رسانه عبری: تل‌آویو در حال بررسی امکان تبعید رهبران حماس است

یک رسانه عبری زبان به نقل از برخی مسؤولان رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم در حال بررسی امکان تبعید رهبران جنبش حماس در چارچوب راه‌حلی برای پایان جنگ غزه است.

به گزارش مشرق، مرکز پخش رژیم صهیونیستی (کان) به نقل از یک منبع آگاه از جزئیات این مناقشات گزارش داد در حال حاضر هیچ پیشنهاد چشمگیری روی میز نیست، اما این احتمال در دست مطالعه است به شرط آنکه به هدفی که کابینه جنگ تعیین کرده یعنی نابودی ظرفیت‌های دولتی و نظامی جنبش حماس در غزه خدشه وارد نکند.

شبکه عبری کان در ادامه به نقل از یک مسؤول سیاسی رژیم صهیونیستی گزارش داد انتقال سران حماس به خارج با اهداف جنگ تناقضی ندارد و تعداد نه چندان اندکی کشور وجود دارند که می‌توانند میزبان آنها باشند که از جمله آنها قطر است.

این در حالی است که روز یکشنبه یک هیئت از جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ریاست زیاد النخاله، دبیرکل این جنبش به مصر سفر کرد.

سفر هیئت جهاد اسلامی به قاهره با هدف گفت‌وگو درباره شرایط فعلی نوار غزه انجام شد.

خبرگزاری رویترز عربی به نقل از یکی از اعضای این جنبش گزارش داد هیئت با مسؤولان امنیتی مصر مذاکراتی را انجام خواهد داد و این مذاکرات بر چگونگی توقف حملات رژیم صهیونیستی متمرکز خواهد بود.

جنبش جهاد اسلامی تا این لحظه هر گونه توافق جدیدی برای تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی پیش از اتمام عملیات نظامی آن علیه غزه با حدود ۲.۳ میلیون جمعیت مخالفت کرده‌است.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که در قطر اقامت دارد نیز چهارشنبه به قاهره سفر کرده و در آنجا مذاکراتی درباره آتش‌بس در غزه میان این جنبش و رژیم صهیونیستی و نیز تبادل اسیران انجام داد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    0 0
    مقامات خبیث و خونخوار صهیونیست را باید به جزیره آدمخواران تبعید کرد چون هیچ کشوری حاضر به تحویل گرفتن این مفسدین ویرانگر ضد انسان نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس