کد خبر 1510706
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
جمع مدال‌های کاراته ایران به عدد ۹ رسید

در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا کاراته یک نقره و سه برنز دیگر برای کاراته ایران بدست آمد تا مدال های کاراته ایران به ۲ طلا، یک نقره و ۶ برنز برسد.

به گزارش مشرق، دومین روز از رقابت های قهرمانی کاراته آسیا ۲۰۲۳ امروز شنبه برگزار شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب یک مدال نقره و سه برنز شدند تا آمار مدال های کاراته ایران تا این لحظه به دو طلا، یک نقره و شش برنز برسد. همچنین در بخش پاراکاراته نیز نمایندگان کشورمان چهار مدال طلا و یک مدال برنز کسب کردند.

وزن۷۵-کیلوگرم:

در رقابت های امروز بهمن عسگری در وزن ۷۵- با سه پیروری مقابل نمایندگان کشور های قرقیزستان، ازبکستان و عربستان راهی فینال این مسابقات شد و با نتیجه ۳ بر دو مغلوب حریف قزاقستانی خود شد و به مدال نفره بسنده کرد.

وزن۸۴+کیلوگرم:

سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ با چهار پیروزی مقابل نمایندگان ماکائو، اندونزی، سریلانکا و امارات در دیدار با طارق حمدی از عربستان در حالی که ۶ بر ۶ مساوی بود با قانون سنشو(اولین امتیاز) نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

وزن۵۰-کیلوگرم بانوان:

سارا بهمنیار در وزن ۵۰- بانوان با سه پیروزی مقابل نمایندگان کشور های سریلانکا، ژاپن و عربستان مقابل حریف قزاقستانی خود شکست خورد و به مدال برنز رسید.

وزن۵۵-کیلوگرم بانوان:

فاطمه سعادتی در وزن ۵۵- بانوان نیز با چهار پیروزی مثابل نمایندگان کشور های ترکمنستان، هنگ کنگ، ازبکستان و اندونزی در رقابت با حریف چین تایپه ای شکست خورد تا به مدال برنز بسنده کند.

ضمن اینکه، ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- ، پوریا اقدسی در وزن ۶۰- و مبینا حیدری در وزن ۶۸- بانوان دیگر نمایندگان کاراته ایران بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.

امروز در رقابت های پاراکاراته قهرمانی آسیا نیز پاراکاراته کاهای ایران موفق شدند ۴ مدال طلا توسط معصومه آیجی، فرزاد صفوی، رحیم گل محمدی، ابوالفضل چهرقانی و یک مدال برنز توسط حافظ حافظی کیا بدست بیاورند. در این بخش محمدرضا بقایی نیز دیگر پاراکاراته کا کشورمان بود که دستش از رسیدن به مدال کوتاه ماند.

زمانبندی فردا(روز پایانی) مسابقات قهرمانی آسیا کاراته مالزی ۲۰۲۳ به شرح زیر است:

ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران آغاز مسابقات کاتا (فاطمه صادقی، زینب السادات حسینی، ملیکا عزتی، سپیده امینی)

ساعت ۵:۳۰ آغاز مسابقات کاتا تیمی آقایان( میلاد فرازمهر، ابوالفضل شهرجردی و علی زند)

ساعت ۶:۳۵ آغاز مسابقات کومیته تیمی بانوان( آتوسا گلشاد نژاد، مبینا حیدری، لیلا برجعلی، مبینا کاویانی)

ساعت ۶:۳۵ آغاز مسابقات کومیته تیمی آقایان(مهدی خدابخشی، صالح اباذری، مهدی عاشوری، مهدی شهگل، محمود نعمتی، امیرحسین فداکار، سامان عدالتی) و از ساعت ۱۴ نیز رقابت های فینال پیگیری می شود.

دومین‌ دوره مسابقات پاراکاراته و نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳، از روز گذشته (جمعه ۳۰ تیر) در ملاکا مالزی آغاز و تا فردا یکشنبه یک مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس