کارمندان کنگره آمریکا خواستار آتش بس در نوار غزه شدند

با انتشار نامه‌ای سرگشاده، کارمندان کنگره آمریکا خواستار برقراری آتش بس در نوار غزه شدند.

به گزارش مشرق، تعداد زیادی از کارمندان کنگره آمریکا خواستار برقراری آتش بس در نوار غزه شدند.

در همین ارتباط نیز ۴۱۱ کارمند در دفاتر اعضای کنگره آمریکا با انتشار نامه‌ای سرگشاده از قانونگذاران خواسته‌اند تا برای برقراری آتش بس در نوار غزه اقدامات و گام‌های لازم را دنبال کنند.

یک منبع پزشکی به الجزیره گفته است که طی ساعات بامدادی اخیر حداقل ۱۴ شهید و بیش از ۶۰ مجروح در حملات اسرائیل علیه ۶ خانه در خان یونس ثبت شده است. گفته شده این ۶ خانه بصورت همزمان هدف بمباران قرار گرفته‌اند.

۱۳ شهید نیز در سلسله حملات اسرائیل به جنوب نوار غزه ثبت شده است. همچنین در بمباران رژیم صهیونیستی علیه خانه‌ای در جنوب نوار غزه، ۸ فلسطینی از جمله تعدادی از کودکان جان خود را از دست دادند.

هواپیماهای جنگی اشغالگر همچنین خانه خانواده «الباشیتی» را بر سر ساکنان آن در خان یونس بمباران کردند و این بمباران منجر به شهادت تعدادی از اعضای این خانواده شد.

توپخانه رژیم صهیونیستی همزمان مناطق مجاور حصار مرزی در شرق نوار غزه را با گلوله هدف قرار داد.

هواپیماهای جنگی اشغالگر خانه متعلق به خانواده «ابو الناجا» در شهر خان یونس را هم هدف قرار دادند که در جریان این بمباران تعدادی از اعضای این خانواده مجروح و شهید شدند.

همچنین نیروهای اشغالگر اسرائیل منزل خانواده شهید خالد صباح را در روستای عریف در جنوب نابلس در کرانه باختری منفجر کردند.

ساعاتی پیش از این، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی با اشاره به تحولات فلسطین و ادامه بمباران غیرانسانی نوار غزه اعلام کرد: «مقاومت فلسطین به رغم وحشی‌گری و جنایات صهیونیست‌ها، ابتکار عمل را در این نبرد در دست دارد. تلاش‌های مسئولان آمریکایی و اروپایی که به دنبال حمایت از اسرائیل هستند، را زیر نظر داریم.»

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 0
    نکته مهم ، به هیچ عنوان نباید جبهه جدیدی را به نفع اسرائیل باز کرد، نیروهای مقاومت در این مقطع زمانی حیاتی به هیچ عنوان نباید با آمریکا در گیر شوند ، این حیله ودام اسرائیل منزوی وتنها مانده است که پای آمریکا را به جنگ غزه باز کند و خودش را پشت آمریکا مخفی کند وامریکا را هم به کمک خودش به میدان جنگ خودش با حیله و نیرنگ بکشاند ، کوسه های امریکایی اصلا به نبرد مستقیم جنگ با اسرائیل ورود نخواهند کرد وخود سران آمریکا هم اصلا چنین تمایلی ندارند واعلام کرده اند که نیرو نمی فرستند و دخالت مستقیم نمی کنند وهیچ نگرانی از جانب امریکا شیطان بزرگ نیست ولزوم در گیری با آمریکا فعلا تا نابودی اسرائیل نیستد امریکا فقط سلاح تسکینی و پوشک به اسرائیل می دهد که این کمکهای تسکینی هم از نابودی اسرائیل جلوگیری نخواهد کرد ، مقاومت فقط باید تمرکزش را بر حمله زمینی به اسرائیل ونابودی اسرائیل معطوف کند ، این جنایت در غزه فقط به پای اسرائیل و یهودی نوشته شده است ومافعلا به آمریکا اصلا کاری نداریم ویهود نمی تواند خودش را در پشت امریکای مسیحی مخفی کند .بین امریکای مسیحی و اسرائیل یهودی شکاف ودشمنی مزمنی نهفته است و این شکاف دهان باز کرده.همه سران اسرائیل کودک کش به زودی اعدام خواهند شد و در اتاق‌های گاز خفه ودر کوره های یهودی سوزی خاکستر خواهند شد، امریکا شیطان بزرگ از ترس خدا چنین جنایاتی را در غزه هرگز مرتکب نمی شود، اسرائیل از شیطان بزرگ که نماد ابلیس بر روی کره خاکی است منحرف تر و گمراه تر وجنایتکار تر است‌، نوبت امریکا هم بعد از نابودی اسرائیل خواهد رسید، اسرائیل جنایت را به حد آخر رسانده و عمر اسرائیل را خداوند منتقم تمام کرده ومهلتش تمام شده و زمان حمله مقاومت در ساعت صفر به اسرائیل حرمله کودک کش فرا رسیده وآمریکا هم به فریادش نخواهد رسید و او را در میانه نبرد بزرگ در ساعت صفر مثل شاه خائن ایران رها خواهد کرد. تکلیف این جنگ فقط با نابودی اسرائیل روشن می شود، مرگ یک بار شیون یک بار ، آتش بس در کار نیست و اسرائیل باید نابود شود و مقاومت اسلامی این غده سرطانی را نابود می کند.
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      0 0
      چی میکشی از موتوری جنس نگیر
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    2 0
    تمام وجدان های بیدار از صهیونیست ها نفرت دارند.
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 0
    مرگ‌ بر اسرائیل
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس