بمباران شدید مساجد و منازل مسکونی در غزه 

حملات جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه در حالی ادامه دارد که این جنگنده ها مشخصا مناطق مسکونی و مساجد که محل حضور آوارگان فلسطینی است بمباران می کنند.

به گزارش مشرق، حملات جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد به طوریکه این جنگنده ها مناطق مسکونی در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. در جریان بمباران برخی مناطق مسکونی در نزدیکی بیمارستان النجار واقع در رفح در جنوب نوار غزه تعدادی از فلسطینی های بی گناه به شهادت رسیدند.

شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته ده ها حمله هوایی علیه مناطق مختلف نوار غزه به ویژه اطراف بیمارستان اندونزی در این باریکه انجام دادند.

همچنین تعدادی از شهدا و زخمی های حملات جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در شمال نوار غزه را به بیمارستان اندونزی منتقل کردند. جنگنده های صهیونیستی یک مسجد بزرگ در اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه را نیز بمباران کردند. منطقه التوبه واقع در اردوگاه جبالیا نیز در معرض حملات جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

ساعاتی پس از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه، تعداد شهدای کشتار منطقه حمد در خانیونس در جنوب این باریکه به ۲۸ شهید رسید. در حملات بامدادی رژیم صهیونیستی که یک مرکز فرهنگی در شهر رفح و یک خانه در خانیونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار داده بود، ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در عین حال خبرنگار المیادین در غزه گزارش داده است که احتمال افزایش تعداد شهدای بمباران خانیونس توسط رژیم صهیونیستی وجود دارد و به نظر می‌رسد که با یک کشتار بزرگ روبرو هستیم. گفته شده است بیشتر شهدا و قربانیان بمباران منطقه حمد، کودکان بوده‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس