واکنش فدراسیون فوتبال به ابطال مجوز واردات خودرو اعضای تیم ملی

فدراسیون فوتبال درباره مجوز ورود خودرو به بازیکنان تیم ملی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای درمورد لغو مصوبه مجوز واردات خودرو توسط اعضای تیم ملی فوتبال با رای دیوان عدالت اداری به شرح زیر صادر کرد:

" با توجه به رای هیئت محترم عمومی دیوان عدالت اداری درباره ابطال مصوبه هیئت وزیران درباره مجوز واردات خودرو برای بازیکنان تیم ملی فوتبال بابت پاداش صعود به جام جهانی ۲۰۲۲، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان بالاترین مرجع تخصصی رشته ورزشی فوتبال وظیفه خود می داند در راستای صیانت از حقوق مکتسبه بازیکنان تیم ملی که بر مبنای مصوبه هیئت محترم دولت ایجاد شده و در زمان اعتبار مصوبه با پرداخت وجوه توسط خود بازیکنان به منظور خرید خودرو، حقوق گمرکی و سایر عوارض قانونی نسبت به واردات خودرو اقدام کرده اند، با احترام کامل به آرای قضات شریف دیوان عدالت اداری، تمامی راهکارهای قانونی را طی کرده و مساعی خویش را در حدود قوانین و مقررات به کار بندد تا به امید خداوند متعال، مراتب منتهی به حصول نتایج منصفانه شود.

امید است با اتکال به خداوند سبحان، به منظور تحقق شعار ایران قوی-ورزش قوی، با حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا و با حفظ یکپارچگی و همدلی میان بازیکنان، شاهد موفقیت تیم ملی کشورمان و شور و نشاط مردم عزیزمان باشیم؛ ان‌شاءالله."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • یدالله PL ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    1 0
    اصن همینطوری موندم
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      0 0
      این مجوزها باطل نشدن فقط اینجوری اعلام کردن که باطل شدن به خاطر ماجرای چای دبش بالاخره بایدم با این حرفا سر و صداها رو بخوابونن.قرار شده بی سر و صدا ماشیناشونو وارد کنن
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    3 1
    اگه ما نخواهیم تیم ملی فوتبال نماد ایران قوی باشه چکار باید بکنیم نماد ایران قوی دانشمندان و استادان دانشگاه قوی هستن نه تیم پا به توپ!!!
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      2 0
      مهران رجبی رو بفرستید جای بازیکنا بازی کنه
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    3 3
    این هام حق دارند قبل جام جهانی دولت مصوب کرد نباید میکرد یا اگه میدونست میمونه توش وعده سر خرمن نمیداد کل داستان البته تبعیض است ولی قول دادین باید عمل کنین چندتا خودرو اینها مشکلی ایجاد نمیکند مشکل اصلی وزارت صمت و دارو دستش هستند
  • BE ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    1 0
    گمشید بابا یک مشت فشل بی خالصیت! مال ملتو به باد میدند دوقورت و نیمشون باقیه که چرا پورشه سواد نمیشیم. کسی ندونه فکر میکنه اینها دانشمند موشکی و پهبادی و اتمی هستند. یه مشت بی خاصیت مفت خوره زبون دراز.
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    1 0
    قدرت ایران به علم و ایمان است نه به فوتبال ... اساتید مومن و دانشمندان جهادگر و نیروهای جان بر کف قدرت ایران را به اذن الهی رقم زده‌اند و میزنند نه چند نفر که حتی در همان فوتبال هم چندان هنری نشان نداده اند.
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      0 0
      دقیقا .
  • همرزم هادی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    والله وقتی شنیدیم قهرمان کشتی در حین کارگری باپدرش آن درچادربوسیله گاز برحمت خداوندرفتند ازاین بی عدالتی وتبعیض گریه کردم آقای وزیر ورزش چراباید بین رشته های ورزشی این همه بی عدالتی کنید بخدا شرم هم خوب چیزی است این جوان باید حالا حالا ها برای کشورافتخارکسب میکرد
  • محمد IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    اگه یک کار مفید را ر قاب دولت بگذاریم یعنی این . مگه این تیم چکار کرد سرود تیم را که نخوند- بازی خودش را نکرد اینگار با هم تبانی داشتند بعد یک سری آقایان روش ماله کشیدند انداختند روی سر کی روش بدبدخت بعد هم نگذاشتند حرف بزنه سریع از کشور بیرونش کردند حالا ماشین؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس