کد خبر 1501320
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
هشدار شدیدالحن هنیه به تل‌آویو/ این تازه اول کار است!

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پس از عملیات قهرمانانه شهرک عیلی مابین نابلس و رام الله که به هلاکت ۴ صهیونیست منجر شد، پیام شدیداللحنی به صهیونیست‌ها داد.

به گزارش مشرق، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای شدیداللحن صهیونیست‌ها را تهدید کرد.

وبگاه روسیا الیوم شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با صدور بیانیه‌ای گفت که در مقابل رشادت‌های ملت قهرمان و مقاوم در کرانه باختری و در رأس آنها شهدای ابرار و خانواده‌های مکرم مبارزین قهرمان که در مقابل تجاوزات اشغالگران و شهرک نشینان با هر وسیله‌ای که در اختیار دارند مقاومت می‌کنند، سر تعظیم فرود می‌آورم.

اسماعیل هنیه در این بیانیه خطاب به دشمن صهیونیستی هم گفت: به دشمن هم می‌گویم که این تازه اول کار است و آنچه که انتظار تو را می‌کشد شدیدتر و سخت‌تر است، این جهادی است که یا پیروزی یا شهادت به همراه دارد، پس از ملت فلسطین خدا با شماست و از شما در برابر جنایتکاران قاتل پشتیبانی می‌کند.

در همین رابطه، جنبش حماس اعلام کرده است که عاملان عملیات شهادت طلبانه در شهرک عیلی از نیروهای گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی این جنبش بودند.

چهار نفر از شهرک‌نشینان عصر سه‌شنبه بر اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک «عیلی» واقع در شمال رام الله کشته شده و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های صهیونیستی پیش تر گزارش داده بودند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی حادثه امنیتی «عیلی»، نشست امنیتی فوق العاده برگزار می‌کند.

در همین حال جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز که در پی تحولات روز سه‌شنبه در کرانه باختری تشکیل شده بود به پایان رسید و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی کابینه رژیم اشغالگر تصمیم به افزایش سرکوب و بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری گرفته است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    2 1
    اخراج کل افغانی ها از ایران خواسته به حق ملت ایران است
    • اﻳﺮاﻥ IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      1 0
      ﺗﻨﻬﺎ ﻛﺸﻮﺭﻱ ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎ ﻫﺴﺘﻴﻢ ﻛﻪ ﻣﺴﻌﻮﻻﻥ ﺑﻪ ﻓﻜﺮﻣﺸﻜﻼﺕ و ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﻳﮕﺮ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺗﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﻛﺸﻮﺭ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ
    • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      0 0
      ﭼﻨﺪ ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﻣﻬﺎﺟﺮ اﻓﻐﺎﻧﻲ ﭼﻨﺪﻳﻦ ﺩﻩ ﻫﺴﺖ اﺯ ﻫﻤﻪ يﻳﺎﺭاﻧﻪ ﻣﺮﺩﻡ اﻳﺮاﻥ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺳﻮﺧﺖ ﻛﻪ ﻣﺸﻜﻞ ﺩاﺭﻳﻢ ﺩﺭ ﻛﺸﻮﺭ ﻫﻤﻴﻦ ﭼﻨﺪ ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﻣﻬﺎﺟﺮ ﻫﺮ ﺭﻭﺯﭼﻨﺪ ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﺳﻮﺧﺖ ﻣﺼﺮﻑ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ اﺻﻼ ﻣﺴﻌﻮﻻﻥ ﺑﻪ ﻓﻜﺮ ﺧﺮﻭﺝ ﻣﻴﻠﻴﻮﻧﻬﺎ ﻣﻬﺎﺟﺮ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      0 0
      تو از طرف خودت حرف بزن من نمیخوام اخراج بشن.اصلا معلوم نیست از اعضای گروهک منافقین نباشید
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      0 0
      هر چیزی به اندازش نمیشه دیگران را دید و رها کرد
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    به امید آزادی فلسطین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس