساس وعده خداوند متعال وقتی ظلم دفعی باشد، مجازات خداوند نیز دفعی بوده و بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد، اضمحلال و نابودی این رژیم منحوس و موقت رقم می‌خورد.

سردار فدوی : پیروزی راهبردی مردم فلسطین بزرگتر از دستاورد عملیاتی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس