رایزنی رئیس‌جمهور با پوتین درباره تحولات غزه و قفقاز

معاون سیاسی رئیس‌جمهور گفت: در گفتگوی تلفنی امروز رؤسای جمهور ایران و روسیه، رئیسی نسبت به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش مشرق، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور نوشت: در گفت‌وگوی تلفنی امروز رؤسای جمهور ایران و روسیه، آیت‌الله رئیسی نسبت به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی هشدار داد.

وی تداوم محاصره، کشتار زنان و کودکان، حمله زمینی به غزه و ضربه به دولت منتخب و قانونی آن را موجب جنگ طولانی و گسترده دانست. در این گفت‌وگو درباره تحولات قفقاز نیز رایزنی شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز گذشته در پاسخ به تماس تلفنی «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه ضمن محکومیت شدید حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و ابراز نگرانی از وضعیت اسفبار مردم غزه، ۷۰ سال ظلم، جنایت، تبعیض و بی‌عدالتی، اعمال آپارتاید، کشتار بی‌رحمانه و غصب سرزمین ملت مظلوم فلسطین به‌دست صهیونیست‌ها را یادآوری کرد و گفت: آنچه از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی صورت گرفت در واقع عکس‌العملی به این جنایات و اعتراض به هفت دهه کشتار و ظلم و بی‌عدالتی نسبت به مردم فلسطین بوده است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی یادآور رفتار نازی‌ها است، تصریح کرد: در صورتی که رژیم صهیونیستی به‌دنبال جبران شکست خود با تداوم این جنایات باشد، ابعاد تحولات گسترش خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 2
    پوتین جون خواهش میکنم از ما در برابر اسرائیل محافظت کن . چون بعد از غزه نوبت ماست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس