گفتگوی تلفنی معاون بایدن و رئیس رژیم موقت صهیونیستی

معاون رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با رئیس رژیم صهیونیستی، ضمن تکرار حمایت از حملات به نوار غزه، بر تمرکز واشنگتن روی آزادکردن اسرای صهیونیست در نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، کاخ سفید بامداد چهارشنبه از تماس تلفنی «کمالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا با «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم جعلی تل‌آویو درباره جنگ غزه خبر داد.

طبق این بیانیه، هریس ضمن تکرار حمایت آمریکا از حملات جنایتکارانه صهیونیست‌ها به نوار غزه، بر تمرکز خود و بایدن روی آزادکردن اسرای صهیونیست در نوار غزه تاکید کرد.

بر این اساس، وی بر ضرورت افزایش ورود کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان در نوار غزه تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور آمریکا همچنین نیاز به افزایش ثبات و امنیت در کرانه باختری و پاسخگویی شهرک‌نشینان افراطی در قبال اعمال خشونت آمیز را مطرح کرد.

در این بیانیه آمده است: «هریس بر اهمیت ایجاد شرایط برای صلح و امنیت پایدار و پایدار با معیارهای مساوی از امنیت، رفاه و آزادی برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها تأکید کرد. او متعهد شد که به همکاری با شرکای ما در سراسر منطقه برای این منظور ادامه دهد».

هرتزوگ نیز خطاب به معاون رئیس جمهور آمریکا گفت که تا زمان آزادشدن اسرای صهیونیست، هیچ آتش‌بسی برای نوار غزه وجود نخواهد داشت.

از سوی دیگر، وبگاه آکسیوس به نقل از مقام‌های آمریکایی و صهیونیستی نوشت که بایدن از نخست‌وزیر تل‌آویو خواسته که به‌منظور پیشبرد روند آزادی اسرای صهیونیست، جنگ غزه به مدت ۳ روز متوقف شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس