کد خبر 1543633
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
تساوی برابر شمس‌آذر برای نکونام هشدار بود/تراکتور به فکر بردن است

کارشناس فوتبال با بیان اینکه شمس آذر مقابل استقلال انتحاری بازی کرد گفت: نمایشی که خط دفاعی استقلال در این دیدار داشت برای سرمربی آبی پوشان یک هشدار بود تا به فکر تقویت این پست باشد.

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور، در خصوص تساوی استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت : کمتر کسی فکر می‌کرد که شمس آذر تا به این حد خوب بازی کند ، آنها با تمام توان بازی کردند و ۹۰ دقیقه استقلال را اذیت کردند.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: شمس آذری ها که در این دیدار انتحاری بازی می کردند، از اشتباه و نا هماهنگی خط دفاع استقلال استفاده کرده و دو گل به حریف زدند تا نوار پیروزی های استقلال قطع شود.

وی ادامه داد: استقلال با توجه به اخراج مرادمند در بازی قبل مجبور شد دست به ترکیب خط دفاع بزند و همین موضوع باعث شد تا در خط دفاع آبی پوشان ناهماهنگی بوجود بیاید. این بازی و این نتیجه هشداری بود برای نکونام تا در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جذب یک مدافع با تجربه باشد.

بازیکن سرعتی سابق استقلال ادامه داد: آبی ها به یک مدافع ، یک هافبک خلاق و طراح نیاز دارند تا قدرت بیشتری پیدا کنند. آنها دو امتیاز حساس را از دست دادند اگرچه رقیب اصلی آنها یعنی پرسپولیس هم در تهران از پس نفت آبادان برنیامد تا استقلال همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.

کارشناس فوتبال در خصوص انتقاداتی که از بلانکو مهاجم جدید استقلال صورت می گیرد گفت: زود است که بخواهیم او را مورد نقد قرار دهیم. باید به این بازیکن فرصت دهیم تا با فضای فوتبال ما تطبیق پیدا کند. بطور حتم نکونام بی دلیل او را به استقلال نیاورده اما باید به او فرصت داد تا در تیم جا بیفتد. استقلال مشکل گلزنی دارد و باید نکونام هرچه زودتر این بازیکن را به شرایط آرمانی برساند تا بلانکو مشکل گلزنی استقلال را برطرف کند.

بیشتر بخوانید:

عده‌ای با سنگ‌اندازی به دنبال تخریب استقلال هستند

وی در خصوص جدال لفظی نکونام و گل محمدی گفت : نکونام و گل محمدی هر دو برای فوتبال ایران زحمت کشیده اند و از محبوبیت خاصی نزد هواداران برخوردارند بنابراین نباید بی دلیل خود را وارد حاشیه کنند. استقلال در حال حاضر فقط به تمرکز و آرامش نیاز دارد و نباید خود را وارد مسائلی کند که هیچ سودی برایش ندارد.

اکبرپور در خصوص دیدار استقلال برابر تراکتور تبریز گفت: سرخپوشان تبریزی با برد جنجالی که مقابل نساجی بدست آوردند شرایط روحی خوبی پیدا کردند و خود را آماده دیدار برابر استقلال خواهند کرد. دیدار دوتیم‌ همیشه جذاب خواهد بود.

هافبک آذری سابق فوتبال ایران ادامه داد: استقلال برای حفظ صدرنشینی به برد نیاز دارد و تراکتور هم می خواهد استقلال را شکست دهد تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد. ۳ امتیاز این دیدار فوق العاده برای استقلال حساس خواهد بود.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: در چند دیدار گذشته هواداران خانم و آقا نقش تعیین کننده ای در نتایج استقلال داشتند. آنها باید این حمایت را بیشتر از بازیهای قبل ادامه دهند. یکی از فاکتورهای مثبت طرفداران استقلال این بوده و هست که فقط تیم خودشان را تشویق می‌کنند به حریف و داور کاری ندارند. این حمایت باید در دیدارهای بعدی هم وجود داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس