خالد مشعل: نتانیاهو راهبرد زمین سوخته را در غزه اجرا می‌کند

مسئول جنبش حماس در کشورهای خارجی ضمن درخواست از مسلمانان برای حمایت از فلسطین، گفت که رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و غرب، تاکتیک زمین سوخته را اجرا می‌کند.

به گزارش مشرق، «خالد مشعل» مسئول جنبش مقاومت حماس در خارج از فلسطین خطاب به مسلمانان دیگر کشورها گفت: «برادران شما این طوفان را به وجود آوردند و غرور اشغالگران را با پیروزی الاقصی به خاک مالیدند».

مشعل بامداد چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای توضیح داد: «پس روحیه جدیدی به ما بدهید تا امروزی بسازیم که منادی آزادی باشد».

وی درباره حملات به نوار غزه تصریح کرد: «مسئولیت ما این است که خشمگین شویم و برای حمایت از الاقصی و مردم فلسطین به میدان‌ها و خیابان‌های کشورهای عربی و اسلامی بیاییم».

این مقام حماس افزود: «نتانیاهو با چراغ سبز آمریکا و غرب، تاکتیک زمین سوخته را اجرا می‌کند. شما باید برای حمایت از غزه بیرون بیایید».

مشعل با درخواست برای آغاز حرکت سیاسی از سوی مردم و سران دولتی در همه کشورهای عربی و اسلامی، گفت: «تا جنایت صهیونیست‌ها متوقف شود و از الاقصی و فلسطین حمایت به عمل آید».

روز شنبه بود که بعد از حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۱۲۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این رقم باز هم در حال افزایش است.

بعد از آن، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد که بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین، تاکنون حداقل ۹۰۰ فلسطینی در این حملات به شهادت رسیده که ۲۶۰ نفر از آنها کودک و ۲۳۰ نفر آنها زن هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • alir IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    اینکه اسراییل بی رحمان غزه را می زند شکی نیست- ایا تصمیم گیران حمله از عواقب ان خبر نداشتند!؟ و اصلا هدف انها چی بود و دستاورد این هزینه چه می تواند باشد!. تصور من این است تنها دستاورد این حمله و البته تحقیر اسراییل یک پاس گل به تشکیلات خودگردان برای مذاکرات اتی صلح و سازش می باشد!
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    2 3
    خالد الان کجاست ، قطر یا ... نزد اردوغان
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    جاء الحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا
  • حامد پلاس IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 2
    اینو که قبل از حمله هم میدونستی و بازم حمله کردی، در هر خونی که در غزه ریخنه میشه شریک هستی.
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    3 0
    همین طور ادامه دهید خداوند با شما است. وعده ی پیروزی مردم ازاده فلسطین بر اسراییل در قران آمده.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    2 0
    خدایا وحدت کلمه را درمیان امت اسلامی ایجاد کن که :چو عضوی بدرد آورد روزگار دگرعضوها را نماند قرار .خدایا زمینه پیروزی جبهه حق را بردشمنان قسم خورد فراهم وراه عزت وجوانمردی را پیش پای آنها قرارده خدایا چنان کن سرانجام کار که توخوشنود باشی وما رستگار
  • Arman NL ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    4 0
    خالد مشعل میگفت اردوغان رهبر جهان اسلام است سالها در سوریه مهمان بود ولی خیانت کرد و به مخالفان سوریه پیوست و کمک کرد منافق تر از این مردک در دنیا زاده نشده و البته مرد محبوب حکومت ایران است چون مثلا مواضع ضد اسراییلی دارد تف به این سیاست تزویر و دروغ
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    ما هر کاری از دستمون بر بیاد انجام میدیم مقاومت مردم غزه حرف اول را میزنه، اندکی صبر سحر نزدیک ست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس