کد خبر 1542467
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
یورش شبانه نظامیان صهیونیست به نابلس

نظامیان رژیم صهیونیستی با تهدید به تخریب یک ساختمان در نزدیکی شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی ساکنان آن را وادار به تخلیه منازلشان کردند.

به گزارش مشرق، ویدئویی که شبکه خبری الجزیره در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده نشان می‌دهد نیروهای رژیم صهیونیستی در حال هدایت کردن گروهی از زنان فلسطینی در کرانه باختری اشغالی به هنگام ترک منزلشان هستند.

الجزیره گزارش داده ساکنان یک ساختمان مسکونی در نزدیکی شهر نابلس مجبور به ترک خانه‌هایشان شده‌اند زیرا نیروهای رژیم صهیونیستی تهدید کرده‌اند که ساختمان را منفجر خواهند کرد.

گزارش الجزیره همچنین حاکی است نظامیان رژیم صهیونیستی خانه دیگری را در نزدیکی اردوگاه جنین محاصره کرده و با تهدید ساکنان به انفجار ساختمان از آنها خواستند آنجا را تخلیه کنند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد جمعه اقدام به انجام حملات جدید در کرانه باختری کردند. این حملات شبانه به یک اتفاق معمول در روزهای گذشته تبدیل شده است.

روز گذشته هم رسانه‌های فلسطینی از یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به یک شهرک فلسطینی‌نشین در غرب نابلس خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، شهرک‌نشینان صهیونیست، اراضی کشاورزی و دارایی‌های فلسطینی‌ها را در شهرک دیر شرف در غرب نابلس به آتش کشیدند. نظامیان اسرائیلی نیز از رسیدن خودروهای آتش‌نشانی برای اطفای حریق در نابلس جلوگیری کردند.

جنبش مقاومت حماس، از روز شنبه (۷ اکتبر) عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم تروریست صهیونیست را آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد. در مقابل نیز رژیم صهیونیستی حمله همه‌جانبه‌ای را علیه نوار غزه آغاز کرد و همزمان برای مهار مقاومت در کرانه باختری، بر شدت یورش‌های خود علیه شهرهای این منطقه افزود و علاوه بر به شهادت رساندن شماری از جوانان کرانه باختری، صدها نفر از آن‌ها را به اسارت گرفت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    # فتح اسراییل به دست مقاومت و طوفان الاقصی کلید رمز آلود ظهور مهدی موعود ص و س عجل الله ......... # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل
  • میم کاف ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    من یک تحلیلی دارم، اگر دوستان تحلیل بهتری دارند ممنون میشم ارائه کنند: “متاسفانه حماس بدون هماهنگی با اتاق مشترک جبهه مقاومت، عملیات طوفان اقسی را اجرا کرد، همین باعث شد جبهه مقاومت بدون آمادگی کافی در برابر عمل انجام شده قرار بگیره. به همین دلیل در عمل واکنش ایران، حزب الله لبنان، عراق، سوریه و در نهایت یمن با کندی و به صورت تاحدی مبهم شروع شد. این ابهام البته بخاطر این بود که دست مقاومت در تهیه ملزومات برای حمله زمینی، دریایی و هوایی برای حمله به شاهراههای حیاتی رژیم صهیونیستی، رو نشه و برای من کاملا قابل درکه. اما نکته مهم اینه که چون در جبهه مقاومت فقط یک آمادگی کلی وجود داشت و آمادگی برای واکنش فوری و هماهنگ وجود نداشت، اقدام انفرادی حماس باعث شد واکنش جبهه مقاومت باتاخیر و پنهان کاری زیاد انجام بشه و همین موضوع باعث جری تر شدن صهیونیست ها شد. در نتیجه تعداد شهدای غزه به شدت بالا رفت و الان هم متاسفانه صهیونیست ها وارد زمین غزه شده اند و در کمال بی رحمی درحال انجام عملیات از هوا زمین و دریا هستند. درحالی که تهدیدهای حزب الله برای ورود به جنگ درصورت ورود صهیونیست ها به زمین غزه عملا یک تهدید توخالی باقی ماند. گویا جبهه مقاومت به حدکافی آمادگی دفاع همه جانبه را نداشت”. این نظر بنده است. اگه دوستان نظر بهتری دارند لطفا بنویسند. متشکرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس