تیم خبری شبکه "روسیا الیوم" در محاصره نظامیان رژیم صهیونیستی

خبرنگار شبکه روسیا الیوم در قدس اشغالی گفت: ی یک خودروی نظامی اسرائیل کنار ما ایستاد و یکی از نیروهای پلیس از آن پیاده شد و شروع به کنترل کارت خبرنگاری و مجوزها و اسامی ما در تبلتی که همراه داشت کرد.

به گزارش مشرق،خبرنگار شبکه روسیا الیوم در قدس اشغالی گفت: یکساعت پیش، از یک چهار راه در قدس پخش زنده داشتیم و به محض تمام شدن برنامه، یک خودروی نظامی اسرائیل کنار ما ایستاد و یکی از نیروهای پلیس از آن پیاده شد و شروع به کنترل کارت خبرنگاری و مجوزها و اسامی ما در تبلتی که همراه داشت، کرد.

«دالیا النمری» افزود: پس از آن یک یگان پلیس مجهز به تجهیزات آمد و از همه طرف ما را محاصره کرده و سلاح های خود را به سمت ما نشانه رفتند و از من خواستند که هیچ چیزی نگویم و گوشی همراه را کنار بگذارم و با هیچ کسی تماس نگیرم، با وجود اینکه من کارت خبرنگاری از دفتر نخست وزیری اسرائیل داشتم.

وی ادامه داد: این کارت خبرنگاری من است که روی آن نوشته روسیا الیوم. اما آنها به همین کارت هم توجهی ندارند و من هم این را بیرون خواهم انداخت چون دیگر نیازی به آن ندارم.

النمری اضافه کرد: امروز با ما به عنوان مظنون رفتار کردند، سلاح خودشان را به سمت ما نشانه گرفتند و اگر هرگونه اعتراضی می کردم، به من شلیک می کردند. به هیچ وجه به من اجازه استفاده از تلفن نداند. شرایط بسیار دشواری بود؛ صرفا به خاطر اینکه من به زبان عربی صحبت می کردم.

در همین حال، انجمن روزنامه‌نگاران فلسطین اعلام کرد که از ۷اکتبر (۱۵مهر) و از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، ۱۱ خبرنگار شهید و بیش از ۲۰ نفر دیگر مجروح شدند.

این انجمن همچنین اعلام کرد که دو خبرنگار نیز در این درگیری‌ها مفقود شده‌اند.

انجمن روزنامه نگاران فلسطین افزود که رژیم صهیونیستی در این تجاوزها ۵۰ موسسه رسانه‌ای را تخریب کرده است.

رژیم صهیونیستی منازل خبرنگاران را نیز بمباران کرده و مرتکب جنایت‌هایی در کرانه باختری و قدس شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    5 1
    لعنت بر صهیونیستهای دشمن بشریت و دشمنان یهود، یهودستیزان واقعی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس