موعود بنیادی فر

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دو دیدار حساس سرخابی‌ها در هفته دهم دو تن از داوران با تجربه خود را انتخاب کرد.

سرویس ورزش مشرق - نگاهی به اسامی داوران انتخاب شده برای دو دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل نمایندگان تبریز و اصفهان مشخص می‌کند این دو دیدار به شدت از نگاه فدراسیون فوتبال حساس و با اهمیت هستند.

مروری بر ۵ قضاوت آخر این دو داور در مصاف‌های تیم‌های سرخابی عملکرد آنها در دیدارهای گذشته را بیشتر نمایان می‌سازد.

**خاطره تلخ استقلال با داور بازی شنبه!

باز هم تراکتور باز هم همان داور

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای مسابقه هفته دهم استقلال مقابل تراکتور از وحید کاظمی به عنوان داور وسط استفاده خواهد کرد. همچنین قرار است سعید قاسمی و علیرضا مرادی به عنوان کمک‌های سید وحید کاظمی او را در امر قضاوت همراهی کنند. داور چهارم این مسابقه حسین زمانی و ناظر داوری مسعود مرادی است.

استقلال با قضاوت این داور در ۵ مسابقه آخرش فقط یک بار موفق به پیروزی شده است! ۲ تساوی و دو شکست دیگر حاصل قضاوت‌های سید وحید کاظمی برای استقلال در ۵ دیدار اخیر بوده است.

*مصاف آخر شکست به تراکتور!

استقلالی‌ها در آخرین دیدار خود با سوت وحید کاظمی در هفته پانزدهم فصل گذشته (آخرین دیدار دور رفت) در شهر تبریز ۲ بر۰ به تراکتور باختند. محمد قنبری در آن دیدار با دوگل دقایق ۳۷ و ۵۲ تیم ساپینتو را دست خالی به تهران بدرقه کرد.

*تساوی مقابل آلومینیوم اراک

دومین دیدار اخیر استقلال با قضاوت وحید کاظمی در سال‌های اخیر بازی هفته دهم لیگ گذشته مقابل آلومینیوم اراک بود. دیداری که در تهران استقلال مقابل حریفش با تساوی بدون گل متوقف شد و دو امتیاز خانگی را از دست داد.

یحیی با این داور به نکونام باخت و به مجیدی امتیاز داد!/ خاطره تلخ استقلال با داور بازی شنبه!
وحید کاظمی در دیدار آخر استقلال مقابل تراکتور که با شکست آبی ها تمام شد

*مصاف سوم تنها برد سه امتیازی!

تیم استقلال با قضاوت سید وحید کاظمی در هفته هفدهم لیگ برتر بیست و یکم همراه با فرهاد مجیدی موفق به کسب پیروزی شد. در آن دیدار کوین یامگا در دقیقه ۵۴ تک گل پیروزی استقلال را به ثمر رساند تا این تیم یک بر صفر برنده شود.

*شکست مقابل سپاهان

چهارمین قضاوت از مجموع ۵ دیدار اخیری که استقلال با سوت وحید کاظمی در آن حضور یافته نیز با شکست همراه بودن شاگردان محمود فکری در هفته پانزدهم لیگ بیستم در اصفهان مقابل سپاهان تن به شکست دو بر صفر دادند. سروش رفیعی و سجاد شهباززاده گل‌های سپاهان مقابل استقلال را در آن دیدار با قضاوت سید وحید کاظمی به ثمر رساندند.

*تساوی مقابل شهر خودرو

دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوزدهم، پنجمین قضاوت اخیر سید وحید کاظمی برای استقلال بود. دیدار مقابل تیم شهر خودرو در مشهد که شاگردان فرهاد مجیدی با نتیجه تساوی دو بر دو مقابل شاگردان سهراب بختیاری‌زاده متوقف شدند. گل‌های استقلال در آن دیدار را امیر ارسلان مطهری در دقیقه ۵۵ و شیخ دیابته در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.


**کارنامه ناموفق پرسپولیس با داور بازی نقش جهان

یحیی با این داور به نکونام باخت و به مجیدی امتیاز داد!

کمیته داوران برای قضاوت دیدار هفته دهم تیم پرسپولیس مقابل سپاهان از موعود بنیادی فر استفاده خواهد کرد. قرار است در دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس علیرضا ایلدروم و فرهاد مروجی به عنوان داوران کمک موعود بنیادی فر را همراهی کنند. همچنین رضا عادل و سعید علی‌نژادیان به عنوان داور چهارم و ناظر کنار موعود بنیادی فرد حضور خواهند داشت.

پرسپولیس با قضاوت موعود بنیادی فر در ۵ مسابقه آخر خود فقط یک بار موفق به پیروزی شده‌ و از ۱۵ امتیاز تنها ۵ امتیاز گرفته است!

*مصاف آخر پنالتی قهرمانی!

آخرین دیدار تیم پرسپولیس با قضاوت موعود بنیادی فر به هفته بیست و هشتم لیگ برتر گذشته برمی‌گردد. دیداری که پرسپولیس با تک گل مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۸۰ موفق شد تیم پیکان را یک بر صفر شکست بدهد. این پیروزی و سه امتیاز کمک شایسته‌ای به قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته کرد. پرسپولیس فصل قبل در حالی با ۶۶ امتیاز قهرمان شد که سپاهان با ۶۵ امتیاز پشت سر این تیم نایب قهرمان شد و خیلی از کارشناسان همین پنالتی بازی پرسپولیس مقابل پیکان را یکی از عوامل قهرمانی این تیم عنوان کردند.

یحیی با این داور به نکونام باخت و به مجیدی امتیاز داد!/ خاطره تلخ استقلال با داور بازی شنبه!

*باخت مقابل تیم جواد نکونام

پرسپولیسی‌ها در هفته هفدهم لیگ برتر گذشته نیز با قضاوت موعود بنیادی‌فر مقابل شاگردان جواد نکونام تن به شکست دادند. پرسپولیس که در لیگ برتر گذشته به عنوان قهرمانی رسید تنها ۴ بار طعم شکست را چشید که یکی از این باخت‌ها با قضاوت موعود بنیادی فر بود. در آن دیدار روبرتو تورس بازیکن اسپانیایی فولاد تک گل پیروزی تیم نکونام را مقابل یحیی گل محمدی به ثمر رساند.

*شکست به تراکتور باز هم با سوت موعود

سومین دیدار اخیر پرسپولیس با قضاوت این داور به بازی هفته هفتم لیگ برتر گذشته برمی‌گردد. روزی که پرسپولیسی‌ها در تهران مقابل تراکتور تن به شکست یک بر صفر دادند تا یکی دیگر از باخت های فصل قهرمانی شان باز هم با قضاوت همین داور رقم خورده باشد. محمد عباس‌زاده در دقیقه ۷۵ تک گل پیروزی شاگردان بردیف را وارد دروازه بازیکنان گل محمدی کرد.*تساوی با ذوب آهنِ ۱۰ نفره!

*توقف در هفته اول لیگ برتر

چهارمین دیداری که پرسپولیسی‌ها با قضاوت موعود بنیادی فر در این سال‌ها برگزار کردند به بازی هفته اول لیگ برتر گذشته در شهر اصفهان مقابل ذوب آهن برمی‌گردد. دیداری که پرسپولیس به رغم ۱۰ نفره شدن حریفش از دقیقه ۵۳ موفق به باز کردن دروازه شاگردان مهدی تارتار نشد و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید!

*توقف مقابل تیم فرهاد مجیدی

پنجمین قضاوت اخیر موعود بنیادی فر برای پرسپولیس در دیدار هفته هشتم لیگ برتر بیست و دوم مقابل استقلال بود. دربی رفت لیگ برتر بیست و یکم که شاگردان یحیی گل محمدی مقابل تیم فرهاد مجیدی تن به تساوی صفر بر صفر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس