شرکت‌های مختلف هواپیمایی پروازهای خود به سرزمین‌های اشغالی را لغو کردند

پس از حملات بی‌سابقه و غافلگیر کننده نیروی مقاومت فلسطین به مواضع رژیم صهیونیستی, شرکت‌های هواپیمایی بزرگ پروازهای خود به تل آویو را لغو کردند.

به گزارش مشرق از "فرانس ۲۴" تابلوی پروازهای ورودی فرودگاه بن گوریون تل آویو نشان می‌دهد که ایرفرانس، لوفت هانزا، امارات، رایان ایر، ایگان ایرلاینز, ایر ایندیا و برخی شرکت‌های آمریکایی همه پروازها خود را به این فرودگاه لغو کرده‌اند.
ایرفرانس اعلام کرد که پروازهای تل آویو را «تا اطلاع ثانوی» متوقف کرده است.

شرکت هواپیمایی ترانساویا متعلق به گروه ایرفرانس-کی ال‌ام نیز عصر شنبه یک پرواز از پاریس به تل آویو را لغو کرد.

در پی عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین، رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند خطوط هوایی ایالات متحده آمریکا پروازها به مقصد فرودگاه بین‌المللی اصلی اسرائیل را تغییر داده و لغو کرده‌اند.

خطوط هوایی دلتا و امریکن ایرلاینز پروازهای شنبه و یکشنبه به مقصد اسرائیل را که قرار بود از فرودگاه جی اف کی (جاف اف کندی) نیویورک انجام شود، لغو کردند.

نیروهای مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه ۱۵ مهرماه جاری عملیات همه جانبه و بی‌نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه‌های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین‌های اشغالی علیه صهیونیست‌ها حکایت دارد.
اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی‌نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که جنبش حماس ارتش رژیم صهیونیستی را زمینی، دریایی و هوایی غافلگیر کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در شوک ناشی از حمله زمینی، هوایی و دریایی مقاومت فلسطین است برای ترمیم روحیه نظامیان صهیونیست اعلام کرد، جنگ را نخواهیم باخت.

«یوآف گالانت» این عملیات را اشتباهی بزرگ نامید و گفت: در وضعیت جنگی هستیم و حماس اشتباه راهبردی و بسیار بدی کرد، انتقام سختی خواهیم گرفت. مراکز حماس را بمباران می‌کنیم و غزه تاوان سختی خواهد داد.

دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز از تشکیل نشست اضطراری کابینه امنیتی این رژیم در ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی خبر داد و نوشت که وی پیش از تشکیل نشست کابینه امنیتی، در ساعت ۹: ۳۰ صبح با روسای دستگاه‌های امنیتی و نظامی دیدار و اوضاع را بررسی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آیدا IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    ماشاالله بزنیرد بکشید ولی مردم آژاری نکنید مردم کشور اسرائیل را درگیر با این جنگ حوادث نکنید نظامیان و روسای این کشور را نابود کنید
    • ارش IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      0 0
      صهیونیست کثیف همه باید بمیرند حتی نوزادان اسرائیلی سگ هستند باید رحم نکنیم انها دشمن هستند مگه انها رحم کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس