کد خبر 1601875
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
5000 کارت سوخت در منطقه تهران مسدود شد

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا از راه اندازی خدمت درخواست کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خرداد ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی سیدهاشمی در خصوص ثبت اینترنتی درخواست کارت هوشمند سوخت خودروها عنوان داشت: ارائه خدمات به مردم باید از درگاه‌های مختلف انجام شود یعنی خدمات به مردم هم باید از طریق اینترنت باشد و هم مراجعه حضوری تا مخاطب برای انجام کارش قدرت انتخاب داشته باشد.

وی با بیان اینکه مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ به نوعی پشتیبان برای خدمات اینترنتی است، تصریح کرد: در سراسر کشور، یک هزار و ۱۰۰ دفتر پلیس +۱۰ وجود دارد که تمامی خدمات انتظامی را به مردم ارائه می‌دهند.

سیدهاشمی با اشاره به اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند؛ یعنی چه خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگر (المثنی) برای درخواست کارت سوخت به صورت اینترنتی درخواست‌های مردم را ثبت کنند.

وی افزود: با توجه به نیاز ارائه خدمت به مردم عزیز کشورمان در درگاه های مختلف راه اندازی خدمت ثبت کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت عملیاتی گردید.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا بیان داشت: این خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) در حال ارائه می باشد و از دفتر حذف نخواهد شد بلکه به عنوان یک درگاه موازی درگاه ثبت درخواست اینترنتی راه اندازی شده و در فاز اول با درخواست کارت هوشمند سوخت خودروهای نوشماره از اوایل خردادماه عملیاتی شده و به مرور به درخواست های دیگر رسیدگی می شود و مردم عزیز می توانند در زمان گفته شده با مراجعه به درگاه اینترنتی fcs.niopdc.ir در این خصوص اقدام کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس