کد خبر 1545519
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
از الگوی پرسپولیسی قائدی تا افتخار با استقلال+فیلم

ستاره سابق استقلال و عضو باشگاه اتحاد کلباء درباره الگوهای فوتبالی اش صحبت کرد.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه اتحاد کلباء امارات این روزها زیرنظر فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال کار می کند.

قائدی عملکرد خوبی را در این فصل به همراه اتحاد کلباء داشته است.

ستاره ایرانی در مصاحبه با شبکه «شارج اسپورت» درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.

قائدی در ابتدا درباره الگوهای فوتبالی اش در ایران، گفت: من تنها دو بازیکن را الگوی فوتبالی ام در ایران می دانم. علی دایی و فرهاد مجیدی دو اسطوره و الگوی من هستند.

ستاره ایرانی درباره باشگاه سابقش، گفت: افتخار بزرگی که دارم این است که برای باشگاه بزرگ استقلال بازی کردم. لحظات خوب زیادی با این باشگاه داشتم و برایش آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم با اتحاد کلباء هم بتوانم نتایج خوبی بگیرم و قهرمان امارات شویم.

وی ادامه داد: باید با اتحاد کلباء عملکردمان را بهتر کنیم تا بتوانیم به جمع 3 تیم برتر امارات برسیم. تفاوت زیادی میان لیگ امارات با ایران وجود دارد. ما در شرایط کنونی در جدول لیگ جایگاه پایینی داریم ولی باید تمام تلاش خود را کنیم تا بتوانیم به بالای جدول برسیم. با این حال میان شباب الاهلی با اتحاد کلباء تفاوت زیادی وجود ندارد. دلیل اصلی حضورم در این تیم فرهاد مجیدی بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لنگی ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    اون بابا لنگ دراز که به افغانستان و قرقوزستان خخخخ و مالدیو ۱۰ تا ۱۰ تا گل زده شده الگوی تو ؟؟؟؟؟؟؟ هیچ کس به پشم خودش هم حسابش نمیکنه این وطن فروش رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس