زخم‌های فلسطینی‌ها از شدت عفونت کِرم گذاشته است

نبود دارو و تجهیزات پزشکی در نوار غزه باعث شده زخم‌های فلسطینی‌هایی که در جریان بمباران منازلشان در این باریکه مجروح شده اند به شدت عفونت کند.

به گزارش مشرق، عماد نصار جراح فلسطینی در این خصوص گفت: ما روز گذشته از بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه به بیمارستان ناصر در جنوب این باریکه رسیدیم. این حرکت با رنج‌ها و عذاب‌هایی به پایان رسید که قابل وصف نیست. ما در روزهای آتش بس توانستیم خود را به این منطقه برسانیم.

وی در ادامه افزود: این در حالیست که زخم‌های فلسطینی‌های مجروح در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه عفونت کرده و کرم گذاشته است.

نصار تصریح کرد: شرایط این زخمی‌ها به دلیل نبود پزشک و پرستار و بمباران بیمارستان‌ها و نبود تجهیزات پزشکی وخیم‌تر شده است.

مادر تیتو مسعود یک فلسطینی زخمی دیگر در این خصوص گفت: ممکن است پسرم هر لحظه یکی از پاهای خود را از دست بدهد و مجبور شوند که پای وی را قطع کنند. در ابتدا اوضاع پای پسرم خوب بود و می‌شد درمان شود اما به دلیل نبود پزشک و بیرون راندن ما از بیمارستان کمال عدوان توسط اشغالگران به مرحله‌ای رسیده که باید قطع شود.

نورالدین الخطیب یک پزشک فلسطینی در این خصوص تصریح کرد: صدها فلسطینی زخمی از بیمارستان‌های کمال عدوان و اندونزی خود را به بیمارستان ناصر در خانیونس رسانده اند. زخم‌های آنها عفونت کرده و از این زخم‌ها کرم بیرون می‌آید چرا که تجهیزات و داروهای لازم برای درمان آنها وجود ندارد. ۶۵ تن از نیروهای کادر درمان در جریان حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به شهادت رسیده اند.

وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرده است که بیمارستان‌های این باریکه در اثر حملات رژیم صهیونیستی کاملاً نابود شده اند و ما شاهد سیل عظیم زخمی‌هایی هستیم که به سمت این بیمارستان‌ها روانه شده اند.

این وزارتخانه تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست تا به این لحظه از ورود محموله‌های حاوی سوخت مورد نیاز بیمارستان‌ها به شمال نوار غزه ممانعت به عمل آورده است.

«محمد زقوت» مدیرکل بیمارستان‌های نوار غزه روز گذشته در گفتگو با الجزیره اعلام کرد: تاکنون هیچ محموله سوختی به بیمارستان‌های شمال نوار غزه نرسیده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 0
    چرا دارو براشون نمی‌فرستید کشورهای عربی ثروتمند ؟ مصر، عربستان، قطر،امارات، کویت، عمان مگر شماها مسلمان نیستید ؟ لااقل کمک انسان دوستانه که میتونید بکنید، غذا و آب و دارو و وسایل گرمایش و سوخت و ...
    • ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      0 0
      این کشورایی که گفتی، دولتمردای نجس العین منافقی هستند که فقط روکش مسلمانی دارند.
  • ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    به حق حضرت صدیقه طاهره ع تمام تن صهیونیستهای جنایتکار کرم بزاره
  • ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    مگه دولت مصر مدعی کمک های بهداشتی به مردم غزه نبود مگه ادعانمیکردندکه زخمی ها روبه بیمارستانها مصرمنتقل میکنن دروغ پشت دروغ ! خب اجازه بدن کمکها بره داخل که مردم بیشتری نمیرن یا معللیها بیشترنشه پست فطرتی بعضی‌ها تهوع اوره
  • ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    خدالعنت کنه قوم ظالم وکافرو به خدااین هایهودهم نیستنداینهاشیطان پرستانی اندکه درظاهریهودظاهرمیشندتاجهان نفهمه پشت چهره وذات حقیقی اینهاچه دیوه اهریمنی پلشت وپلیدی موجوده.امیدوارم خداتک تک حاکمیتهایی که برای مظلومان عالم اسلام کم کاری کردندوانسانیت ومحبت نمودن روازاونهادریغ کردنددرطول سالهای متمادی به زودیِ زود به غهره لعین گرفتاربشندواین لعنت ابدی ودائمی باشه تاروزقیامت براشون وبرای همدستان ویاران پلیده اونها😤😠😡🤲

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس