واکنش رهبر حزب اپوزیسیون انگلیس به آغاز حملات رژیم صهیونیستی

رهبر حزب مخالف دولت انگلیس در واکنش به از سرگیری حملات رژیم صهیونیستی در غزه هشدار داد که پیشرفت‌های هفته گذشته نباید هدر برود.

به گزارش مشرق، «کی‌یر استارمر» روز جمعه با صدور بیانیه‌ای از طرف‌های درگیر خواست برای «بازگشت به توقف خصومت‌ها که امکان آزادی اسرای بیشتر و زمان و فضای مورد نیاز را برای مقابله با بحران انسانی در غزه فراهم می‌کند، تلاش کنند».

وی افزود که طرف‌های درگیر «باید مذاکرات را برای رسیدن به یک راه‌حل سیاسی که منجر به ترک طولانی‌مدت مخاصمه شود، آغاز کنند».

آتش‌بس موقت در نوار غزه بعد از شش روز و تبادل تعدادی از اسرا بین صهیونیست‌ها و جنبش مقاومت حماس، با مخالفت و تعلل تل‌آویو در تمدید آن، از بامداد امروز به پایان رسید و بار دیگر صدای مهیب انفجارها و پرواز جنگنده‌ها آرامش نسبی روزهای گذشته را از میان برداشت. در این میان در حمله جنگنده‌های رژیم اسرائیل به یک خانه مسکونی در اردوگاه المغازی در مرکز غزه، هفت نفر از اعضای یک خانواده به شهادت رسیدند.

دفتر نخست‌وزیری رژیم تروریست صهیونیستی نیز ساعاتی پیش طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «با بازگشت به جنگ، ما متعهد به دستیابی به اهداف جنگ هستیم».

رادیو ارتش صهیونیستی نیز به نقل از یک منبع سیاسی ارشد گزارش داد: «ما با تمام قدرت به نبرد بازگشته‌ایم و هیچ مذاکره‌ای برای آزادسازی بازداشتی‌ها انجام نمی‌شود».

بر اساس گزارش‌ها تاکنون افزون بر ۱۵ هزار فلسطینی در اثر حملات رژیم صهیونیستی در غزه شهید شده‌اند که از این میزان ۶ هزار تن کودک بوده‌اند. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسوول پایان آتش‌بس در غزه است گفت که این رژیم با هیچ کدام از پیشنهادات تبادل اسرا موافقت نکرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    اسرائیل خیالش جمع شد که اسرا جاشون امنه، تمام غزه شهید بشن نمیذارن خط به صورت اینا بیفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس