حمایت مجدد بلینکن از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

وزیر امور خارجه آمریکا در سفر مجدد خود به سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و تداوم محاصره این باریکه حمایت کرد.

به گزارش مشرق، آنتونی بلینکن در دیدار با اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی، از جنایات این رژیم علیه مردم غزه حمایت کرد.

وی بدون اشاره به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و ظلمی که رژیم صهیونیستی به این ملت روا داشته است، مدعی شد: «[رژیم] اسرائیل نه تنها حق دارد از خود دفاع کند بلکه وظیفه دارد این کار را انجام دهد تا مانع از تکرار حمله هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) شود».

بلینکن پیش از دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم دیدار کرد.

وی در این دیدار نیز از کشتار مردم غزه توسط نظامیان صهیونیست و تداوم محاصره این منطقه حمایت کرد؛ به طوری که دفتر نتانیاهو پس از این دیدار اعلام کرد که تصمیم درباره ممانعت از ورود سوخت به غزه، تغییر نکرده است.

حمایت مجدد بلینکن از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

براساس گزارش رسانه های عبری، بلینکن در دیدار با نتانیاهو گفته بود که واشنگتن برای آزادی اسیران، حداکثر تلاش خود را خواهد کرد.

در شرایطی که قتل عام مردم غزه، به تفریح نظامیان صهیونیست تبدیل شده است، بلینکن اعلام کرد که باید هرکاری لازم باشد انجام داد تا امنیت غیرنظامیان تامین شود.

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، روبه افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می گوید که اصلا مساله ی آتش بس مطرح نیست و در واقع همه ی برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    نکنه انتظار داشتی از حماس حمایت کنه؟! یعنی هنوز متوجه نشدی در اصل جنگ آمریکا با حماس هستش نه اسرائیل جعلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس