کد خبر 1547317
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
شهادت ۲ فلسطینی در الخلیل

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت علیه فلسطینیان کرانه باختری، دو فلسطینی را به بهانه تلاش آن‌ها برای اجرای عملیات ضد صهیونیستی، به شهادت رساندند.

به گزارش مشرق، دو جوان فلسطینی روز جمعه در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری هدف تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه به سمت یک خودر در ورودی‌ شمالی شهر الخلیل تیراندازی کردند. سرنشینان این خودرو دو جوان فلسطینی بودند.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت دو جوان به نام‌های محمد کامل عونی ابومیزر و عبدالرحمن طلال ابوسنینه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر داد.

نظامیان صهیونیست همچنین از رسیدن تیم‌های امداد هلال احمر به مکان حادثه ممانعت کردند.
از سوی دیگر انجمن اسرای فلسطینی (نهاد غیر دولتی) شامگاه پنج‌شنبه (۲۵ آبان) اعلام کرد که از هفتم اکتبر و آغاز جنگ غزه ۲۷۳۵ نفر در کرانه باختری به دست ارتش و نهادهای امنیتی اسرائیلی بازداشت شده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    فلسطینی ها به جای چشم دوختن به کمک اعراب خائن و سازشکار منطقه که فقط لباسشون عربیه و افکارشون صهیونیستیه، تشکیلات خودگردان در کرانه باختری را با خود همراه کنن ، با اتحاد و یکدست شدن علیه اشغالگران معادلات برعکس میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس