پیام تسلیت شورای ائتلاف درپی شهادت سردار موسوی

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی شهادت سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه، شهید «سیّدرضی موسوی» را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سردارشهید سیدرضی موسوی مدال افتخار سال ها سربازی و همراهی با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در دفاع از آرمان های اسلامی و حریم اهل بیت علیهم السلام بر سینه داشت.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی شهادت سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه، شهید سیدرضی موسوی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت شورای ائتلاف آمده است: خون بهای شهیدان سلیمانی و موسوی فتح سنگرهای کلیدی دشمنان خواهد بود.

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

فرمانده دلاور و سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که افتخار چهار دهه مجاهدت و مهاجرت را همراه داشت، سرانجام به آرزوی دیرینه اش که لقاء الهی بود، نائل شد.

سردارشهید سیدرضی موسوی که مدال افتخار سال ها سربازی و همراهی با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در دفاع از آرمان های اسلامی و حریم اهل بیت علیهم السلام بر سینه داشت، با همرزمان خود جبهه ای به وسعت هزاران کیلومتر را در برابر دنیای استکبار گشوده است که بشارت آن فتح سنگرهای کلیدی دشمنان خواهد بود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تبریک و تسلیت شهادت این سردار رشید اسلام ، از خداوند متعال برای آحاد فرماندهان جبهه مقاومت و خانواده و بازماندگان آن شهید سعید طلب صبر و اجر دارد و به روح سبکبال سیدرضی عزیز درود و سلام می فرستد که اینک عند ربهم یرزقون است. طوبی له و حسن ماب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    11 14
    شهد شیرین شهادت گوارای وجودش باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس