کد خبر 1534810
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
اعزام یک ناو آمریکایی به آب‌های سرزمین اشغالی | آمریکا به کمک اسرائیل می‌رود؟

یک روزنامه آمریکایی در میانه درگیری نظامی شدید بین حماس و رژیم صهیونیستی مدعی ارسال یک ناو دیگر از سوی ایالات متحده به سمت سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش مشرق، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه مدعی شد که آمریکا ممکن است یک ناو هواپیمابر دیگر را به نزدیکی اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) اعزام کند.

این روزنامه در ادامه نوشت: ناو یواس‌اس دوایت آیزنهاور و کشتی‌های همراهش بر اساس برنامه ریزی ماه‌ها پیش این هفته به سمت خاورمیانه حرکت می‌کنند. مقام‌های دفاعی گفتند که انتظار می‌رود آنها حدود ۲ هفته دیگر به خاورمیانه برسند.

به نوشته این روزنامه، ناو یواس‌اس جرالد فورد و کشتی‌های همراهش که برخی از آنها قابلیت‌های هسته‌ای دارند، قرار است تا ساعاتی دیگر برسند.

بر اساس این گزارش، پنتاگون در حال بررسی است اما به صورت رسمی تصمیم نگرفته که ناو آیزنهاور جای فورد را می‌گیرد یا هر دو ناو گروه خواهند ماند.

در دور جدید درگیری‌های نظامی بین حماس و رژیم صهیونیستی که روز شنبه آغاز شد، تل آویو حملات گسترده‌ای را به نوار غزه کرده است.

در جریان جنایات رژیم صهیونیستی بیش از ۸۰۰ فلسطینی شهید شدند. در همین حال زمزمه‌هایی در مورد قطع کمک‌های اتحادیه اروپا به فلسطینی‌ها به خاطر عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت مطرح شده اما جوسپ بورل اعلام کرده که اکثر کشورهای اروپایی خواهان ادامه کمک‌ها به فلسطینی‌ها هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    بسیار عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس