scsc

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام خطاب به خانواده‌های نظامیان اسرائیلی اعلام کرد: تعداد کشته‌های شما بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید.

سرویس جهان مشرق - پدرو آروژو آگودو گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد دسترسی به آب آشامیدنی سالم و بهداشت روز جمعه به وقت محلی گفت: «هر ساعتی که اسرائیل برخلاف قوانین بین‌المللی، مانع از تأمین آب آشامیدنی سالم در نوار غزه می‌شود، مردم این منطقه را در معرض خطر مرگ ناشی از تشنگی و بیماری‌های مرتبط با کمبود آب آشامیدنی سالم قرار می‌دهد». وی گفت: «این تلفات که اغلب در جنگ دیده نمی شوند, قابل پیشگیری هستند و اسرائیل باید از آنها جلوگیری کند. اسرائیل باید استفاده از آب به عنوان سلاح جنگی را متوقف کند».

آروجو-آگودو خطاب به رژیم اسرائیل یادآور شد که جلوگیری عمدی از ورود منابع مورد نیاز برای تامین آب سالم به نوار غزه ناقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه و حقوق بشر است. سازمان‌های بشردوستانه از جمله آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (UNRWA) بر ضرورت سوخت برای راه‌اندازی ایستگاه‌های نمک‌زدایی و پمپ‌های آب در غزه تاکید کرده‌اند. به گفته آنروا، تقریباً ۷۰ درصد از مردم غزه اکنون آب «شور و آلوده» می نوشند. فاضلاب نیز در برخی مناطق در خیابان ها پخش شده و سازمان ملل به دلیل کمبود سوخت نمی تواند اقدام به دفع زباله کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ارسال کمک‌های سازمان ملل متحد به غزه امروز جمعه به دلیل کمبود سوخت و قطع ارتباط، بار دیگر به حالت تعلیق درآمد؛ وضعیتی که به نوشته این خبرگزاری بر درد و رنج بیشتر فلسطینیان ساکن نوار غزه در میانه حملات اسرائیل افزوده است.

برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد (WFP) نیز ضمن تائید این وضعیت، از وقوع گرسنگی در میان غیرنظامیان حاضر در این باریکه به دلیل کمبود ذخایر غذایی خبر داد. سیندی مک کین مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا در همین خصوص گفت که نزدیک به کل جمعیت غزه نیاز فوری به مواد غذایی دارند. وی در بیانیه ای اضافه کرد: «عملا هیچ آب و آذوقه ای در غزه وجود ندارد و تنها بخش اندکی از اقلام مورد نیاز از طریق مرزها وارد می شود».

مک کین خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به فصل سرما، وجود پناهگاه‌های ناامن و پر ازدحام و کمبود آب تمیز، خطر گرسنگی قریب الوقوع است. گزارش ها حاکی است همزمان با توقف کمک رسانی به غزه، اسرائیل به گروهی از آوارگان فلسطینی در نزدیکی گذرگاه رفح در مرز با مصر حمله کرده است که در اثر این تهاجم، تعدادی کشته و برخی دیگر نیز زخمی شده اند.


تحولات روز چهل و دوم عملیات طوفان الاقصی

۲۳:۵۷ - منابع محلی از درگیری مبارزان فلسطینی در شهرک یعبد در جنوب غرب جنین با نیروهای اشغالگر اسرائیلی خبر دادند. مبارزان مقاومت با بمب‌های دست‌ساز محلی اشغالگران را هدف قرار دادند.

۲۳:۴۳ - دکتر مدحت محیسن رئیس بیمارستان الوفاء در منطقه الزهرا در غزه در بمباران این بیمارستان توسط اشغالگران اسرائیلی همراه با شماری دیگر از پزشکان بیمارستان به شهادت رسید.

۲۳:۳۶ - خبرنگار نظامی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی: ارتش بجای انتقال به جنوب، درصدد گسترش عملیات نظامی خود در شمال غزه است.

سخنگوی قسام: تلفات اسرائیل بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید/ حمله حزب الله به ۱۳ پایگاه رژیم صهیونیستی طی یک روز/ رئیس سنتکام وارد فلسطین اشغالی شد/ ورود ۱۰ کامیون کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق گذرگاه رفح + عکس و فیلم
حملات وحشیانه به غزه ادامه دارد

۲۳:۱۲ - ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام: مجاهدان ما به مقابله با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در محورهای مختلف نبرد در غزه ادامه می‌دهند. طی ۴ روز ۶۲ خودروی زرهی دشمن (تانک، نفربر و بولدوزر) را نابود و منهدم کردیم. مبارزان ما روز گذشته موفق شدند ساختمانی را که نیروهای کماندوی اسرائیلی در بیت حانون در داخل آن مخفی شده بودند، منفجر کنند.

۲۲:۱۵ - استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل امروز جمعه در واکنش به اقدام رژیم اسرائیل مبنی بر اجازه ورود روزانه دو تانکر سوخت به نوار غزه گفت که اسرائیل با ورود دو تانکر سوخت به غزه در هر روز موافقت کرده است اما «این مقدار قطره ای در دریای نیازهای ما است.»

حمله حزب الله به ۱۳ پایگاه صهیونیستی طی یک روز

۲۱:۴۵ - منابع خبری اعلام کردند که حزب الله لبنان امروز جمعه ۱۳ پایگاه اسرائیلی را در شمال فلسطین اشغالی مورد حمله قرار داده است که یکی از این حملات با پهبادهای انتحاری انجام شده است.

۲۱:۴۳ - منابع خبری از ورود ۱۰ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق گذرگاه رفح خبر دادند. این منابع تاکید کردند که ۱۷ هزار لیتر سوخت از طریق گذرگاه رفح برای شرکت ارتباطات در غزه وارد شده است.

۲۱:۱۵ - حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه اسرائیلی "رویسات العلم" در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا در شمال فلسطین اشغالی را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کرده است.

سخنگوی قسام: تلفات اسرائیل بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید/ حمله حزب الله به ۱۳ پایگاه رژیم صهیونیستی طی یک روز/ رئیس سنتکام وارد فلسطین اشغالی شد/ ورود ۱۰ کامیون کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق گذرگاه رفح + عکس و فیلم
تشییع شهدای حملات رژیم صهیونیستی

۲۰:۴۵ - منابع محلی از درگیری مسلحانه شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در ایست بازرسی جلمه در شمال شرق جنین خبر دادند.

۲۰:۳۹ - ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۳ نظامی دیگر این رژیم در درگیری‌های شمال غزه کشته شدند. شمار کلی کشته‌های ارتش آنگونه که رسما به آن اعتراف شده، به ۳۷۱ نفر افزایش یافت.

۲۰:۳۵ - سازمان دیده‌بان حقوق بشر: بیمارستان‌های غزه در معرض حملاتی هدفمند و سازماندهی شده توسط اسرائیل قرار دارند، در غزه شاهد صحنه‌های بسیار وحشتناکی هستیم و باید تحرکی بین‌المللی برای توقف حملات به این منطقه انجام گیرد، کما اینکه انتقال و جابجایی امن آوارگان در غزه غیرممکن است.

افزایش شمار شهدای غزه به بیش از ۱۲ هزار نفر

۲۰:۱۹ - افزایش شمار شهدای غزه به بیش از ۱۲ هزار نفر. دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات دشمن صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه از ۱۲ هزار نفر فراتر رفته است. دفتر مذکور عنوان کرد که ۵ هزار نفر از شهدا کودک و ۳۳۰۰ نفر هم زن هستند.

۱۹:۴۳ - رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که موشک‌های قسام به بتاح تکفا، شوهم و بئر یعقوب در اطراف تل آویو اصابت کرده است.

۱۹:۴۰ - گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به کشتار غیرنظامیان و جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها در غزه، شهر اشغالی تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داده است.

۱۹:۱۱ - مارتین گریفیتس، معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه: احتمالا شمار قربانیان در غزه بسیار بیشتر از آمار اعلام شده باشد، زیرا به خاطر قطعی اینترنت و شبکه‌های ارتباطی ۵ روز است که آمار بروزرسانی نشده است.

۱۸:۴۷ - حزب الله لبنان اعلام کرد که گروهی از نظامیان اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه المطله در شمال فلسطین اشغالی با دو پهباد انتحاری هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

۱۸:۴۲ - سخنگوی سازمان جهانی بهداشت: تنها ۳۰ درصد بیمارستان‌های غزه به فعالیت ادامه می‌دهند و آن‌ها هم تنها خدمات اولیه را به فلسطینیان ارائه می‌دهند.

۱۸:۲۰ - منابع محلی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در میدان الاحمدین در نزدیکی جنین خبر دادند.

۱۷:۳۱ - سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو در پی انتقادات گسترده پس از موافقت با ورود سوخت به نوار غزه، خواستار تشکیل جلسه کابینه جنگ در شامگاه امروز شده است.

۱۶:۴۵ - خبرنگار المنار اعلام کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک کفر کلا در جنوب لبنان را مورد حمله قرار داده است.

۱۶:۲۷ - پایگاه خبری عبری زبان والا اعلام کرد که اسرائیل دو هفته پیش به آمریکایی‌ها اعلام کرده بود که اجازه ارسال سوخت به غزه را خواهد داد اما هنوز اجازه آن را نداده است!

درگیری میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی ادامه دارد

۱۶:۱۹ - حمله موشکی مجدد از غزه به اراضی اشغالی/ آژیر خطر در برخی شهرک‌های صهیونیستی مجاور از جمله سدیروت به صدا درآمده است.

۱۶:۱۸ - حزب الله لبنان اعلام کرد که منطقه یرؤون در شمال فلسطین اشغالی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

۱۵:۵۰ - منابع خبری در غزه از درگیری شدید مبارزان مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در محورهای مختلف درگیری در این شهر خبر دادند.

حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی

۱۵:۳۸ - حزب الله لبنان پایگاه اسرائیلی الضهیره در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

۱۵:۲۹ - منابع عبری زبان اعلام کردند که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با ورود دو کامیون حامل سوخت به نوار غزه برای سازمان ملل موافقت کرده است.

۱۵:۱۹ - منابع عبری زبان از شلیک چند موشک از جنوب لبنان به سمت الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. در پی این حمله آژیر خطر در بخش‌هایی از شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

۱۵:۰۵ - سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وزارت جنگ درصدد کاهش فراخوانی نیروهای ذخیره ارتش برای جنگ به سبب هزینه اقتصادی بالای آن است.

۱۴:۳۳ - حمله موشکی مقاومت به شهر اشغالی عسقلان/ آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه به صدا درآمد.

۱۴:۲۳ - منابع عبری زبان اعلام کردند که وزیر دفاع فرانسه قرار است به فلسطین اشغالی سفر کرده و با مقامات نظامی و سیاسی اسرائیلی از جمله وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کند.

حمله حزب الله لبنان به پایگاه رامیم

۱۳:۲۸ - ارتش رژیم صهیونیستی مدرسه‌ای را در محله الزیتون در شهر غزه که آوارگان فلسطینی در آن اسکان داده شده بودند، بمباران کرده که طی آن شمار زیادی شهید و مجروح شدند.

۱۳:۲۵ - مقاومت اسلامی لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و تایید مقاومت فلسطین، گروهی از نظامیان اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه رامیم در شمال فلسطین اشغالی با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به صهیونیست‌ها وارد کرده است.

۱۳:۲۳ - گردان‌های قسام اعلام کرد که شهرک صهیونیستی نیریم در مجاورت نوار غزه را هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

حمله جنگنده های صهیونیست به غزه

۱۲:۱۱ - منابع عبری زبان از حمله خمپاره‌ای به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

۱۱:۳۸ - نظامیان اشغالگر اسرائیلی صبح امروز جمعه به شهرک نعلین در غرب رام الله یورش برده و بیش از ۳۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

۱۱:۳۴ - ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده که جسد یک نظامی زن اسرائیلی را در غزه که در حملات چند روز پیش این رژیم به این باریکه کشته شده، پیدا کرده است.

۱۱:۳۱ - گروهان‌های قدس اعلام کرد که ۳ خودروی زرهی دشمن صهیونیستی را در محله‌های الصبره و تل الهوا در غزه با گلوله‌های آر پی جی هدف قرار داده است.

۱۰:۲۳ - هواپیماهای اسرائیلی شرق خان یونس را بمباران کردند/ همزمان با این بمباران‌ صدای درگیری‌های شدیدی هم در این منطقه شنیده می‌شود.

۰۹:۵۳ - روزنامه عبری زبان "اسرائیل الیوم" اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو به اعضای کنست از حزب لیکود گفته پس از پایان جنگ در غزه، نه قصد استعفا دارد و نه اجازه می‌دهد انتخابات مجدد برگزار شود.

رئیس سنتکام وارد فلسطین اشغالی شد

۰۹:۱۹ - حمله موشکی به شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه. منابع عبری زبان از حمله موشکی از غزه به برخی شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور از جمله علومیم، کفار سعد و کفار عزه خبر دادند. در پی این حمله، آژیر خطر در این شهرک‌ها به صدا درآمده است.

۰۹:۱۷ - رئیس سنتکام وارد فلسطین اشغالی شد. منابع عبری زبان اعلام کردند که ژنرال مایکل کوریلا رئیس فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) برای دیدار با مقامات و فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و گفتگو با آن‌ها در مورد جنگ در غزه وارد فلسطین اشغالی شده است.

لحظه حمله به چند نظامی صهیونیست

۰۸:۵۳ - هواپیماهای اسرائیلی اطراف دمشق را بمباران کردند. وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که دشمن صهیونیستی حوالی ساعت ۲:۲۵ دقیقه بامداد امروز به وقت محلی از سمت بلندی‌های اشغالی جولان اهدافی را در اطراف دمشق بمباران کرده است.

۰۲:۱۶ - ارتش صهیونیستی امشب با ۸۰ خدروی زرهی به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کرده و آن را محاصره کرده‌اند. تک تیراندازهای صهیونیست نیز در برخی امکان مستقر شده‌اند.

۰۲:۱۰ - گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که هم اکنون مجاهدان این گردان‌ها در کنار دیگر گروه‌های مقاومت در اردوگاه جنین در کرانه باختری در حال مقابله مسلحانه و قهرمانانه با نظامیان صهیونیست هستند و آن‌ها را هدف آتش گلوله و نارنجک و بمب قرار داده‌اند.

۰۱:۰۵ - اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در انتقاد از عملکرد کابینه جنگ: «حقیقت این است که بعد از ۴۱ روز (از جنگ) السنوار همچنان قادر به انجام مذاکره و تعیین شروط آزادسازی گروگان‌هاست و این بدان معناست که ما در جهت درستی قرار نداریم. زمان آن فرا رسیده است که کابینه جنگ قاطعیت بیشتری نشان دهد.»


می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید

روز نهم: تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ۲۷۵۰ نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است

روز دهم: تل‌آویو آماج حملات موشکی مقاومت غزه/ وزیر امورخارجه ایران: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد

روز یازدهم: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه/ چند صد فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان به شهادت رسیدند/ حمله به مراکز رژیم صهیونیستی در چندین کشور پس از جنایت بیمارستان معمدانی

روز دوازدهم: شبکه عبری کان: امروز شدیدترین روز جنگ در مرز شمالی فلسطین اشغالی و لبنان بود / تل‌آویو امروز بیش از چند مرتبه مورد حملات راکتی مقاومت قرار گرفت

روز سیزدهم: حمله به مواضع آمریکا در عراق و سوریه/ تبادل آتش میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان/ حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد/ شلیک موشک از یمن به سمت سرزمین های اشغالی

روز چهاردهم: حمله به نیروهای آمریکایی در کردستان عراق/هلاکت چند نظامی صهیونیست در حمله حزب الله لبنان/ اسرائیل تخلیه شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را آغاز کرد

روز پانزدهم: حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی ادامه دارد/ تظاهرات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو/ حمله مجدد به پایگاه عین الاسد

روز شانزدهم: نتانیاهو حمله زمینی را به تعویق انداخت/ شلیک کورنت از سوی نیروهای حزب الله ادامه دارد/ اولین تلاش صهیونیست‌ها برای ورود به غزه ناکام ماند/ تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی به ۳۰۷ نفر رسید

روز هفدهم: حمله به ۳ پایگاه‌ آمریکا در عراق/ آمریکایی‌ها ترجیح میدهند که حمله زمینی به غزه انجام نگیرد/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: مرحله بعدی عملیات علیه غزه، جنگ ترکیبی دریایی، هوایی و خاکی خواهد بود

روز هجدهم: حمله تند رئیس سازمان ملل به اقدامات رژیم صهیونیستی/حمله سنگین موشکی مقاومت فلسطین به تل‌آویو/ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: سوخت تحت هیچ شرایطی وارد غزه نخواهد شد

روز نوزدهم: نایب رئیس دفتر سیاسی حماس خطاب به صهیونیست‌ها: منتظر باشید، جنگ هنوز شروع نشده است/هلاکت نیروهای ویژه آمریکا در درگیری با نیروهای مقاومت

روز بیستم: شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از ۷۰۰۰ نفر گذشت/ تعطیلی فرودگاه بن گورین/حمله مجدد نیروهای مقاومت به پایگاه آمریکا/ انهدام بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی توسط نیروهای قسام

روز بیست‌ ویکم: غزه از زمین، هوا و دریا زیر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارد/ حملات موشکی سنگین نیروهای مقاومت به مناطق اشغالی/ اخبار غیررسمی حاکی از درگیری در مرز غزه است

روز بیست‌ و دوم: فشار داخلی صهیونیست‌ها بر نتانیاهو ادامه دارد/ حمله راکتی نیروهای مقاومت به دیمونا/ شکست مجدد صهیونیست‌ها در ورود زمینی به غزه

روز بیست‌ وسوم:حملات و ضربات پی در پی نیروهای مقاومت به رژیم صهیونیستی/ زمین‌گیر شدن ارتش صهیونیستی در ورودی‌های نوار غزه/ احتمال ریزش بیمارستان‌های اصلی غزه

روز بیست و چهارم: افزایش آمار تلفات رژیم صهیونیستی به بالای ۱۵۰۰ نفر/ تعداد تلفات نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به ۳۱۵ نفر رسید/ مناطق اشغالی زیر آتش نیروهای مقاومت/ چند حمله زمینی صهیونیست‌ها دفع شد

روز بیست و پنجم: هلاکت و زخمی شدن ۱۲۰ نظامی صهیونیستی در درگیری با حزب الله/ جنایتی دیگر از صهیونیست‌ها، این بار در اردوگاه جبالیا/ درگیری شدید مقاومت و اشغالگران در شمال غرب غزه

روز بیست‌ و ششم: ضربات پی در پی مقاومت به ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/ حمله مجدد یمن به رژیم صهیونیستی/درگیری شدید نظامیان با نیروهای مقاومت/ اذعان گالانت به تلفات سنگین رژیم در مرز غزه

روز بیست و هفتم: درگیری‌های نفس‌گیر میان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت/ حملات پی در پی مقاومت به شمال سرزمین های اشغالی/ نتانیاهو: متأسفانه در میان نیروهایمان تلفات داریم

روز بیست و هشتم: افزایش تلفات صهیونیست‌ها در درگیری با رزمندگان مقاومت/ ناتوانی صهیونیست‌ها از پیشروی زمینی در غزه/ حملات وحشیانه به غیرنظامیان غزه ادامه دارد
روز ب
یست و نهم: حمله شدید هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به مناطقی در جنوب لبنان/ مقاومت فلسطین اشدود و عسقلان را مورد حملات راکتی قرار داد/ حمله صهیونیست‌ها به خانه اسماعیل هنیه

روز سی ام: شکار نظامیان و ادوات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/ حملات مستمر به مناطق اشغالی از سوی مقاومت فلسطین/ حمله موشکی حزب الله به داخل مرزهای رژیم صهیونیستی

روز سی و یکم: ارتش‌صهیونیست‌ها کماکان بدون دستاورد/ لیبرمن: منتظر استعفای نتانیاهو از نخست وزیری هستیم/ رئیس سابق شعبه عملیات و برنامه‌ریزی ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ نشانه‌ای دال بر شکست حماس وجود ندارد

روز سی و دوم: حملات مستمر مقاومت به تل آویو/ انهدام تانک‌های رژیم صهیونیستی، یکی پس از دیگری/ صهیونیست‌ها کماکان نگران افزایش تلفات و خسارات در نبرد غزه/ حملات به پایگاه‌های آمریکایی ادامه دارد

روز سی و سوم: ضربات پی در پی به ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان مقاومت فلسطین/ انهدام بیش از ۱۰ تانک و خودروی زرهی توسط نیروهای مقاومت در یک روز/ صهیونیست‌ها مجبور به استفاده از تانک‌های قدیمی شدند

روز سی و چهارم: ایهود باراک: بنیامین نتانیاهو از لحاظ روحی کاملا درهم شکسته است/ حمله موفق نیروهای یمن به سرزمین های اشغالی/نیروهای مسلح یمن: اهداف حساس و مختلف دشمن صهیونیستی را با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار دادیم/ انهدام دو تانک رژیم صهیونیستی توسط حزب الله

روز سی و پنجم: نبرد شدید میان نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی/ حملات راکتی نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد/ حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در جنوب لبنان/ فرمانده یگان زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید

روز سی و ششم: حمله حزب الله به دو پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حزب الله در حال ارتکاب اشتباهی بزرگ است/ شمار شهدای غزه تا این لحظه از ۱۱۱۰۰ نفر فراتر رفته است

روز سی و هفتم: بورس تل‌آویو پس از پرتاب موشک از لبنان سقوط کرد/ حزب الله لبنان: نظامیان لجستیک ارتش اشغالگر را هدف قرار دادیم/ ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ استثنایی برای بمباران ‌غزه قائل نیستیم

روز سی و هشتم: ابوعبیده: مجاهدان ما مخفیگاه‌های دشمن را با راکت‌های ضدنفر مورد حمله قرار دادند/ حملات راکتی مقاومت به تل آویو و دیگر مناطق اشغالی

روز سی و نهم: افزایش تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی/ حمله موشکی از یمن و سوریه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی/ انهدام ده‌ها دستگاه ادوات نظامی و زرهی ارتش اشغالگر در غزه/ افزایش شهدا به ۱۱۳۲۰ نفر

روز چهلم: حمله حزب الله لبنان و تلفات قطعی صهیونیست‌ها/ نتانیاهو باید برکنار شود/ پیشرفت مذاکرات برای مبادله اسرا و آتش بس موقت

روز چهل و یکم: تلفات رژیم صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی به ۳۷۰ نفر افزایش یافت/ نتانیاهو در امضای قراداد مبادله اسرا تعلل می‌کند/ ادامه حملات مقاومت لبنان به سرزمین‌های اشغالی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    30 7
    بازی اسرائیل و سوئیس بدون مشکل در اسرائیل برگزار شد.
    • ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      1 2
      خوش به حالت صهیونیست پست فطرت
    • ناشناس ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      1 3
      دروغ نگو بچه در مجارستان انجام شد
  • ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    83 18
    حزب الله هم کم کم داره از روی رودربایستی لبنان را تبدیل به غزه میکنه...
    • ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      13 11
      حزب الله از حق دفاع میکنه، پیروز هم میشه
    • الی ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      10 6
      شما نماینده مردم لبنانی امثال شما با این نظرات شاذتون عوض کمک نمک به زخم ملت مظلوم فلسطین می‌پاشند به قول عزیزی نظر دادن که بلد نیستی خفه خون گرفتن که بلدی بز دل
    • ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      5 33
      برو جمع کن خودت را
    • ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      0 0
      رو در !!!!!!!!!!!خخخخخخخ
  • سهیل ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    11 3
    هیچ چیزی بهتر از پایان جنگ برای طرفین نیست
  • ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    5 21
    این آمریکاییه رو بزنید جنگ جمع میشه
  • آرش ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    5 4
    متاسفانه اسراییل به سمت مرکز شهر غزه درحال پیشروی است واین روند پیشروی سریع وشکست حماس نتیجه عکس درعملیات طوفان الاقصی خواهد داشت و این روند یعنی تقویت اسراییل وتثبیت صلح ابراهیم ودرمقابل آن تضعیف جبهه مقاومت. باید یک شوک جدی وشدید یه اسراییل داده شود تا آتش بس راقبول ولز غزه عقب نشینی کند .
    • رضا ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      1 1
      نگران نباش !!! جبهه مقاومت در نهایت آرامش و اطمینان قلبی است و به یاری خدا و تحقق وعده الله امیدوار هست و تدابیر و اقدامات لازم را انجام داده شما نگران خودت باش
  • ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    4 6
    غاصب همچنان هر روز 10000 تا غزه ای را میکشد و بقیه هم بی خانمان شدند
  • ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    22 4
    به نحو عجیب حملات غزه تاثیری بر غاصب نداشته
  • ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    1 0
    نه بابا لاست میگی پس ادامه بده تا یکسالدیگه
  • ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    1 0
    آره ادامه بده واقعا بجز جنگ راهی نیست تا آخرش برید خواهشاً آتش بس هم نکنید
  • Hamid ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    این جنگ یکطرفست
  • امید ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 5
    برادران و خواهران گرامی و عزیز اسرائیل جعلی این غده سرطانی حروم ؛ به زودی زود شکست خواهد خورد و قدس شریف آزاد و به مردم فلسطین ستم دیده بازگردانده خواهد شد.ان شاء الله
  • ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    2 0
    چرا نقشه غزه نذاشتی ببینیم چخبره ؟
  • ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 2
    چه کسانی مرضیه برومند را مجبور به استعفا از خانه سینما کردند؟
  • ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    4 0
    خداباشماست برای دودولتی درصلح بکوشید که خواست نظام هم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس