گزارش‌ها از حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

رسانه‌های محلی بامداد سه‌شنبه از وقوع حملاتی علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا و ائتلاف بین‌المللی در شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های محلی بامداد سه‌شنبه از وقوع حملاتی علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا و ائتلاف بین‌المللی در شرق سوریه خبر دادند.

برخی منابع عربی گزارش دادند که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان گازی «کونیکو» واقع در شمال شرق دیرالزور، با دو موشک هدف حمله قرار گرفته است.

دقایقی بعد دیگر رسانه‌های محلی خبر دادند که پایگاه نظامیان ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در شرق دیرالزور، برای دومین بار هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

به دنبال تشدید جنگ در اراضی اشغالی فلسطین، پایگاه‌های آمریکا در مناطق مختلفی از عراق و سوریه طی روزهای گذشته هدف حمله قرار گرفته‌اند که در پی این حملات، ده‌ها نظامی آمریکایی مجروح شده‌اند.

حملات مقاومت، اشغالگران آمریکایی را مجبور کرد تا دو سوم پرسنل نظامی و «غیرنظامی» خود را علاوه بر خروج سفیر و کارکنان اصلی، تنها ظرف یک هفته از عراق خارج کنند.

مقاومت عراق تنها یک هفته پس از شروع عملیات علیه اشغالگران آمریکایی ثابت کرد که با آمادگی بالای خود توانسته در تمام غرب آسیا با این اشغال‌گری مقابله کند، تکرار می‌کنم در تمام غرب آسیا. این یک تصمیم است نه یک شعار، بلکه زمان مقاومت و فقط مقاومت است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس