تیمی تراکتور

اخبار رسیده از تبریز و اردوی تیم تراکتور مشخص می‌کند شاگردان پاکو خمس انگیزه زیادی برای شکست دادن استقلال دارند.

سرویس ورزش مشرق - تیم‌های استقلال و تراکتور روز شنبه بیستم آبان ماه در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته دهم لیگ برتر در استادیوم آزادی مقابل هم قرار خواهند گرفت.

این دو تیم در آخرین رویارویی در هفته سی ام لیگ برتر گذشته نتیجه ای دور از انتظار به کار خود پایان دادند.

تیم تراکتور که همواره جزو رقبای اصلی و جدی استقلال در لیگ برتر به شمار می‌رود در تهران و در تاریخ پنج شنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ یعنی درست ۵ ماه و ۱۸ روز پیش از این تن به شکست ۷ بر یک داد.

*جشنواره گل آبی پوشان

مهدی قایدی در دقیقه ۱۷ همان مسابقه از روی نقطه پنالتی و در دقایق ۴۳ و ۶۱ مقابل نماینده تبریز هت‌تریک کرد.

همچنین ابوالفضل جلالی در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول، مرادمند (۷۵)، رضاوند (۷۸) و جعفر سلمانی در دقیقه ۸۷، ۴ بار دیگر دروازه این تیم را گشودند تا تراکتور با تنها گل دقیقه ۵۹ محمد قنبری فقط یکی از هفت گل خورده‌ در باخت تحقیرآمیزش را تلافی کرده باشد.

خمس تلافی ساپینتو را سر نکونام درمی‌آورد؟/ شکست تحقیرآمیز «۷-۱» کار دست تیم جواد می‌دهد؟!

*دو اخراج همزمان از دو تیم!

ناگفته نماند؛ در آن دیدار و پس از برخورد شدید روزبه چشمی با آرش قادری این دو بازیکن از دقیقه ۶۹ از بازی اخراج شدند. روزبه چشمی با کارت قرمز مستقیم و قادری با دریافت کارت زرد دوم مجبور به ترک زمین شدند تا شاگردان ریکاردو ساپینتو و پاکو خمس ۲۱ دقیقه پایانی را ۱۰ نفره رودرروی هم بایستند که البته استقلال در همان دقایق توسط محمد حسین مرادمند، آرش رضاوند و جعفر سلمانی دروازه تیم تراکتور را گشود.

*تمرینات ویژه تراکتور با حال و هوای اسپانیایی

حالا و از رسانه‌های تبریزی حول و حوش تمرینات روزهای اخیر تیم تراکتور خبر می‌رسد بازیکنان این تیم طبق برنامه تاکتیکی مفصلی که سرمربی اسپانیایی برای این روزها تدارک دیده با جدیت در حال تمرین برای دیدار مقابل استقلال و تلافی شکست هفت بر یک دور برگشت رقابت‌های فصل گذشته هستند. مسابقه ای که روز شنبه پس از ۱۷۲ روز این فرصت دوباره را در اختیار خمس اسپانیایی و شاگردانش قرار می دهد تا شاید حتی با یک برد خفیف ۰-۱ بخشی از شکست سنگین اردیبهشت ماه را التیام ببخشند. شنیده ها حاکی از آن است که اطلاعات بازی قبل استقلال روبروی شمس آذر قزوین و دیدارهای قبلی به دقت مورد بررسی تیم آنالیز تراکتور قرار گرفته است.

خمس تلافی ساپینتو را سر نکونام درمی‌آورد؟/ شکست تحقیرآمیز «۷-۱» کار دست تیم جواد می‌دهد؟!

*مدافع گلساز تراکتور هم رسید

ضمن اینکه محمد نادری مدافع اسبق استقلال نیز که در دیدار مقابل نساجی پس از مدتی مصدومیت، یک نیمه در برد ۳ بر صفر تراکتور مقابل شاگردان رحمتی به میدان آمد از آمادگی بالایی برای حضور در خط دفاعی تراکتور برخوردار است. او پاس گل دوم تیمش که توسط عارف رستمی به ثمر رسید را نیز ارسال کرد تا اینگونه آمادگی اش را بیشتر به خمس اثبات کند.

*چرا کفه ترازو به سود استقلال است؟

یادآور می‌شود؛ تیم استقلال در ۵ دیدار آخر خود مقابل تراکتور چهار بار موفق به کسب پیروزی شده و تنها یکبار از این تیم باخته است.

آخرین دیدار استقلال و تراکتور در چهارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر گذشته با نتیجه ۷ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید. پیش از آن استقلال در دیدار جام حذفی در دی ماه سال گذشته با نتیجه دو بر یک تراکتور را شکست داد. کوین یامگا در آن دیدار دو بار از روی نقطه پنالتی در وقت‌های اضافه و در دقایق ۱۱۰ و ۲+۱۲۰ دروازه تراکتور را گشود.

خمس تلافی ساپینتو را سر نکونام درمی‌آورد؟/ شکست تحقیرآمیز «۷-۱» کار دست تیم جواد می‌دهد؟!
محمد قنبری در آن دیدار که منجر به شکست ۰-۲ استقلال شد هر دو گل را در دقایق ۳۶ و ۵۲ وار د دروازه حسین حسینی کرد

این دو تیم در دیدار رفت فصل گذشته و در هفته پانزدهم نیز به مصاف هم رفتند که تراکتور در آن دیدار با نتیجه ۲ بر صفر شاگردان ساپینتو را مغلوب کرد. یکی از باخت های ۶ امتیازی استقلال در فصل گذشته که خیلی‌ها آنها را دلیل قهرمان نشدن استقلال دانستند.

اما استقلال در دو بازی رفت و برگشت لیگ برتر بیست و یکم تحت هدایت فرهاد مجیدی دوبار این حریف تبریزی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. بازی برگشت در هفته هجدهم و در تاریخ بیست و نهم بهمن ماه با تک گل امیرحسین حسین‌زاده به برتری آبی پوشان انجامید. دیدار رفت دو تیم نیز در تاریخ هشتم آبان ماه و در چهارچوب هفته سوم با تک گل امیر ارسلان مطهری به سود استقلال تمام شد. مسابقه‌ای که وریا غفوری نیز در دقیقه ۷۰ یک ضربه پنالتی را از دست داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس