اذعان صهیونیست‌ها به وجود حداقل ۱۰۰ اسیر در دست حماس

همزمان با گزارش‌ها از وجود حداقل یکصد اسیر صهیونیست در نوار غزه، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که رزمندگان حماس هنوز در داخل جنوب فلسطین اشغالی حضور دارند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی بامداد یکشنبه گزارش دادند که حدود یکصد صهیونیست از جمله نظامی و شهرک‌نشین، هم‌اکنون در نوار غزه اسیر هستند.

سخنگوی ارتش رژیم تروریست صهیونیستی نیز اعتراف کرد که رزمندگان حماس هنوز در داخل جنوب فلسطین اشغالی حضور دارند و جنگ در شهرک‌های صهیونیست‌نشین ادامه دارد.

به نوشته خبرگزاری «شهاب»، این مقام نظامی صهیونیستی همچنین افزود که اوضاع شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جنوب فلسطین اشغالی پس از حمله ناگهانی حماس هنوز تا کنترل کامل فاصله دارد.

ساعاتی پیش «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های القسام گفته بود که تمام اسرای صهیونیست در تونل‌های حماس در سراسر نوار غزه نگهداری می‌شوند.

برخی منابع عربی نیز به نقل از وزارت بهداشت رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نوشتند که در عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۳۵۰ صهیونیست توسط رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده‌اند.

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی‌سابقه به حداقل ۷ شهرک صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمام عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم کودک‌کُش صهیونیستی محسوب می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    ارتش‌های همه دول اسلامی من جمله مصر قهرمان و عربستان غیرتمند و اردن وعراق سرافراز به میدان نبرد با اسرائیل بشتابند و این غده سرطانی را از پیکره جهان اسلام برکنند وفقط نظاره گر این نبرد نباشند. عمر اسرائیل به سر آمده و با تلنگری متحدانه نابود می شود.این جنگ تا نابودی کامل اسرائیل باید ادامه یابد وتوقفی در کار نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس