تجمع بزرگ الی بیت‌المقدس در تهران آغاز شد

رزمایش ۵۰ هزار نفری «الی بیت المقدس» با حضور اقشار مختلف بسیج و مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه در تهران برگزار شد.

به گزارش مشرق، تجمع بزرگ الی بیت المقدس که از سوی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تدارک دیده شده، از دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

تجمع بزرگ الی بیت‌المقدس در تهران آغاز شد

این تجمع با حضور بیش از ۶۰۰ گردان متشکل از برادران و خواهران بسیجی در حال برگزاری است و در آن اقشار مختلف بسیج با علائم مقاومت و بسیج مستضعفین در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین حضور دارند.

اقشار مختلف بسیج و مردم در خیابان انقلاب تهران حضور یافته تا با شرکت در این راهپیمایی حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی را به نمایش بگذارند.

تجمع بزرگ الی بیت‌المقدس در تهران آغاز شد

این برنامه از ساعت ۹ صبح تا قبل از نماز جمعه ادامه دارد و بسیجیان آمادگی خود را برای حضور در غزه و حمایت از مردم مظلوم آن اعلام می‌کنند.

مردم با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» پیام استکبارستیزی را از قلب تهران به آمریکا و رژیم صهیونیستی مخابره کردند.

بسیجیان و مردم پایتخت با در دست داشتن کفن‌های نمادین، مظلومیت شهدای غزه به خصوص کودکان و زنان شهید فلسطینی را به مردم ایران و جهانیان یادآوری کردند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه در 30 آبان‌ماه خبر داده بود که در جریان حملات رژیم صهیونیستی به غزه، ۱۴ هزار و ۱۲۸ نفر شهید شده‌اند که از این تعداد، 5 هزار و ۸۴۰ نفر کودک و 3 هزار و ۹۲۰ نفر نیز زن بوده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • پریسا متفکر ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    5 8
    عزیزانم بسیجی هستید مبارک تان باشد، اما بسیجی بمانید.
  • ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    2 2
    رجزخوانی از دوهزار کیلومتری غزه کار هر ننه قمری هستش!😂😂😂
  • ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    3 1
    سبزی پلو باماهی
  • ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 2
    بودجه این بساط چقدره و از کجا میاد ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس