افزایش رقم تلفات صهیونیست‌ها به ۱۲۰۰ نفر

رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که تعداد صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در عملیات «طوفان الاقصی» به ۱۲۰۰ نفر افزایش یافته و ۲۰۰ نفر دیگر نیز به شمار مفقودین افزوده شده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی بامداد چهارشنبه گزارش دادند که بر شمارش اجساد جدید، تعداد صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در عملیات «طوفان الاقصی» به ۱۲۰۰ نفر افزایش یافته است.

بر اساس گزارش‌ها، ۲۴۰۰ صهیونیست نیز در این عملیات زخمی شده و تعداد ۲۰۰ نفر دیگر نیز به شمار مفقودین از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی افزوده شده است.

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

بعد از آن، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد که بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین، تاکنون حداقل ۹۰۰ فلسطینی در این حملات به شهادت رسیده که ۲۶۰ نفر از آنها کودک و ۲۳۰ نفر آنها زن هستند.

طبق اعلام این وزارتخانه، ۴۶۰۰ نفر نیز بر اثر حملات کور رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    اسرائیل و باید یه جوری میزدن تا یک ماه نتونه بلند شه. شدت حمله اولیه باید ده برابر میبود یعنی جای هزار تا باید ده هزار تا رو میفرستادن جهنم.امیدوارم کمکشون کنیم دو میلیارد مسلمان هفتاد و پنج سال دنبال دنیای خودمون بودیم.
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    7 میلیون یهودی باید دوباره آواره دنیا بشوند.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    پیش باد⁦✌️⁩
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    ایشالله به 5میلیون برسه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس