تقلای بانک مرکزی رژیم صهیونیستی برای ممانعت از فروپاشی اقتصاد

بانک مرکزی رژیم صهیونیستی از طرح خود برای ممانعت از فروپاشی اقتصاد این رژیم و کاهش شدید ارزش پول داخلی خبر داد.

به گزارش مشرق، بانک مرکزی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک طرح اضطراری برای فروش ارز خارجی به مبلغ ۳۰ میلیارد شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) برای ممانعت از کاهش شدید ارزش شِکِل اجرا می‌کند.

بانک مرکزی رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد که در آینده نزدیک تا حد لازم در بازار فعالیت خواهد کرد تا نوسانات نرخ ارز شِکِل را آرام و نقدینگی لازم برای ادامه فعالیت منظم بازارها را تأمین کند.

«امیر یارون»، رئیس بانک مرکزی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این بانک بلافاصله ۳۰ میلیارد دلار خواهد فروخت و در صورت لزوم، ۱۵ میلیارد دلار اضافی از طریق معاملات سوآپ تزریق خواهد کرد.

رویترز گزارش داده بود که ارزش شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) به پایین‌ترین حد خود طی ۸ سال گذشته رسیده به طوری که بیش از ۳ درصد مقابل دلار سقوط کرده است.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که قیمت دلار به حدود ۳.۹۲ شکل رسیده است.

همچنین در پی عملیات طوفان الاقصی و تأثیر آن بر منطقه، بهای جهانی نفت امروز دوشنبه ۳ درصد افزایش پیدا کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و امثال آن در این موضوع در همه چزز مطالب و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و در ضمن تاییدی بر صحت نادرستی منش و مذهب و شخصیت دشمن است ولی عقل نفسانی و شیطانی نمیفهمد و هیجان زده با فقط احساسات ظاهری و از روی ترحم غیر عقلانی و به خاطر ترس از جان خود و هم کیشانش آن را محکوم میکند و یا اصلا از ترس خفه میشود و هیچ چیزی نمی گوید و کار حزب الله و نیروهای مقاومت و حماس و جهاد و سرایا و غیره و ... عقلانی و شرعی و قانونی و درست است و امثال آن در همه چیز مطالب شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....مشرق از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن بی انصافی نکن ...
  • ناشناس IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    دلاربالابره ارزش پول اسراییل کم میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس