شبکه گسترده‌ای از فعالان روشنگری در عرصه جهاد تبیین سازماندهی شده‌اند

رئیس سازمان بسیج، گفت: در جهاد تبیین یک شبکه گسترده از فعالان روشنگری در مجموعه‌های مختلف سازماندهی شده‌اند.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران در سخنانی،گفت: هفته بسیج را که یادآور صدور فرمان تاریخی امام راحل و عظیم‌الشأن مبنی بر تشکیل شجره طیبه الهی بسیج است را به شما نمازگزاران عزیز تبریک عرض می‌کنم‌.

وی افزود: اجازه می‌خواهم از شما که بخشی از پیام امام عظیم‌الشأن که در دوم آذر ماه سال ۶۷ به مناسبت صدور فرمان تشکیل بسیج طلبه و دانشجو صادر شد، را قرائت کنم.

رئیس سازمان بسیج با اشاره به پیام مذکور، بیان کرد: حضرت امام (ره) در این پیام می‌فرمایند، تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

سردار سلیمانی ادامه داد: در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خصوصاً جنگ، نهادها و گروه‌های فراوانی بودند که با ایثار، خلوص، فداکاری و شهادت‌طلبی کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌اند ولی حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار خلوص و فداکاری و عشق به ملت ایران، ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان نخواهند بود.

وی با بیان اینکه در جهاد تبیین یک شبکه گسترده از فعالان روشنگری در مجموعه‌های مختلف سازماندهی شده‌اند، گفت: با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی این برنامه‌ها در حال تبیین است و ان‌شاءالله پایان امسال که انتخابات بزرگی در پیش داریم، بتوانیم از این برنامه‌ریزی‌ها بهره کافی را ببریم.

رئیس سازمان بسیج، ادامه داد: جهاد خدمت امروز به عنوان گفتمان جدی در کشور مورد توجه است و با بهره‌گیری از ۵۲ هزار گروه جهادی در چارچوب برنامه‌های محرومیت‌زدایی، سازندگی، پیشرفت و آبادانی و اقتصاد مقاومتی در حال اجراست.

سردار سلیمانی همچنین به برنامه‌ریزی‌ها برای جهاد امیدآفرینی توسط اقشار مختلف بسیج اشاره و تأکید کرد: این برنامه‌ها در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، علمی فناوری، سبک زندگی، فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی در حال پیگیری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس