غزه

در نهمین روز از عملیات طوفان الاقصی، تنش‌های در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی افزایش یافت که تاکنون منجر به هلاکت و زخمی شدن چندین نظامی رژیم صهیونیستی شده است.

سرویس جهان مشرق - علی‌رغم اعلام آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به غزه، ارتش این رژیم اعلام کرد که به دلیل شرایط آب و هوایی عملیات زمینی بر علیه مقاومت غزه را یک هفته به عقب خواهد انداخت. رسانه‌های عبری از افزایش چشمگیر قیمت مواد غذایی در بازارهای رژیم صهیونیستی به سبب ادامه حملات و وضعیت جنگی علیه ملت فلسطین خبر دادند.

همزمان با ادامه حملات موشکی به سرزمین های اشغالی از سوی مقاومت غزه، اوضاع در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی در حال رفتن به سمت تشدید تنش است، از صبح امروز چندین مرتبه میان نیروهای حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی تبادل آتش صورت گرفته است که در جریان این تبادل آتش، چندین نظامی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده اند. هیلیل روزین خبرنگار کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جنگ در جبهه شمال عملا شروع شده است. روزانه تبادل آتش برقرار است و عده‌ای از اسرائیلی‌ها کشته می‌شوند. حزب الله اولین بار حمله کرد. اگر ارتش اسرائیلی از خواب بیدار نشود و دشمن بزرگ‌تر و خطرناک‌تر ما را از بین نبرد، فاجعه دیگری رخ خواهد داد.

همزمان گفتگوهای دولت‌های منطقه و جهان برای توقف درگیری در غزه و رساندن محموله‌های امدادی به ساکنان نوار غزه ادامه دارد. امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به ادامه حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: با توجه به استمرار جنایات رژیم صهیونیستی، هر احتمال و تصمیمی از دیگر جریانات مقاومت محتمل است.

می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید


تحولات روز نهم عملیات طوفان الاقصی

حزب الله عملا بخشی از جنگ شده است

۰۹:۲۸ - تال لو رام خبرنگار اسرائیلی روزنامه معاریو: غزه دیگر تنها نیست، حتی اگر حزب الله با تمام قدرت هم وارد جنگ نشود، اما عملا بخشی از این جنگ خواهد بود.

۰۷:۳۲ - رتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یک افسر اسرائیلی روز گذشته در مرز لبنان در حمله حزب الله به تانک‌های این رژیم با موشک کورنت به هلاکت رسیده است.

۰۶:۵۳ - خبرنگار المیادین در قاهره: حدود ۱۰۰ کامیون حامل هزار تن کمک های بشردوستانه منتظر ورود از مصر به نوار غزه هستند.

تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ۲۷۵۰ نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است/ تلفات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مرز ۳۰۰ نفر رسید + عکس و فیلم
وضعیت مردم غزه برای شارژ کردن موبایل به دلیل قطعی برق

۰۲:۰۹ - سازمان ملل اعلام کرد که ذخایر سوخت بیمارستان‌های نوار غزه ۲۴ ساعت دیگر تمام می‌شود

۰۱:۵۲ - خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه گزارش داد که نوار غزه از حدود یک ساعت پیش تحت شدیدترین بمباران‌ها از زمان آغاز تجاوز دشمن صهیونیستی تاکنون قرار دارد.

۰۱:۲۶ - رژیم صهیونیستی محوطه بیمارستان قدس در تل الهوای غزه را با هدف فشار برای تخلیه آن پنج بار بمباران کرد.

۰۰:۲۷ - حمد عبدالهادی نماینده حماس در لبنان: دولت آمریکا کنترل ژریم صهیونیستی را به دست گرفت و به دنبال تشکیل یک دولت جنگی است. آمریکا عامل جنگ علیه غزه است. نبرد طولانی است و ما هنوز در آغاز هستیم. مقاومت تلاش می کند تا از طریق برگ‌هایی که فاش کرده، بازدارندگی ایجاد کند. دشمن از توان مقاومت و موقعیت محور و اجزای آن آگاه است.

۲۳:۳۸ - ژریم صهیونیستی: آژیرهای خطر در نیرعام و سدروت در نزدیکی نوار غزه به صدا درآمدند.

وزیر جنگ دوم رژیم صهیونیستی: ما باید با دردناکی و سرافکندگی اعتراف کنیم که شکست خورده ایم

۲۲:۰۸ - گردان های القسام در واکنش به کشتار غیرنظامیان، تل آویو را بمباران کردند.

۲۱:۰۸ - رویترز، به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونسیتی: به خانواده ۱۵۵ اسرائیلی اطلاع دادیم که در اسارت حماس هستند.

۲۰:۵۹ - اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی: ما در حفاظت از شهروندان خود شکست خورده ایم. ما باید با دردناکی و سرافکندگی اعتراف کنیم که شکست خورده ایم.

دفن دست جمعی شهدای غزه

۲۰:۲۲- افزایش آمار شهدای غزه. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود تعداد شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی را ۲۶۷۰ نفر وشمار مجروحان را هم ۹۶۰۰ نفر اعلام کرد.

۱۸:۳۸ - حزب الله: دوربین‌های امنیتی دشمن را از کار انداختیم. حزب الله لبنان اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی دوربین‌های مداربسته و تجهیزات فنی ارتش رژیم صهیونیستی روی دیوارهای شهرک صهیونیستی المطله در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و از کار انداختند.

آخرین تحولات در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی

۱۸:۲۴ - رسانه‌های اسرائیلی از قطع جریان برق در شهرک شلومی در نزدیکی مرز لبنان بر اثر درگیری‌های مسلحانه با مبارزان مقاومت در این منطقه خبر دادند.پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی کریات شمونه هدف تیراندازی قرار گرفته است.ارتش از صهیونیست‌ها در منطقه کریات شمونه خواسته در خانه‌های خود بمانند و خارج نشوند.بالگردهای اسرائیلی برخی مناطق مرزی لبنان را هدف حمله قرار دادند. ارتش رژیم صهیونیستی از ترس نفوذ مبارزان مقاومت، از صهیونیست‌ها تا فاصله دو کیلومتری مرز با لبنان خواسته سریعا به پناهگاه‌ها بروند.

۱۸:۰۹ - حزب الله: ۵ پایگاه اسرائیلی را هدف قرار دادیم. حزب الله لبنان اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در مرزهای شمالی با سلاح‌های مناسب و به طور مستقیم هدف قرار داده است. حزب الله تاکید کرد که این پایگاه‌ها عبارتند از: جل العلام، برکه ریشا، رامیا، المناره و العباد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نمیخواهیم با حزب الله وارد جنگ شویم

۱۷:۱۴ - مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به کشته و زخمی کردن خبرنگاران در شهرک علما الشعب و غیر نظامیان در شهرک شبعا، با چند موشک هدایت شونده پایگاه نظامی حانیتا را هدف قرار داده است.
این بیانیه افزود که این موشک‌ها به دو تانک مرکاوا و نفربر زرهی اصابت کرد و تعدادی از نظامیان دشمن کشته و زخمی شدند.

۱۶:۵۶ - وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به حزب الله: «ما نمی‌خواهیم با شما وارد جنگ شویم. لطفا آرامش را حفظ کنید»

۱۶:۵۴ - خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بیش از ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

۱۶:۵۰ - روزنامه "یسرائیل هیوم" از وقوع انفجارهای پی در پی در شهر نهاریا در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حملات موشکی از خاک لبنان به اراضی اشغالی

۱۶:۴۵ - خبرنگار الجزیره اعلام کرد که الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

۱۶:۴۲ - گردان‌های قسام نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در شرق منطقه رعیم با پهباد انتحاری الزواری هدف قرار داد.

۱۵:۵۲ - منابع عبری زبان از شلیک یک موشک کورنت دیگر به سمت شهرک صهیونیست‌نشین "حانیتا"در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.

افزایش تنش های در مرز لبنان و فلسطین اشغالی

۱۵:۴۳ - شهدای کرانه باختری به ۵۶ نفر رسید. وزارت بهداشت فلسطین از شهادت کرم ایمن دویکات نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی در نابلس خبر داد.

۱۵:۲۵ - ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی قبل بار دیگر مناطق را در جنوب لبنان مورد حمله قرار داد.

افزایش تنش میان حزب الله و رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی/ حزب الله لبنان چند نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند/ حمله موشکی از لبنان به اراضی اشغالی + عکس و فیلم
بمباران غزه

۱۵:۲۲ - منابع عبری زبان اعلام کردند که حزب الله با موشک کورنت یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده که طی آن یک نظامی کشته و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.

۱۵:۱۹ - منابع محلی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در شرق جنین خبر دادند.

۱۵:۰۷ - شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از شلیک یک موشک کورنت به سمت شهرک صهیونیستی یفتاح در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. این شبکه افزود که این موشک توسط حزب الله شلیک شده است.

حمله موشکی مجدد به تل آویو

۱۵:۰۰ - مقاومت تل آویو را مجددا مورد حمله موشکی خود قرار داد.

۱۳:۵۲ - سازمان ملل: برای امدادرسانی یونیسف به کودکان فلسطینی در غزه، لازم است جنگ در این منطقه سریعا متوقف شود

۱۳:۴۹ - گردان‌های قسام در ادامه پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه نیروهای دشمن اشغالگر صهیونیستی را در منطقه مفتاحیم هدف حمله راکتی قرار داد.

اصابت موشک به مناطق اشغالی

۱۳:۰۳ - شبکه الجزیره قطر اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بیمارستان الاهلی غزه را بمباران کرد و به یکی از بخش‌های آن آسیبی جدی وارد آمده است.

هدف قراردادن تانک مرکاوا توسط حزب الله لبنان

۱۲:۰۹ - مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه جدیدی از هدف قرار دادن یک دستگاه تانک مرکاوای اسرائیلی با موشک‌های هدایت شونده خبر داد و گفت که موشک‌ها مستقیما به تانک اصابت کرده و سرنشینان آن کشته و زخمی شده‌اند.

۱۲:۰۶ - الجزیره به نقل از منبعی در حزب الله لبنان خبر داد که نیروهای آن یک تانک اسرائیلی از نوع پیشرفته میرکاوا را هدف قرار داده است.

۱۱:۵۳ - درگیری‌ها در شمال فلسطین اشغالی میان مقاومت اسلامی لبنان و ارتش صهیونیستی بالا گرفته است و به دنبال حمله موشکی امروز حزب الله به یک پایگاه نظامی و کشته و زخمی شدن چند نظامی، برخی منابع عبری زبان از شلیک موشک ضد زره به یک دستگاه تانک اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

۱۱:۳۶ - گردان‌های قسام نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در شرق مفلاسیم هدف حمله راکتی قرار داد.

منطقه نظامی در شهرک‌های صهیونیستی نزدیک به مرز شمال

۱۱:۲۶ - رسانه‌های اسرائیلی از هلاکت یکی از نظامیان اسرائیلی مجروح در حمله موشکی امروز حزب لله لبنان به این نظامیان در منطقه شتولا در شمال فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

۱۰:۵۵ - خبرنگار الجزیره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی راه‌های منتهی به شهرک‌های صهیونیستی نزدیک به مرز لبنان را مسدود کرده و این منطقه را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

۱۰:۵۲ - ارتش رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد که بر اثر شلیک موشک ضدزره به سمت نیروهای این رژیم در مرز لبنان و فلسطین اشغالی دست کم ۴ نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

افزایش تنش میان حزب الله و رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی/ حزب الله لبنان چند نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند/ حمله موشکی از لبنان به اراضی اشغالی + عکس و فیلم
عسقلان پس از حمله موشکی مقاومت

۱۰:۴۷ - حزب الله لبنان اعلام کرد که نظامیان اشغالگر اسرائیلی را در شهرک شتولا در شمال فلسطین اشغالی با موشک هدایت‌شونده هدف قرار داده است.

۱۰:۴۰ - کانال ۱۲ "اسرائیل": ۵ اسرائیلی در شهرک شتولا در الجلیل غربی در مرز لبنان در تبادل آتش زخمی شده و حال یکی از مجروحان وخیم است.

واکنش چین به بمباران غزه

۹:۱۳ - وزیر خارجه چین: اقدامات اسرائیل در غزه پس از حمله حماس از حد و مرز دفاع از خود گذشته است.

۸:۲۶ - شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان بازدید بنیامین نتانیاهو از نیروهای ذخیره تیپ ۶۹۷ ارتش در نزدیکی رحوفوت، بعضی از نظامیان اسرائیلی به او اهانت کردند که او مجبور شد سخنرانی خود در جمع نظامیان را لغو کند.

۸:۰۰ - نظامیان اشغالگر اسرائیلی همزمان با نبرد طوفان الاقصی در غزه، حملات علیه فلسطینیان در کرانه باختری را نیز شدت بخشیدند. منابع محلی اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی در حملات بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری دست کم ۵۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

آتش زدن پرچم اسرائیل

۷:۵۳ - روزنامه "اسرائیل الیوم" اعلام کرد که آمریکا دومین ناو هواپیمابر خود را برای حمایت از رژیم صهیونیستی به منطقه خاورمیانه اعزام خواهد کرد.

۷:۵۰ - روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه به سبب شرایط آب و هوایی به تعویق افتاده است.

افزایش تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی

۷:۴۰ - تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۲۸۶ نفر رسید.

۶:۳۰ - مقاومت فلسطین نیروها و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در دو پایگاه نظامی کرم ابوسالم و کیزوویم در اطراف غزه هدف حمله راکتی قرار داد.

۶:۲۰ - خروج اتباع آمریکایی از غزه ناموفق ماند. روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کرد که طرح خروج اتباع آمریکایی از غزه ناموفق مانده است. این روزنامه تاکید کرد علت ناموفق ماندن این طرح مخالفت رژیم صهیونیستی با ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه بوده است.

۶:۱۰ - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به محض انتقال غیرنظامیان به مناطق جنوبی غزه عملیات نظامی بزرگی را علیه این باریکه آغاز خواهیم کرد.

۱:۲۱ - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی ۲۲۲۸ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه شهید شدند که بخش عمده آنان زن و کودک بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 16
  • US ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    17 87
    متاسفانه جنگنده‌های اسرائیل زیرساخت‌های حزب‌الله رو زده و حزب‌الله دو تا تانک زده!!!! واقعا که
    • پری مجرد 44ساله IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      36 14
      لعنت خدا بر تو ای منافق پلشت
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      9 10
      خدا پشتیبان سربازان حضرت موسی است
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      4 6
      دلقک مگر نمی بینی کوریدور هند-عرب را فرستادیم هوا؟
    • DE ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      2 6
      بیشعور احمق تو 33 روز جنگ قبلی نتونستند زیرساخت‌های حزب الله رو کامل بزنند الآن تو این چند روز تونستند. راستی هنوز آلبانی هستی یا تو راه کانادایی؟ اگه به کانادا راهتون بدهند
    • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      1 6
      دشمنای مقاومت فقط دروغ میگن اما نمیدونن تمام شکستهایی که میخورن و افول اونها به خاطر این دروغ هاست و بازم دروغ میگن
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      4 6
      خدا شاهده یکی میگفت تو یه پادگان اسراییل کلی از سربازا که مردایی که از گندگی انگار گوریل هستند از ترس مثل بچه کوچولو ها تو خودشون لجنیده بودن زشت نیست برای یه مرد؟؟؟
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      1 2
      لعنت خدا بر تو ای خود را بخواب زده
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      2 2
      با نتانیابو محشور باشی منافق، انقدر جگر مردمو نسوزون
    • رضا IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      1 2
      به چی میگی زیرساخت ؟ سنگ یا سوراخ؟ آجر یا سیمان ؟ زیرساخت های حزب الله رو رژیم آدم کش دیوسیرت بلد نیست کابینه ، حزب الله قوی و دقیق میزنه این اذیتت میکنه؟!
    • مشی تکان IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      0 1
      زیر ساخت لب مرز نیست
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      0 1
      زیر ساخت حزب الله نمیدانم منظورت چیست ولی اگر واقعا حزب الله با دو موشک دو تانک مرکاوا را منهدم کرده باشد یعنی کلا زیرساخت نیروی زمینی ارتش غاصب از بین رفته و دیگر چیزی به نام نیروی زمینی نخواهد داشت یعنی ان 300 هزار پیاده نظام دیگر با هیچ خودروی دیگری جرئت تحرک ندارند مثل اینکه بگی 5 تا اف 35 امدند بمب ریختن کلی تلفات و خسارت زدند و حزب الله فقط یکی را زد خب عاقل این یعنی اینکه از فردا دیگر حمله هوایی در کار نخواهد بود از ترس اسقاط کما اینکه حزب الله در جنگ تموز با زدن یک ساعر 5 کلا نیروی دریایی غاصبان را محو نمود
  • مهدی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    56 13
    اسرائیل نابود خواهد شد
    • پری مجرد 44ساله IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      35 16
      اگر جبهه مقاومت در برابر اسرائیل خونخوار ایستادگی کند خداوند فرشتگانش را به یاری جبهه مقاومت می فرستد.
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      3 6
      ۲۳:۳۷ موافقم...اگر مؤمنین حقیقی برای خداوند قیام کنند، خداوند هم فرشتگانش رو برای یاری میفرستد...شاید بعضیا بگویند خواب و خیاله، هم در قرآن گفته شده در قضیه‌ی جنگ بدر و هم بزرگواری، این قضایا رو دیده بود.
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      8 4
      ۲۳:۳۷ فرشتگان؟! خیلی متوهمی.......
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      3 3
      پری، آبجی، خوبی؟
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      1 0
      اگر نشد چی
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      7 3
      حرفی بزندی که به شما نخندن
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      2 0
      پری چرا مجردی ؟
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      1 6
      داستانهای جنگ تابستان 2006 (1385 ) حزب الله و کودک کشان پر است از امدادهای غیبی خداوند برای حزب الله مثلا سربازهای دشمن اعتراف کردند اسب سواری به انها یورش میبرده از هیبت او ترس و رعب عجیبی داشتند و فرار میکردند یا جریان سقوط هلیکوپتر اسراییلی با چندین کشته که تعریف کردند یکی از بزرگان حزب الله به مادر سادات سلام الله علیها متوسل شدند و ایشان با اشاره ای فرمودند کار تمام شد هلیکوپتر همان لحظات ساقط شد
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    24 12
    دشمنان باید با تمام وجود بدانندهیچوقت ایرانی را تهدید نکنندوبرای اینکه بخوبی بفمهندبروندنقشه ایران وخلیج فارس را درزمان اسلام وقبل ازاسلام ببینید(مالکیت کنعان واسلام ازآن ایران ومسلمانان بوده,هست وخواهدبود)بعد دربوق کورناهای رسانه ایشان بدمند
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 7
    نانیاهو اکنون از وحشت سرنوشت آینده اش مانند گاو رم کرده دیوانه و خطرناک شده حاضره برای کسب رضایت آمریکا جهت ادامه دادن دست به هر کاری مانند کشتار تمام اهالی غزه و جنگ با هر کدام از اعضای محور مقاومت دست به قماری وحشتناک که حتما سیلی بزرگتر و تمام کننده دریافت خواهد کرد بزند .
  • حجت دهاقین IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 7
    سلام نظر بنده برای کمک به مردم غزه و فلسطین اینه باید حرف و قصه را بذاریم کنار همه انسان دوستان منطقه مسلمان و غیر مسلمان همه راه بیافتیم یک اجتماع چند صد میلیونی طی یک فراخوان بسوی سرزمینهای اشغالی و کار اسرائیل را یکسره کنیم آمریکا خر کی باشه که بخواد با این جمعیت عظیم دربیافته تا کی باید شاهد کشتار انسانهای بیگناه باشیم
  • DE ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    4 6
    اسرائیل به هیچکس جابگو نیست و اگر موجودیت خودش رو در خطر ببینه صد درصد از بمب اتم استفاده خواهد کرد . بعد ما چه جوابی داریم که به اسرائیل بدیم ؟
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    8 0
    برین بجنگین خوب
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    2 0
    اسمش طوفان الاقصی ست
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    2 2
    آقای سپاه التماست می کنیم یا بمب اتم بساز یا بمب اتم بخر
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      7 0
      خفه شو
  • adrian DE ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    انان احمقی که منتظر سازمان ملل و اروپا هستن در جریان باشن قبل اروپا حمایت از فلسطین را جرم اعلام کرد. اسرائیل زاده ی همین غربی هاست.. الان اقبال عمومی دنیا با فلسطین هست بهترین زمانه کار اسرائیل را تموم کنید ، باید اونقدر ترس و وحشت بندازن تو دل صهیون ها که همه شون فرار کنن از فلسطین همون کاری که هفتاد ساله با مسلمان هامیکنن. حزب الله و ایران باید علنی کمک نظامی کنن به حماس. باید محاصره را بشکنن،اگر کسی هم به محموله های ایران تعدی کرد به منزله اعلان جنگه، با خاک یکسان کنن اشغالگرا رو تا رزمنده ها وارد فلسطین شن. همون طور که امریکا و غربی ها از اسرائیل حمایت میکنن باید علنا حمایت مالی و نظامی و ... کرد از حماس تا حساب کار دستشون بیاد. اینا رو شل کنی فردا یه قوم دیگه تو ایران علیه نظام میشورن.
  • Husin US ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 6
    مهم ترین چیز باز کردن جبهه ها علیه اسرائیل است .و برای انجام حملات موشکی.آغاز و روش نابودی اسرائیل
  • IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 5
    اسزاییل نابود میشود که ایران همان طور که حماس را مسلح کرد و ماهی گیری یادشون داد باید به اردون و کرانه غربی هم ماهی گیری یادشون بده خود بخود اسقاطیل محاصره میشه
  • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 6
    حزب الله هنوز رسما وارد جنگ نشده چند شهیدی که داده تو بمباران های پرنده های اسرائیلی بوده فعلا دارن چشمان مرزی اسرائیلی ها را کور می کنند درواقع راه را برای ورود فلسطینی ها باز می کنند .
  • محمد IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    5 0
    غزه سنگر اول و خط مقدمه نابودی غزه یعنی نابودی خط مقدم، مطمئن باشین بعد حماس رژیم صهیونیستی سراغ حزب الله میره، پس همین الان از نابودی حماس و غزه جلوگیری کنین.
  • US ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    2 0
    ایا واقعا تصمیم دار چادر نشین بشه
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 7
    این نسل از فلسطین واقعا فرشتگان خداوند در غزه هستند- خداوند خودش به فریاد اینها برسه- حکومتها که هیچ تاثیری براشون نداشته-
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 5
    اگر قطر فقط تهدید کنه میخوام نفت و گازم را در اعتراض به کشتار اسرائیل قطع کنم این جنگ تمام میشه- حالا شما حساب کن از این کشورهای اسلامی که اینهمه منابع جهان دستشون هست هیچ کاری برنمیاد(عربستان- امارات -کویت-بحرین-قطر-ایران-ترکیه -مصر-پاکستان و...)هیچی هیچی
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 1
    این نسل از مردم غره فرشتگان خداوند بر روی زمین هستند
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 5
    این مردم فلسطین واقعا مبارز هستند-چطور در گذشته اسرائیل تونسته اجداد اینها را آواره کرده- لعنت بر صهیونیزم
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      5 0
      اواره نکرده
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 6
    لعنت بر اسرائیل
  • NL ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    7 1
    همه اینها نقشه موساد است . تا حالا هم موفق بوده که افکار عمومی دنیا را به نفع خودش تغیر بدهد. اسراعیل یک رژیم نژاد پرست است لیکن با این حمله بی سر و ته حماس که هیچ ارزش نظامی نداشت به هدفش برای آوراگی و جا به جایی 1200000 نفر از مردم غیر نظامی فلسطین و ویران کردن خانه هایشان رسید. حالا هم می خواهد پای لبنان را وسط بکشد - زمینه افکار عمومی دنیا براش مهیا است.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 5
    درود بر علم و تکنولوژی . مرگ بر تروریسم و احزاب وحشی .
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 6
    وقتی حکومتهای ذلیل منطقه داشتند گوی سبقت از هم می‌ربودند تا روابطشون رو با اسراییل عادی کنند، مردم فلسطین چاره ای نداشتند جز اینکه با گوشت و پوست و خونشون جلوی اسراییل بایستند و ملتها رو متوجه "وجود" خودشون بکنن... ملت فلسطین نمیخوان از صحنه روزگار محو بشن پس به هر قیمتی مقاومت میکنن
  • جالب IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    به درک واصل کرد نه هلاک کرد
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 5
    اسراییل بشدت در حال نیرو گیری در ایران است..به طرق مختلف....من وی پی ان C....Y VPN دارم هر وقت اجراش میکنم..درخواست همکار اطلاعاتی میده...بقیه فیلتر شکنها هم همینطورن...حواستون باشه
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    علاقه ویژه ای به جنگ و کشتار انسانها دارد
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 7
    اسراییل در حالی که منطقه شبعا لبنان رو اشغال کرده مدعی میشه که نمی‌خواد با حزب‌الله وارد جنگ بشه، واقعا مسخره است. شما با اشغال خاک لبنان خیلی وقت پیش اعلام جنگ کرده آید.
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      0 5
      نمیخواد با لبنان بجنگه چون میدونه جنگ هم زمان با لبنان یعنی نابودی سریعتر صهیونیست ها .پس حتما و زودتر باید لبنان و مدافعین حرم ایرانی وارد جنگ بشن و گرنه داره دیر میشه
  • فایزه IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 4
    لعنت بر صهیونیست ها
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    صهیونیست های پلید و کثیف دست انتقام بلند است. پلیدهای خبیث با کشتار کودکان و زنان و بستن آب و غذا به روی انان انتقام سختی با نابودی خود پس خواهید داد. ملعون های بیشرف
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 1
    زکزاکی حرف دلتون رو زد
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 4
    این همه کشور مسلمون چرا کاری نمکنن؟!اوکرین جنگ بود، از سرتاسر اروپا وامریکاه ازاوکرین حمایت مالی ونظامی میکردند. اونوقت فلسطین الان نه اب دارن نه غذا دارن ونیاز خیلی بالا به خون ووسایل درمانی ،باید دولتمردان جهان اسلام یه تکونی به خودشون بدن حداقل اب وغذاودارو به فلسطین برسونن خدا انشا الله جوری اسرائیل رو نابود کنه که هیچ اثری از اثار این قوم خونخوار کودک کش باقی نمونه امین
    • علی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      0 6
      چیزی به اسم جهان اسلام وجود نداره، تمام کشور های عربیه حاشیه ی خلیج فارس و عربستان پشت پرده طرف اسرائیلن، به بیانیه های چرتی که میدن دقت نکن همش دروغه و ظاهر سازیه، ایران در دفاع از فلسطین تنهاست، این کشور های عربی حاضرن ایران نابود شه اما اسرائیل نه
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    6 0
    تمام اسناد و مدارک بانکی شرکت های خوزستانی که در آتش سوزی شعبه مرکزی بانک ملی اهواز از بین رفت پیش خدا محفوظ است با آتش جهنم چه خواهید کرد ، تمام شرکت های دولتی نفتی و بانکی را شفاف کنید ، به چه دینی زندگی می کنید، دین صهیونیست. اجازه تفرقه بین ایران با کشور های همسایه به خاطر اتباع خارجی را ندهید . تیم های ترور صهیونیستی را دستگیر کنید . ترور از طریق فضای مجازی هم ترور است
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 5
    وقتی ما با چنین خبائثی رو به رو هستیم که انسان نبودن خودشون رو دیکه اشکار فریاد میزنن بازم باید ملاحظه کنیم؟ نمیدانم اگر دسته ای کفتار وحشی به کسی حمله کنه چطور میتونه بگه درسته من باید اینهارو از خودم دفع کنم اما باید حقوق حیوانات رو هم رعایت کنم.
  • انقلابی منطقی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    5 2
    فقط رجز میخونه متاسفانه
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 6
    نیروهای نفوذی حماس در شهرها و شهرکها باید خانه ها و کل شهرهارو به اتش بکشن. این تاثیر فوق العاده ای در پیش برد جنگ به نفع محور مقاومت داره. اتشسوزی وقتی گسترش پیدا کنه خودش به انداره چندین هزار لشگر و بمب و هواپیما و تانک موشک کارو پیش میبره
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    2 7
    باید اسراییل را صاف کنیم
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      6 0
      مواظب باش
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    5 0
    لعنت خدا بر جنگ افروزان
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 5
    علت اینکه اسرائیل می‌ترسه جنگ زمینی با غزه رو آغاز کنه اینه که از حمله گسترده حزب الله لبنان می‌ترسه
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 5
    دیگه هیچ صلح و آتش بسی نباید باشه این جنگ بین اسلام و کفر هستش.خوکهای پست صهیونیست که با اسلام و حتی مسیحیت و سایر ادیان سر جنگ دارن باید نیست و نابود بشن.همه جهان اسلام باید در این جنگ ورود کنن و گرنه بعدا این اژدها دوباره خودش رو ترمیم خواهد کرد
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    ایران به اسرائیل و فلسطین پول میده تا بجنگند تا واکسن کرونا برکت گرون بشه. خخخخخخخ
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    نظام راهبردی صهیونیست ها در معرض زلزله سیاسی و امنیتی قرار گرفته است
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    واقعا این جنگ(حماس وحزب الله)بهترین جنگ علیه گاوهای اسراییلی بوده-ازلحاظ اسارت وبه هلاکت رسیدن سربازان اسراییلی بیشتر ازکشتار واسارت گرفتن سربازان فلسطینی بوذه(فقط گاوهای اسرائیلی ازمردم غیرنظامی مثل همیشه باتنها چیزی که بلد هستندبمباران ادم بی گناه زیاد میکشنذ)
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    واقعا این جنگ(حماس وحزب الله)بهترین جنگ علیه گاوهای اسراییلی بوده-ازلحاظ اسارت وبه هلاکت رسیدن سربازان اسراییلی بیشتر ازکشتار واسارت گرفتن سربازان فلسطینی بوذه(فقط گاوهای اسرائیلی ازمردم غیرنظامی مثل همیشه باتنها چیزی که بلد هستندبمباران ادم بی گناه زیاد میکشنذ)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس