سه برنز حاصل تلاش کاراته ایران در روز دوم قهرمانی آسیا/ عسگری به فینال راه یافت

در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا بهمنیار، سعادتی و گنج‌زاده موفق به کسب مدال برنز این رقابت ها شدند.

به گزارش مشرق، دومین روز از نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ از صبح امروز شنبه در مالاکا مالزی آغاز شد و سارا بهمنیار نماینده وزن ۵۰- بانوان کاراته کشورمان با سه پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا کاراته در سال ۲۰۲۳ را بدست آورد.

بهمنیار در اولین مسابقه خود با نتیجه ۶ بر صفر حریف سریلانکایی خود را پشت سر گذاشت و در دومین مسابقه اش با نتیجه ۶ بر ۲ نماینده کشور ژاپن‌ را شکست داد.

نماینده وزن ۵۰- بانوان در سومین مسابقه خود با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب حریف قزاقستاتی خود شد و راهی دیدار رده بندی شد، در مسابقه رده بندی سارا بهمنیار موفق شد حریف عربستانی خود را با نتیجه ۸ بر صفر شکست دهد و مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ را بدست آورد.

وزن ۵۵- کیلوگرم:

در ادامه این رقابت ها فاطمه سعادتی نماینده وزن ۵۵- بانوان کاراته کشورمان با چهار پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا کاراته در سال ۲۰۲۳ را بدست آورد.

فاطمه سعادتی در اولین مسابقه خود با نتیجه ۸ بر یک تاچ دوردیوا از ترکمنستان را شکست داد و در دومین مسابقه نیز با نتیجه ۹ بر ۳ چوی وان از هنگ کنن را پشت سر گذاشت. سعادتی در سومین رقابت خودش با سونیچ رخیموا از ازبکستان در حالی که یک بر یک مساوی بودن با رای داوران و هانتی برنده این‌ دیدار شد.

نماینده وزن ۵۵- بانوان کشورمان در مسابقه نیمه نهایی خود ۴ بر یک به کو تسوی از چین تایپه نتیجه را واگذار کرد و فینال را از دست داد تا راهی دیدار رده بندی شود. سعادتی در مسابقه رده بندی با نتیجه ۴ بر ۳ کوک ایستری از اندونزی را شکست داد و صاحب مدال برنز این مسابقات شد.

وزن ۷۵-کیلوگرم:

بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- کاراته کشورمان با سه پیروزی #فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا شد و از ساعت ۱۲:۴۵‌ برای کسب نشان طلا مقابل نورکانات آزیکانو از قزاقستان قرار خواهد گرفت.

بهمن عسگری در اولین مسابقه خود با نتیجه ۲ بر یک ناظیم نورلانف از قرقیزستان را شکست داد و در دومین مسابقه خود با نتیجه ۳ بر صفر مقابل کوونچبک مخمدیف از ازبکستان به پیروزی رسید.

نماینده وزن ۷۵- آقایان کشورمان در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر ۲ سلطان الزهرانی از عربستات را شکست داد و با اقتدار فینالیست این مسابقات شد و برای کسب نشان طلا مقابل حریف قزاقستانی خود قرار خواهد گرفت.

وزن ۸۴+ کیلوگرم:

سجاد گنج زاده نماینده وزن ۸۴+ کاراته کشورمان با چهار پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا کاراته در سال ۲۰۲۳ را بدست آورد.

سجاد گنج زاده در اولین‌ مسابقه خود با نتیجه ۹ بر صفر مقابل کیت لاو از ماکائو به پیروزی رسید و دومین مسابقه خودش نیز با نتیجه ۱۰ بر یک مقتدرانه به پیروزی رسید.

نماینده وزن ۸۴+ کاراته کشورمان در سومین مسابقه خود مقابل طارق حمدی از عربستان قرار گرفت و در حالی که ۶ بر ۶ مساوی بودند با قانون سنشو (اولین امتیاز) نتیجه را واگذار کرد و راهی جدول شانس مجدد شد.

گنج زاده در جدول شانس مجدد با نتیجه ۹ بر یک رشیمیکا همس از سریلانکا را شکست داد و دیدار رده بندی موفق شد سلیمان المولا از امارات را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد و صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس