هیچ مذاکره‌ای بین رژیم صهیونیستی و حماس درباره آتش‌بس وجود ندارد

سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه گفت این رژیم هیچ مذاکره‌ای با حماس درباره آتش‌بس ندارد بلکه در حال رایزنی با آمریکا و قطر برای آزادی اسرا از غزه است.

به گزارش مشرق، سفیر اسرائیل در فدراسیون روسیه گفت که کشورش در حال مذاکره با حماس در مورد آتش بس در نوار غزه نیست، بلکه در حال مذاکره با قطر و ایالات متحده برای آزادی گروگان‌ها است.

«الکساندر بن زوی» در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیه ۲۴ افزود: اسرائیل با مشارکت رئیس سیا و نخست وزیر قطر در حال انجام مذاکرات درباره آتش بس احتمالی و آزادی گروگان‌ها است. در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای در مورد آتش بس با حماس وجود ندارد و در این باره نمی‌توان صحبتی کرد.

وی تأیید کرد که مذاکراتی بین رئیس موساد اسرائیل، رئیس سیا و نخست وزیر قطر به ویژه در مورد چگونگی یافتن راه‌حلی برای آتش بس و آزادی اسرا در حال انجام است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس