کد خبر 1505851
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
ضربه جدید ریکاردو ساپینتو به استقلال

ماجراهای استقلال و ریکاردوساپینتو، ظاهرا به این زودی ها تمام شدنی نیست.

به گزارش مشرق، ماجراهای استقلال با سرمربی پرتغالی فصل قبل خود همچنان ادامه دارد و طرف ایرانی هنوز مشغول دادن تاوان حرکاتی است که ریکاردو ساپینتو در طول لیگ بیست و دوم انجام می‌داد. اگرچه سرمربی پرتغالی استقلال بابت طلب ۲۰۰ هزار دلاری خود تهدید به شکایت کرده است اما استقلال در ایران همچنان تاوان می‌دهد! طبق محاسبات صورت گرفته معادل ۶۰ هزار دلار از میزان درآمدهای تبلیغاتی استقلال کاسته شد و این مبلغ تحت عنوان جریمه ۱۰ درصدی مرد پرتغالی به حساب فدراسیون واریز خواهد شد.

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال امروز با تایید خبر فوق گفت: ما طبق قانون، حکم کمیته انضباطی در مورد جریمه ۱۰ درصدی ریکاردو ساپینتو را اجرا می‌کنیم و آن را از حساب دارایی استقلال کم کردیم. البته مدارک را به این باشگاه ارائه می‌کنیم و اگر آنها لایحه دفاعیه روی آن نوشته و با توضیحات تکمیلی در اختیار فیفا بگذارند، حتی اگر سرمربی پرتغالی از استقلال شکایت هم کرده باشد این مبلغ از اصل طلب او می‌تواند کم شود چون فیفا تمام فدراسیونها را به عنوان نماینگان خود می شناسد و اگر دلایل کافی باشد،جرایم مالی منظور شده توسط آنها را قبول می کند.

از طرف دیگر، چون طبق قوانین داخلی استقلال وارد فرابورس شده و اجازه ندارد جریمه شخصی افراد را از بودجه عمومی خود بپردازد بنابراین اگر دقت نظر و پیگیری جدی انجام شود، این پول از مابقی طلب ریکاردو ساپینتو کم می‌شود و استقلال متضرر نخواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تاجی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    بدین تیم پیروزی
  • sahand IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    تاوان تاجی بودن همین است پناه بر خدا
  • حامد IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    بترسید از روزی که هواداران استقلال ورزشگاه آزادی رو رو سرتون خراب کنن ،آخه تا کی ظلم و ستم به این تیم و هوادارانش ادامه داره
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 1
    مثل عکس بالا جلوی میکروفونها و خبرنگارها آب معدنی میخورد اما کنار زمین تمرین و پنت هاوسی که باشگاه در اختیارش گذاشته بود قورت قورت ویسکی با پولهای بیت المال میرفت بالا اونم بسلامتی شکایتهایی که بعد از رفتنش میکنه و صدها هزار دلاری که غرامت میگیره . اینه فوتبال ماهی که داریم
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      1 0
      کنتور که نمیندازه. خودش رفته کسی هم نیست ازش دفاع کنه. پس بباف. درضمن الان اگر یکی بیاد بگه فلان مربی خارجی موجه و ظاهرالصلاح، اما در خفا ... آیا این کار خوبیست؟
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 1
    تا کی باید این حماقت ها ادامه داشته باشد و سراغ مربی های خارجی مساله دار و مساله ساز بروند و تاوانش را از بیت المال و حق مردم بدهند؟ چرا دولت و مجلس به حقوق فرانجومی بازیکنان بی سواد و کم هنر ورود نمی کند اما چندر غاز حقوق استادان دانشگاه که به اندازه دریافتی یک کارمند ساده بانک هم نمی شود را نجومی می داند و نزدیک 30 درصد مالیات برمی دارد؟!!
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    مدیر بعدی استقلال بخاطر اخراج بیدلیل از کمیته داوران و فدراسیون شکایت و غرامت سنگین مطالبه کنه. باشگاه استقلال مدارک فراوان تبعیض شدید به نفع تیم خاص در تمام سطوح فدراسیون و حتی وزارت از دولت قبل تاکنون رو به دادگاه ارائه کنه
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    این تیترو روزنامه خبر ورزشی مغرضانه زده. بیننده خیال می کنه "باز دوباره ساپینتو چیکار کرده"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس