کد خبر 1536785
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
حمایت اهل سنت از فلسطین و طوفان الاقصی + فیلم

مردم اهل سنت کشور بارها با شرکت در راهپیمایی‌ها اقدام به حمایت از مردم مظلوم فلسطین کردند و این روزها هم همگام با طوفان الاقصی نفرت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند.

به گزارش مشرق، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه ، عملیات همه جانبه ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند و همچنان هم ادامه دارد.

بارها فلسطین زیر بار تهاجمات صهیونیستی قرار گرفته اما شکست را قبول نکرده است . این میان کشورهای مسلمان هم در حمایت از مردم فلسطین شعار حمایت سر داده اند اهل سنت کشورمان هم در استانهای مختلف به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اقدام آنان در راهیپمایی هایی انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

حمایت از حماس تا نابودی اسرائیل ادامه دارد
امام جمعه سروآباد با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاضب صهیونیستی به مردم غزه، اظهار داشت: این جنایت وحشیانه و ضدانسانی در هیچ جای جهان پذیرفته نیست و به شدت آن را محکوم می‌کنیم.

ماموستا سیدعبدالقادر حسینی افزود: متاسفانه استکبار جهانی در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار حمایت خود را از اقدامات رژیم غاضب صهیونیستی افزایش داده و با ارسال موشک و تجهیزات جنگی در قتل عام مردم بی‌گناه و بی‌دفاع غزه نقش زیادی دارد.

وی تاکید کرد: امروز جهان اسلام باید به دفاع از مردم بی‌گناه فلسطین به پا خیزد و سکوت نکنند. نابودی رژیم غاضب صهیونیستی نزدیک است، ما ملت ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود پشتیبان و حامی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین خواهیم بود و ایمان داریم که پیروزی نهایی از آن ما مسلمانان است.

علمای اهل سنت گلستان: زمان حذف غده سرطانی به اسم «اسرائیل» نزدیک است
علمای ترکمن اهل سنت گلستان با اعلام حمایت از عملیات «طوفان الاقصی» یا همان حمله حماس به مناطق اشغالی، گفتند: این عملیات بار دیگر موجی از خوشحالی را در دل مسلمان برای حذف غده‌ سرطانی به اسم رژیم غاصب صهیونیستی زنده کرد و هرچه در توان داریم برای ادامه این راه باید انجام دهیم.

آخوند قزل امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی مراوه‌تپه ادامه داد: تدابیر و راهکارهایی که رهبر معظم انقلاب چند سال پیش ارائه دادند و اعلام کردند که رژیم صهیونیستی آخرین نفس‌های خود را می‌کشد، امروز عینیت پیدا کرد و همراه غره، کرانه باختری هم در این جنگ شرکت کرد و مسلح شد و انشاالله زلزله‌ای که در سرزمین‌های اشغالی شروع شده بر سر صهیونیست‌ها آوار می‌شود.

وی گفت: ما مسلمانان مطیع فرمان رهبر معظم انقلاب یک وظیفه خاص داریم و آن هم اینکه این غده سرطانی را از میان خود برداریم چرا که اگر این کار را نکنیم ریشه‌اش در تمام جهان اسلام نفوذ خواهد کرد.

سکوت در قبال رژیم کودک کش، خیانت به مظلومان است
امام‌جمعه اهل‌سنت خاش سیستان و بلوچستان گفت: جهاد علیه رژیم جعلی، غاصب و کودک کش اسرائیل، فرض بوده و امت اسلامی باید در دفاع از قدس و مظلومان فلسطین به میدان رزم و دفاع بیایند.

امام‌جمعه اهل‌سنت خاش ادامه داد: هم اکنون مردم فلسطین به حمایت مسلمانان سراسر دنیا و ملت‌های آزاده دنیا نیاز دارند و اگر به همین حال رها شوند، مسلمانان نیز در این ظلم شریک بوده و باید هر فرد امت اسلامی به میدان نبرد برود و حداقل جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم کنند چرا که سکوت در قبال جنایت‌های رژیم کودک کش، خیانت در حق مظلومان است.

فلسطین امروز معادلات و محاسبات نظامی و اطلاعاتی اسرائیل را زیرسؤال برد
ماموستا خالد رسول‌زاده، امام جمعه اهل‌سنت شاهین‌دژ گفت: روزی مردم مظلوم فلسطین با پرتاب سنگ از خود دفاع می‌کردند، اما امروز با پرتاب پهپاد و موشک به آن‌ها حمله می‌کنند که جهان را شگفت زده کرده و آنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و قیام امام حسین (ع) الگو گرفته‌اند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر آن روز چالش با آمریکا بر سر تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در تهران بود امروز چالش بر سر حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی و دفاع از پرچم برافراشته مقاومت در سراسر این منطقه است و اگر آن روز مشکل غرب جلوگیری از خرید تسلیحات ابتدایی برای ایران بود، امروز مشکل او جلوگیری از انتقال سلاح‌های پیشرفته ایرانی به نیروی مقاومت است.

ماموستا رسول‌زاده خاطرنشان کرد: بر این اساس همان طور که معظم له فرمودند این شکست برای اسرائیل قابل ترمیم نیست و امید است وعده الهی و پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید و از صحنه روزگارمحو می‌شود، محقق شود.

به آتش کشیدن پرچم اسرائیل در حضور امام جمعه اهل سنت خواف و نمازگزاران


اعلام حمایت ماموستانیان از غزه

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس