همسر نتانیاهو برای آزادی اسرای اسرائیل، دست به دامان پاپ شد

همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از پاپ فرانسیس خواست تا از نفوذ خود برای آزادی اسرای اسرائیلی در نوار غزه بهره ببرد.

به گزارش مشرق، «سارا نتانیاهو» همسر بنیامین نتانیاهو در نامه‌های جداگانه به پاپ فرانسیس و همسران ۳۳ رهبر جهان از آن‌ها خواست تا برای آزادی اسرائیلی کمک کنند.

به نوشته وبگاه روسیاالیوم، او از رهبر کاتولیک‌های جهان خواست تا برای دیدار صلیب سرخ جهانی با اسرای اسرائیلی اقدام کند. در این نامه آمده است: «مداخله شما می‌تواند شرایط را تغییر دهد و جان‌های ارزشمند را نجات دهد».

همسر نتانیاهو همچنین نامه‌ای به همسران ۳۳ رهبر جهان از جمله همسر جو بایدن فرستاده و در روز کریسمس از آن‌ها خواسته است تا تمام توان خود را برای آزادی اسرای اسرائیلی به کار گیرند.

نامه سارا نتانیاهو در حالی است که اسرائیل بارها درخواست‌های متعدد پاپ برای آتش‌بس در غزه را نادیده گرفته است.

پاپ فرانسیس شب گذشته در سخنانی به مناسب شب کریسمس با ابراز تأسف از ادامه جنگ در غزه گفت: «پیام عیسی مسیح در فلسطین، جایی که پیامبر مسیحیان زاده شد، به دلیل منطق بیهوده جنگ، نادیده گرفته شده است».

نامه سارا نتانیاهو در حالی ارسال شده که همسر او و کابینه جنگ اسرائیل حاضر به آتش‌بس دائمی برای آزادی اسرای خود نیستند و به بمباران گسترده غزه ادامه می‌دهند، بمبارانی که تاکنون موجب کشته شدن چندین اسیر اسرائیلی شده است.

روز شنبه نیز سخنگوی گردانهای القسام خبر داد که در نتیجه بمباران شدید منطقه جبالیا در شمال غزه، تماس خود را با گروه مسئول پنچ اسیر اسرائیلی از دست داده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • شهریار IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    5 1
    اگر راست یک نامه به نتانیاهو همسر جهنمی و قاتلتش بنویسه آتش بس کنه تا اسرا آزاد بشن این زوج به تنهایی آبروی بشریت را بردن
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    4 1
    ... زن نتانیابو کاری از پیش نمیبرد
    • احمدی US ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      3 1
      جنایتکار عالم جان کودکان غزه برا تو ارزش نداره
  • جعفری IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    2 0
    این حد بیشرفی ازعهده هرجانور درنده وخونخواری خارج است کشتن ۲۰۰۰۰زن وبچه جلو چشم مردم دنیا وادعای فرشته بودن ومظلوم بودن راکجا ی دلمون بگذاریم درمقابل جان ۲۰۰۰۰نفر این چندنفر اسیر کجای منطق اینها قراردارد،به امید آزادی قدس صلاحدین ها را تربیت کنیم.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    2 0
    جنایتکاران تاریخ بشریت خفه شوند
  • رضا TR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    3 0
    با عذر خواهی این زن پست و جنایتکار با وقاحت تمام خود و همسر کثیفتر از خودش درحال کشتار هستند بعد درخواست وقیحانه دارد لعنت خداوند بر او و خاندانش
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    2 0
    این جنایتکاران کودک کش میخواند بگویند ما انسان هستیم و دلمان برای اسرا میسوزد ولی .............
  • رضا IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    2 0
    حماس باید روزی چند تا از اسرایشان را سقط کند و تکه های بدنشان را به اونها بدهد تا آتش بس زودتر شکل بگیرد.هر یک نفر از اونها را سقط کند اجر عظیم دارد
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    2 0
    پيام مسيح در سرزمين فلسطين .، با چه رويى به پاپ نامه نوشتى سارا خانم . فقط تو ، و امثال توان ، كه براشون جهنمو ارزو ميكنم .
  • محمود IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    1 0
    این وحوش بی اصل وبوته اسرائیلی روی چنگیز و هیلتر را سفید کردند شیطان باید از این سران خبیث آدمکش اسرائیل درس بگیرد خداوند شر این ظالمین را به خودشان برگرداند آمین.
  • رز IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    1 0
    شبیه دخترصدام خوب بچه وشوهرت رابده بقیه اون بدبختا راازادکن
  • مادر IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    1 0
    مثل سگ هار وحشی شدند و تشنه خون فقط دست خداست که می تونه خفشون کنه انشاءالله
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    0 0
    طرز تفکر چندش آور نژادپرستانه موج میزند. جانهای ارزشمند چند اسیر نظامی صهیونیست در مقابل جانهای بی ارزش هزاران زن و کودک و پیر و جوان فلسطینی!!! ضمنامنطق این جنگ رهایی از اشغال و ظلم و ستم نژادپرست ترین و ضد بشر ترین دشمنان انسانیت است وتا پیروزی حق بر باطل و پایان اشغال و آزادی فلسطین عزیز ادامه خواهد داشت. به جای گدایی و دست به دامن این و آن شدن،جنایات متوحشانه خود علیه مردم بی گناه فلسطین را متوقف کنید و مثل انسان شریفانه مبارزه کنید. به امید خدا در باتلاق غزه فرو خواهید رفت و ملت فلسطین به حق طبیعی و انسانی خود برای زندگی در وطن شریف خود دست خواهند یافت و از شر وجود منحوس شما نجات خواهند یافت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس