۴ اسیر صهیونیستی در حملات هوایی به غزه کشته شدند

شاخه نظامی جنبش حماس خبر داد که طی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، چهار تن از اسرای صهونیستی نزد رزمندگان مقاومت، به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام، گفت در حملات هوایی شب گذشته و امروز به منطقه غزه، چهار نفر از اسرای دشمن صهیونیستی کشته شدند.

او همچنین گفت که در کنار اسرای صهیونیستی، نگهبانان فلسطینی آن‌ها نیز در این حملات به شهادت رسیده‌اند. هنوز آمار دقیق صهیونیست‌هایی که نیروهای مقاومت توانسته‌اند به اسارت بگیرند مشخص نیست، برخی منابع تا ۲۵۳ نفر نیز ذکر کرده‌اند.

روزنامه یدیعوت احارانوت نیز صبح امروز نوشت که حداقل ۱۰۰ شهرک‌نشین و نظامی به دست نیروهای حماس اسیر شده‌اند. در این میان صدها صهیونیست نیز مفقود اعلام شده‌اند و احتمال اسیر شدنشان به دست رزمندگان مقاومت وجود دارد.

در این میان «گیلا گاملیل» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه آی۲۴ نیوز عربی مدعی شد که مسأله اسرا هیچ مانعی بر روند جنگ در غزه نخواهد بود.

در ادامه تحولات امروز نبرد «طوفان الاقصی»، وزارت بهداشت غزه در اطلاعیه‌ای از افزایش شهدای غزه به ۴۹۳ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۲۷۵۱ نفر خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز صبح امروز جزئیات جدیدی از درگیری نظامیان صهیونیست و رزمندگان مقاومت در اراضی اشغالی اعلام کرد و مدعی شد: «ما دیشب بیش از ۵۰۰ هدف راهبردی گروه‌ها را در نوار غزه هدف قرار دادیم».

او گفت: «ما طی حملات هوایی به غزه بیش از ۱۰۰۰ تن مواد منفجره روی این منطقه ریخته‌ایم».

از سوی دیگر دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل در خاور نزدیک (آنروا) در اطلاعیه‌ای‌ گفت که تا آخرین ساعات روز گذشته (۱۶ مهر) بیش از ۱۲۳ هزار و ۵۳۸ نفر از ساکنان مجبور شده‌اند خانه‌های خود را در پی بمباران ترک کنند.

همزمان از ظهر امروز (دوشنبه) دور جدیدی از حملات جنگنده‌های اشغالگر به غزه آغاز شده و آژیرهای هشدار در تمامی نقاط این منطقه به صدا در آمده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس