در انتظار طوفان

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اطراف شهرک‌های «الضهیره» و «یارین» در جنوب لبنان را هدف حمله توپخانه‌ای خود قرار داده است.

به گزارش مشرق، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که «به دنبال هدف قرار گرفتن مواضع نیروهایمان با موشک‌های ضد زره، مواضعی را در جنوب لبنان با آتش توپخانه هدف قرار دادیم».

وی در ادامه ادعا کرد که گلوله‌های شلیک شده از داخل خاک لبنان، از سلاح های سبک بوده و هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تأیید شلیک یک موشک ضد زره به طرف یک تانک «اسرائیلی» تأکید کرد که «با آتش توپخانه به آن پاسخ دادیم».

در تحولی مرتبط، حزب الله لبنان عصر روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مقاومت ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی مرز شامل «مسکاف عام»، «خربه المنار»، «هرمون»، «ریشا» و «رامیا»، مستقیما هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است.

حزب الله لبنان در بیانیه خود تأکید کرد که در این حمله نیروهای مقاومت، تعدادی از صهیونیست‌ها هدف گلوله قرار گرفتند.

مقاومت لبنان گفت که این ۵ مقر ارتش رژیم صهیونیستی را با «سلاح مناسب و به شکل مستقیم» هدف قرار داده است.

همچننی «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در نشست اضطراری اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در این باره اظهار داشت: ما از کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که توافقاتی را با دشمن اسرائیلی منعقد کرده‌اند می‌خواهیم هرچه سریعتر این توافقنامه‌ها را لغو کنند.

رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد: ما حق ملت فلسطین را برای مقاومت به اشکال مختلف تأیید می‌کنیم تا به واسطه آن به حق بازگشت و تأسیس کشور فلسطین به پایتختی قدس دست یابند.

نبیه بری در بخش دیگری از اظهاراتش درباره ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی به ساکنان شمال نوار غزه برای ترک این منطقه نیز خاطرنشان کرد: اگر طرح کوچاندن فلسطینی‌ها اجرایی شود، این یک سقوط برای امنیت ملی عربی و یک پروژه تجزیه برای منطقه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44ساله IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    3 1
    اگر شیخ بنفش انگلیسی و باند تبهکارش هشت سال سازش با آمریکا و اسرائیل نمی کردند امروز شاهد این همه سبعیت از سوی اسرائیل کودک کش نبودیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس